Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 761
  • 68 365

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuo hesarin kommentointiosio on ihan perseestä. Varsin asiallisen kommentin kirjoitin, mutta eipä vaan julkaistu. Meininkihän on kuin kommunistivaltioissa. Vain tiettyä mieltä saa olla, muut vaimennetaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haha mä oon kännissä edelleen. Ei siinä tulee mielenkiintoinen koulupäivä. Jossain pitää käydä loiventavalla.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.
Koiranruokahyllyyn tuollaiset, kuten kaikki muutkin einekset joutaisivatkin.

Meillä on tänään hiiligrillattuja kasslerpihvejä kantarellikastikkeessa. Ja keitettyjä perunoita. Jumalaisen hyvää ja melkein ilmaista.

- Kantarellit lähimetsästä
- Kerma 0,50 euroa
- Sipulit 0,10 euroa
- Perunat 0,05 euroa
- Pihvit (á 250 g) alle 2 euroa kpl

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC

Rusinaton maksalaatikkohan on paras eines ikinä. Ja nimenomaan rusinaton.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rusinaton maksalaatikkohan on paras eines ikinä. Ja nimenomaan rusinaton.

Olet yksiselitteisesti väärässä. Ei tarvitse avata edes äänestystä. Jos on väärä mielipide sitä pitäisi ymmärtää tarkistaa.

Varikselle suosittelisin koiran hankintaa.

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rusinat on hyviä rusinoina suoraan laatikosta tai pussukasta syötynä. Niitä ei tule ujuttaa mihinkään ruokaan tai leivonnaiseen. Ei rusinoita maksalaatikkoon tai pullaan. Simassa niitä käytetään käymismittareina mutta kyllähän se sylettää kun niitä ui pullonsuusta lasiin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No ei helvetissä kyllä pullaan. Kuka muutenkaan syö sitä, korvapuusteja toki, mutta sitä läpikuivaa pullaa.

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Otan osaa, toivottavasti ei satu omalle kohdalleni. Meillä minä syön oikeaa maksalaatikkoa, vaimo ja koirat rusinatonta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rusinaa ja maksaa ei yhtään minnekään syötäväksi tarkoitettuun. Piste.
Palleja kutittaa.

No siis maksaahan ei pitäisi tuhlata johonkin typerään laatikkoon vaan siitä saa erinomaista ruokaa paistamalla jossain kastikkeessa.

Palleja ei kutita ainakaan fyysisesti, mutta henkisillä jutuilla on näissä merkitystä. Kohta voi joku olematon piilokutina iskeä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No siis maksaahan ei pitäisi tuhlata johonkin typerään laatikkoon vaan siitä saa erinomaista ruokaa paistamalla jossain kastikkeessa.
Siis olen maistanut kuulemma ihan maailman parasta maksapihviä, muut oli ihan pähkinöinä siitä. Otin härkää sarvista ja maistoin, oli laatta lentää. Maksalaatikko on ainoa missä muodossa olen maksaa saanut syötyä ilman kakomisrefleksiä. Olen jälleen puhunut. UGH!!!!

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No ei helvetissä kyllä pullaan. Kuka muutenkaan syö sitä, korvapuusteja toki, mutta sitä läpikuivaa pullaa.
Tämä. Ei kai kukaan oikeasti pullaa ole syönyt kasarin jälkeen? Paitsi mummot. Sama kun söisi jotain pahvilaatikkoa. Korvapuusti toki eri asia.

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rusinoissa on kosolti vikaa jo ennen sitä ympärille väkivalloin taputeltua maksalaatikkoakin. Nehän on saatana nahistuneita rypäleitä! Rypäleistä saadaan (jumalten) nektaria ja eritoten viiniä, josta maksa tykkää useammallakin tavalla.

Maksalaatikossa pakkoavioliittoon on tönitty alkoholistin synkkä maksa ja ikäneidon näivettyneet hedelmät.

Nick Neim

Jäsen
Ajattelin jo ikiliikkujan pysähtyneen, mutta lähtihän se taas liikkeelle. Tiettyihin asioihin voi näemmä aina luottaa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään muuten syön maksalaatikkoa, rusinoilla. Jumalauta, että se on hyvää.

Nick Neim

Jäsen
Liittyykö tämä ikiliikkuja millään tavoin nimimerkistäsi muodostetuksi saatavan sananmuunnoksen verbimuotoon?
Ei sentään, vaikka kova haastaja siinäkin on.

Eräs ketju täällä Vapaalla pomppasi jälleen ilmoille, ja en usko sen ihan heti taas hiljenevän. Ans kattoo ny.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pari tuntia sitten hain Alepasta kaljaa. Illalla matsiin ja pitäiskö se jenkkiautojakin käydä ihmettelemässä. Museoissa olis kanssa ilmaispäivä, mutta miten sitä kännissä. Eilen piti oikein piilottaa kaljat keskustaan kun sinne Altaan avajaisiin ja Ricky tick big bandin keikalle ei päässyt kassin kanssa. Onneksi jemma löytyi myöhemmin. Nyt mäkin harrastan geokätkeilyä.

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä miksi, mutta minua jotenkin ärsyttää täällä palstalla oleva tapa kysellä linkkien perään. Esimerkiksi joku sanoo, että ulkona sataa, niin siinä on joku toinen kyselemässä, että saisiko jotain linkkiä tuosta kiitos. Ihan kuin se joku linkki olisi autuaaksi tekevät totuudellisuuden tae.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkahan moni menee viikonloppuisin nukkumaan tai siis ylipäätänsä kun ryypiskelee. Siis silleen että sammuttaa vaikka telkkarin ja kävelee sänkyyn. Pistää pään tyynyyn ja silmät kiinni. Joo meitsi sammuu 4/7 päivää viikossa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pelasin muutaman pelin jatsia bottia vastaan. Miten voi olla noin surkea räpellys, ei osannut ollenkaan täyttää yläkertaa. Muutenkin jotkut aivan typerät säännöt.

Huomenna tapaan lesbon.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuinkahan moni menee viikonloppuisin nukkumaan tai siis ylipäätänsä kun ryypiskelee. Siis silleen että sammuttaa vaikka telkkarin ja kävelee sänkyyn. Pistää pään tyynyyn ja silmät kiinni. Joo meitsi sammuu 4/7 päivää viikossa.
Vaikka kuinka saatanasti otan kuppia, niin sanoisin, että yhden kerran kahdestakymmenestä jää hampaat pesemättä ja erikseen menemättä nukkumaan. Ja sammun noin kerran sadasta kerrasta eli harvemmin kuin kerran vuodessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy