Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 028
  • 68 236
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Saksa ei aina voita, se on tilastollinen fakta niin jalkapallossa kuin sotatieteessä. Ootte varmaan kuulleet tämän ihan hyvä vitsin: sakemanni rehenteli engelsmannille, kun olivat taas voittaneet Englannin jalkapallossa, joka on heidän, siis englantilaisten, kansallisurheilua. No, englantilainen ei kaljanjuojan rehentelystä hätkähtänyt, vaan kaatoi sherryä lasiin, otti mojovan tuikun ja vastasi, että voittihan Englanti viime vuosisadalla Saksan heidän, siis saksalaisten, kansallisurheilussa, ja vielä kahdesti. Voi sitä sakemannin mielenmatalapainetta sitten! Aina vittuillaan. Lähipöydässä puolalainen tyrskähti, mutta se on eri juttu jo.
...ja sitten engelsmanni pisti baarin irtaimiston paskaksi. Wayne Rooney ja Roy Hodgson hymyilivät. Hurricane istui kulmapöydässä. Englannin pelit päättyivät puolivälieriin. Tuli kesä. Puut puhkesivat kukkaan. Ilmassa tuoksuivat tuhannet tähdet. Ja lopulta Saksa voitti. Aika velikultia.

Sannin "2080-luvulla"-biisin sanat:
Netflix-särjöjä, syön pyrkistä
Vöisin siivötä, myt kenen täkiä
Kähvi läimeetä, tänäkin äämynä
Mitähän sylle mähtää kyylyä?

En ehkä ösää sylle pyhyä,
Jös ännetään väin äjän kylyä
myt kirjöitän systä läylyjä
vielä käksytähättäkäheksänkytlyvyllä

Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis vahingossa tökkäsin ton jonkun homon persettä ja nyt se vaan tuijottaa mua. Joo kapakkaan tulin. Kerran jo sammuin ja viis tuntia nukuin niin taas jaksaa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis vahingossa tökkäsin ton jonkun homon persettä ja nyt se vaan tuijottaa mua. Joo kapakkaan tulin. Kerran jo sammuin ja viis tuntia nukuin niin taas jaksaa.
Älä huoli, ei kerta homoksi tee ja kymmenestä nollautuu. Että nyt joko pökit 9 kertaa lisää tai tyydyt tähän yhteen kokeiluun.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en oo koskaan homostellut. Tuli noista ylläolevista viesteistä mieleen. Siinähän, homostelussa, on vissiin paljon fellaatiota mutta myös anaalia, jonka luulis sattuvan, mutta on nykyään voiteita ja muita liukasteita. Liu-kaste. Heteroyhdynnän simulaatiotahan anaalipano on suuressa määrin, joten voisi ajatella, että jotkut homot dissaa anaalia. En tiedä.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja omalle kohdalle osui Paula Koivuniemi. VOI VITTU. Nyt meni kyllä juhannus pilalle.
Mulle osui Jaana Pelkonen. Voin sanoa olevani tyytyväinen, Jaana kun on nätti nainen ja euroviisujen selostajista se paras.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon lähdössä kummipojan rippijuhliin. Itse juhlat on oikein ok, kun näkee tuttuja ja tietää, että tuossa paikassa on aina hyvät tarjoilut. Kirkossa istuminen ei sen sijaan vois vähempää kiinnostaa. Koskahan mä olen viimeks Jumalanpalveluksessa ollut? Varmaankin silloin, kun itse pääsin ripille eli reilut 30 vuotta sitten. Hallelujaa!

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Oon lähdössä kummipojan rippijuhliin. Itse juhlat on oikein ok, kun näkee tuttuja ja tietää, että tuossa paikassa on aina hyvät tarjoilut. Kirkossa istuminen ei sen sijaan vois vähempää kiinnostaa. Koskahan mä olen viimeks Jumalanpalveluksessa ollut? Varmaankin silloin, kun itse pääsin ripille eli reilut 30 vuotta sitten. Hallelujaa!

Muutapas jätkä asennettas vähän. On tässä maailmassa pahempiakin paikkoja kuin istua yksi jumalanpalvelus läpi. Mutta noin muuten hyviä rippujuhlia kummisedälle.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Älä huoli nykyään saa kirkoissa jopa nukkua ilman että joutuu kepillä hakattavaksi tai jalkapuuhun. Lisäksi saarnoistakin ymmärtää edes jotain kun eivät paasaa enää latinaksi. Oli varmaan aika huikeaa touhua aikanaan tuo kirkossa käynti, erään lainen aikansa extremelaji siis sekin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Muutapas jätkä asennettas vähän. On tässä maailmassa pahempiakin paikkoja kuin istua yksi jumalanpalvelus läpi. Mutta noin muuten hyviä rippujuhlia kummisedälle.
Älä huoli nykyään saa kirkoissa jopa nukkua ilman että joutuu kepillä hakattavaksi tai jalkapuuhun. Lisäksi saarnoistakin ymmärtää edes jotain kun eivät paasaa enää latinaksi. Oli varmaan aika huikeaa touhua aikanaan tuo kirkossa käynti, erään lainen aikansa extremelaji siis sekin.

Ei se kirkkokomemus todellakaan paha ollut. Pappi kehotti jopa käyttämään Jumalanpalveluksen aikana älypuhelinta, tosin vain siinä tapauksessa, jos ei ole virsikirjaa, niin voi etsiä virret netistä.
Ja tarjoiluthan itse juhlissa olivat loistavat ja ilmakin päivän mittaan parani. Mukavat oli bileet.

Edit. Johtava muuten istui kirkossa suoraan edessäni eli vajaan metrin päässä. Miten niinkin rumalla miehellä voi olla niinkin hyvännäköinen nainen? Ihmettelen vaan.

Viimeksi muokattu:

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Musta on tullut Hiihtofanin fani. Toivottavasti hän avaa vielä usealle pelaajalle omat topicit yleiseen jääkiekkokeskusteluun näin off seasonilla.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kirjotetaan nyt sitten, kun sopivasti etusivulla oli. Katsokaa ihmeessä Yle Areenasta tuo Atomirotan live, mikä tulee parhaillaan Yle Teemalta. Kelpo settiä. Toivoisi, että joskus näkisi vielä livenä paremmin kuin viime kesänä Porisperessä. Liian pitkän aamu-saunan takia tuli myöhästyttyä keikalta ja kuuli vain pari biisiä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itäblokin mailla on yleensä mukavan mahtipontiset kansallislaulut. Niissä on sellainen "meille ei vittuilla tai tankit jyräävät kohta kaduillanne"-fiilis. Toisena ääripäänä sitten joku Du gamla, du fria. "Oj då, fy fan, ursäkta mig".

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jahas, suolisto on muistutellut tässä aamulla että eilen tuli syötyä vähän normaalia enemmän ruisleipää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt runkkarit Jatkoajan Kesätyttö-äänestykseen oikein äänestämään!

Kaksi parasta pääsee finaaliin ja Linda Liukas on toisena 55:llä äänellä, Sara la Fountain on kolmantena 54:llä äänellä. Olisihan se unelmafinaali jos Sara ja Susanna (Laine) olisivat finaalissa, eikä joku Linda Liukas, jonka finaaliin pääsy olisi yhtä oikeutettua kuin luvata suomalaiselle 100 metrin juoksijalle finaalipaikka olympialaisten finaalista, koska on niin symppis tyyppi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä kuuluisi olla julkijuopotteluketju.

Terassilla tässä. Kulkijoiden lanteet pyörittävät naiseuttaan ja niskalihasgeenini suuntaavat silmäsolut sinne minne lajien kehitys on ne kouluttanut suuntaamaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen oli vuoden ensimmäinen päivä ilman kaljaa. Kolme edellistäkin meni himmaillen joku 7-8 kaljaa illassa, mutta siltikin viime yönä nukuin vaan kolme tuntia ja senkin ajan rotat söi mut elävältä. Ei sitä ikinä muuten näe mitään unia. No nyt oon taas koko päivän kitannut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulemma puhun liikaa viinasta. No pitäiskö se muka jotain kukkia ja mehiläisiä miettiä vai mitä häh? Rikkaruohoja vittu havuja perkele. Mistä te juttelette duunissa muiden kanssa? Jostain politiikasta vai? Paavo Väyrynen teki vuonna X sitä ja sitä. Veikko Vennamo taas teki silloin ja silloin sitä ja tätä blaa blaa. Kekkonen oli tuota mieltä öööö. En mä osaa tota turhanpäiväistä paskanjauhantaa. Onko se jotain suomalaista small talkkia. Pitää puhua säästä jne. Mä puhun siitä mikä oikeasti on mielessä ja mitä ajattelee ja millä on merkitystä ihmisen kannalta ja varsinkin meidän miesten.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Join tänään töissä toimistolla yhden kaljan. Siis virka-aikana. Oon mä hurja jätkä. Sitten menin Oulun Rotuaarille yhdelle terassille Leffelle ja Velkolle. Tunti sitten join schollin kanssa oluen Helsingissä. Hän tarjosi. Nyt matkaan jo muualle Helsingistä ja siellä määränpäässänikin on seuraa ja olutta. Kylläpä on tänään tullut ehdittyä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Join tänään töissä toimistolla yhden kaljan. Siis virka-aikana. Oon mä hurja jätkä. Sitten menin Oulun Rotuaarille yhdelle terasssille Leffelle ja Velkolle. Tunti sitten join schollin kanssa oluen Helsingissä. Hän tarjosi. Nyt matkaan jo muualle Helsingistä ja siellä määränpäässänikin on seuraa ja olutta. Kylläpä on tänään tullut ehdittyä.

scholl on asiallinen mies, voin todistaa tämän. Kateelliset ja häviäjät häntä vainosivat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy