Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen oppinut että piste (.) on paha juttu, se ahdistaa ihmisiä. Ohjeistetaan, että älä pane pistettä viestisi perään. Ei nyt mitään muuta enää tullut mieleen?
Kouvolan Betoni Oy -laitareklaami Kouvolan jäähallissa on sama kuin mainostaisi kaloille vettä.
Hahhah, tissihän se siinä. Hahhah. Hah.
Kärpät ei ollut huippujoukkue vuosina 2010-13, se ei kertaakaan ollut noina vuosina runkosarjassa kuuden parhaan joukossa tai edennyt pudotuspeleissä puolivälieriä pidemmälle.8 SM-kullan Ilkka Mikkola on 6/7 viime kaudesta plusmiinustilastossa miinuksella vaikka on pelannut huippujoukkueissa.
Mun siitintä ei voi solmia, koska pieni. Mutta vaimo aina sanoo ettei se koko vaan tunne. Valehteleeko?
Kokoasiasta näin just tänään eli eilen otsikon Ilta-Sonnassa. Siinä vihjattiin, että koko jotenkin osuu johonkin, en mä tajunnut enkä lukenut juttua tietenkään.
No kyllä mulla 2-4 senttimetrin pidennys olisi huomattava, mutta vaimo sanoo, että paksuus merkitsee enemmän kuin pituus.
Soitin Päijät-Hämeen poliisille eivätkä tienneet asiasta mitään. Hävytöntä. Syytän tästä perussuomalaisia ja pilkkaan Timo Soinin lihavuutta. Tuomitsen Li Anderssonia koskevat seksistiset kommentit.
Puhumattakaan siitä, kun vielä nuorempana jaksoi nussia ja panna useita kertoja vuorokaudessa. Nyt pelottaa jo valmiiksi, jos sattuu toistamiseen vuorokauden sisällä ähpyhittämään.Oli se, kun nuorena otti vielä kunnolla eteen. Useitakin kertoja viikossa.