Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 706
  • 66 802

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Heräsin jo kahdeksalta hirveissä kaljanhimossa. Tuntuu kuin olisin taas parikymppinen. No kai se on pakko lähteä fillarilla etsimään lähintä auki olevaa kauppaa. Helsinki on kyllä parhaimmillaan juhannuksena, kun juntit on lähteny vittuun täältä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heräsin jo kahdeksalta hirveissä kaljanhimossa. Tuntuu kuin olisin taas parikymppinen. No kai se on pakko lähteä fillarilla etsimään lähintä auki olevaa kauppaa. Helsinki on kyllä parhaimmillaan juhannuksena, kun juntit on lähteny vittuun täältä.
Ja hän kertoo kuinka juntit on lähtenyt... Vai olisiko ne jääneet? :)
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat antakaa hellyyt4ä. Lämpöä ja läheisyyttä. Mä oon hyvä mies. Joskus oon selvänäkin, mut en lupaa! Mulla on tarp3ita. Ja peppua sit kans. Vai ettekste tajua mitään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhannuksena on kivaa kun lähes kaikilla on kalja kädessä ja askel heittää. Raivoraittiiden seassa on tylsä talsia. Mitä sä edes niiden kanssa juttelisit? Ostaisitko käytetyn auton sellaiselta? Joo kyllähän kalja lisää luottamusta ja ymmärrystä. Ne on aina sellaisia hyviä tyyppejä. Ei ole nirppanokkia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Pakko kolaa kun kokko palaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa, että se Sidewaysista bongattu ja sen jälkeen soittolistalleni jämähtänyt Julien Baker pelaa toisessa joukkueessa. Saksisisko. Pannunnuolija. Matonmärehtijä. Kieltämättä viimeistään sateenkaarenvärinen kitaranhihna sai lesdarin päälle. Onkohan niitä keskimääräistä enemmän naispuolisten laulaja/lauluntekijöiden keskuudessa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaa, että se Sidewaysista bongattu ja sen jälkeen soittolistalleni jämähtänyt Julien Baker pelaa toisessa joukkueessa. Saksisisko. Pannunnuolija. Matonmärehtijä. Kieltämättä viimeistään sateenkaarenvärinen kitaranhihna sai lesdarin päälle. Onkohan niitä keskimääräistä enemmän naispuolisten laulaja/lauluntekijöiden keskuudessa?

Luulin joskus, että Alanis Morrissette olis B-rapun tytsiä, muttei vissiin oo ellei välillä käy pannuhuoneen kautta. Hirveen suvaitsevaisia ainakin naiselliset laulaja-lauluntekijät on (siis puheissa).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten noi tytöt on noin seksikkäitä. Ei kait ne ennen vaan ollut. Tietääköhän ne edes että niitä himoitaan. Kyllä mä nykyään aika suoraankin tuijottelen. Ei hemmetti pitäiskö se muka tykätä jostain omanikäisistä? Siis samanikäisistä kuin mitä ite oot? Joo ei tuu mitään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto vahingossa tempasin hirveät perseet. Kait juhannuksen jälkeen työnantajat on ymmärtäväisiä. Tää on inhimillistä. Tää on osa ihmisyyttä. Kaikkia ei vaan ole luotu nynnyilemään. Kait pomoilla on ymmärrystä. Ymmärrys on maailman tärkein asia. Parisuhteessa ja muutenkin joka paikassa. Töissä. Me ollaan ihmisiä kaikki ja eletään samalla pallolla. Tullaan toimeen jookosta. Joku on jonkinlainen ja toinen toisenlainen ja kolmas taas hirveä nörtti.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilen piti ottaa pari tasottavaa, että selvisi autossa istumisesta. Nyt töissä täristään ja hikoillaan. Äänestäkin huomaa, että on juhlinut kolme päivää putkeen. Josko se tästä pikkuhiljaa kääntyisi voitoksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen piti ottaa pari tasottavaa, että selvisi autossa istumisesta. Nyt töissä täristään ja hikoillaan. Äänestäkin huomaa, että on juhlinut kolme päivää putkeen. Josko se tästä pikkuhiljaa kääntyisi voitoksi.

Mutta kirjoittamisesta ei huomaa. Voitoksi kääntyy! (been there done that too many times)
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten noi tytöt on noin seksikkäitä. Ei kait ne ennen vaan ollut. Tietääköhän ne edes että niitä himoitaan. Kyllä mä nykyään aika suoraankin tuijottelen. Ei hemmetti pitäiskö se muka tykätä jostain omanikäisistä? Siis samanikäisistä kuin mitä ite oot? Joo ei tuu mitään.
Tulee tuijoteltua nuorempia, mutta ne ei tuijottele mua. Samanikäiset kyllä tuijottelee, mut en mä niitä halua.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Mä luulin, että pääsin juhannuksen rännistä kuin varkain, mutta tänään tuntuu olevan pahempi olo kuin eilen. Onneksi kohta alkaa provinssi niin pääsee torstaista lähtien puuduttamaan kolme päivää ja sen jälkeen valittamaan pahaa oloa. Sitten on onneksi nämä kesän pahimmat juomistapahtumat ohitse.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
N
Teillä on väärät tekniikat. Ei nuoret tytöt naamataulua katso. Housuista pitää pullottaa joko paksu lompakko tai iso penis, niin kyllä nuortenkin tyttöjen silmät haluttuun suuntaan alkavat kääntyä.
No ilmankos ne sitten mua katsoo. No, mä taas en katso niitä, mutta onhan tuo tuijotus joskus epämukavaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä Jatkoajassa puhutaan usein tosta että rahalla saa naisia, mutta ei oikein muualla. Ja eikö ne sellaiset naiset ole enimmäkseen niitä pinnallisia eikä mitään ykköskorin naisia? Tietty jos se mieskin on samanlainen niin sen mielestä se ehkä on. Ja ei kait kaupungeissa silleen edes tiedä kellä on rahaa ja kellä ei tai en mä ole oikein ajatellut. Muuttuisko sitä sitten maalaiseksi ja alkaisi jostain autoista kiinnostumaan jne. Jos mä voittaisin lotossa niin pakkaisin kalsarit reppuun ja mätkäisisin lätsän päähän ja lähtisin maailman ympäri. Vaikea kuvitella että kukaan mitään huomaisi kun kyllähän nytkin kaiken maailman hipit reissaa ties missä maissa.

Ja ei kait mies muutenkaan anna naiselle rahaa ellei ole mikään peräkammarin poika tai muu vastaava? Joo kyllä mäkin miljonäärinä ottaisin jonkun lutkan, mutta ei se mikään rakkausjuttu tai seurustelukaan olisi vaan mä panisin sitä, kuten nytkin niiden kanssa joskus teen. Liian harvoin vaan ai jai.

Toisaalta jotkut taas puhuu että muuttavat yhteen että säästäisivät rahaa, mutta en mä sitäkään huomannut. Suht saman verran sitä silloinkin meni.
 
Viimeksi muokattu:

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ei mene ihan läpi tämä Islanti-huuma. Islannin piti mennä jatkoon noin kerran viidestä, pitääkö sitä niin hirveästi ihmetellä? Joku (ilmeinen jalkapallon pelaaja) kysyy vielä lähetyksessä, että kumpi on ihmeellisempi asia Leicesterin championship vai Islannin voitto. Tällaiset ihmiset siellä operoivat maajoukkuetta myöten ja siinä on varmaan tuleva jalkapallovalmentaja. Missä on Litmanen kun sitä tarvitaan?

Ihmisillä ei pitäisi muutenkaan olla mitään asiaa katsoa jalkapalloa ja päälle vielä tämä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei mene ihan läpi tämä Islanti-huuma. Islannin piti mennä jatkoon noin kerran viidestä, pitääkö sitä niin hirveästi ihmetellä?

Islanti voitti karsinnoissa Turkin ja Tšekin kertaalleen sekä Alankomaat kahdesti. Islanti sijoittui karsintalohkossaan toiseksi lohkon suurimmalla maalierolla. EM-kisojen ensikertalainen ei hävinnyt alkulohkossaan peliäkään ja pudotti eilen Englannin neljännesvälierässä. Turkissa asukkaita on 75 miljoonaa, Tšekissä 10 miljoonaa, Alankomaissa 17 miljoonaa ja Englannissa 54 miljoonaa. Islannissa asukkaita on hieman yli 300 000. Kysymys ei siis ole pelkästään yhdestä pelistä vaan siitä, että joukkue, jonka ei ennakkoon olisi pitänyt päästä karsinnoissa edes jatkopeleihin, on nyt Euroopan kahdeksan parhaan joukossa. Sunnuntaina kaatuu Ranska. Áfram Ísland!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Onhan se nyt Islannin helpompaa seuloa jalkapallojoukkueellinen pelaajia 300 000 ihmisestä kuin vaikka Suomen yli 5 miljoonasta. Helpompi löytää sopivat yksilöt pienemmästä määrästä kuin isommasta määrästä. Joten kyllä pienellä maalla on selvä etu tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös