Koiranruokahyllyyn tuollaiset, kuten kaikki muutkin einekset joutaisivatkin.Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.
Rusinaton maksalaatikkohan on paras eines ikinä. Ja nimenomaan rusinaton.
No ei helvetissä kyllä pullaan. Kuka muutenkaan syö sitä, korvapuusteja toki, mutta sitä läpikuivaa pullaa.
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.
Rusinaa ja maksaa ei yhtään minnekään syötäväksi tarkoitettuun. Piste.
Palleja kutittaa.
Siis olen maistanut kuulemma ihan maailman parasta maksapihviä, muut oli ihan pähkinöinä siitä. Otin härkää sarvista ja maistoin, oli laatta lentää. Maksalaatikko on ainoa missä muodossa olen maksaa saanut syötyä ilman kakomisrefleksiä. Olen jälleen puhunut. UGH!!!!No siis maksaahan ei pitäisi tuhlata johonkin typerään laatikkoon vaan siitä saa erinomaista ruokaa paistamalla jossain kastikkeessa.
Tämä. Ei kai kukaan oikeasti pullaa ole syönyt kasarin jälkeen? Paitsi mummot. Sama kun söisi jotain pahvilaatikkoa. Korvapuusti toki eri asia.No ei helvetissä kyllä pullaan. Kuka muutenkaan syö sitä, korvapuusteja toki, mutta sitä läpikuivaa pullaa.
Tänään muuten syön maksalaatikkoa, rusinoilla. Jumalauta, että se on hyvää.
Tänään muuten syön maksalaatikkoa, rusinoilla. Jumalauta, että se on hyvää.
Etenkin kun paistaa sen paistinpannulla. Avot.
Ei sentään, vaikka kova haastaja siinäkin on.Liittyykö tämä ikiliikkuja millään tavoin nimimerkistäsi muodostetuksi saatavan sananmuunnoksen verbimuotoon?
Vaikka kuinka saatanasti otan kuppia, niin sanoisin, että yhden kerran kahdestakymmenestä jää hampaat pesemättä ja erikseen menemättä nukkumaan. Ja sammun noin kerran sadasta kerrasta eli harvemmin kuin kerran vuodessa.Kuinkahan moni menee viikonloppuisin nukkumaan tai siis ylipäätänsä kun ryypiskelee. Siis silleen että sammuttaa vaikka telkkarin ja kävelee sänkyyn. Pistää pään tyynyyn ja silmät kiinni. Joo meitsi sammuu 4/7 päivää viikossa.