Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 097
  • 66 872

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen oli vuoden ensimmäinen päivä ilman kaljaa. Kolme edellistäkin meni himmaillen joku 7-8 kaljaa illassa, mutta siltikin viime yönä nukuin vaan kolme tuntia ja senkin ajan rotat söi mut elävältä. Ei sitä ikinä muuten näe mitään unia. No nyt oon taas koko päivän kitannut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulemma puhun liikaa viinasta. No pitäiskö se muka jotain kukkia ja mehiläisiä miettiä vai mitä häh? Rikkaruohoja vittu havuja perkele. Mistä te juttelette duunissa muiden kanssa? Jostain politiikasta vai? Paavo Väyrynen teki vuonna X sitä ja sitä. Veikko Vennamo taas teki silloin ja silloin sitä ja tätä blaa blaa. Kekkonen oli tuota mieltä öööö. En mä osaa tota turhanpäiväistä paskanjauhantaa. Onko se jotain suomalaista small talkkia. Pitää puhua säästä jne. Mä puhun siitä mikä oikeasti on mielessä ja mitä ajattelee ja millä on merkitystä ihmisen kannalta ja varsinkin meidän miesten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Join tänään töissä toimistolla yhden kaljan. Siis virka-aikana. Oon mä hurja jätkä. Sitten menin Oulun Rotuaarille yhdelle terassille Leffelle ja Velkolle. Tunti sitten join schollin kanssa oluen Helsingissä. Hän tarjosi. Nyt matkaan jo muualle Helsingistä ja siellä määränpäässänikin on seuraa ja olutta. Kylläpä on tänään tullut ehdittyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Join tänään töissä toimistolla yhden kaljan. Siis virka-aikana. Oon mä hurja jätkä. Sitten menin Oulun Rotuaarille yhdelle terasssille Leffelle ja Velkolle. Tunti sitten join schollin kanssa oluen Helsingissä. Hän tarjosi. Nyt matkaan jo muualle Helsingistä ja siellä määränpäässänikin on seuraa ja olutta. Kylläpä on tänään tullut ehdittyä.

scholl on asiallinen mies, voin todistaa tämän. Kateelliset ja häviäjät häntä vainosivat.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No mitä itse mietit töissä kun mielessä on kalja ja pillu ja pyörität ruuvimeisseliä niin mitä sä silloin mietit? Edessä ehkä näet kellon mikä laskee minuutteja siihen että pääsee Lidliin ostoksille.
Äläs nyt, kunhan vain varmistin. Meillä on varmaan aika lailla samankaltaiset ajatusmaailmat. En mäkään mistään politiikasta töissä ole puhunut kun viimeksi työllistetty olin, mutta eläkeikää lähestyvän äijän kanssa ei todellakaan voinut jutella samoja juttuja kuin sen mukavan kolmekymppisen toisen kaverin kanssa. Monet kerrat varmasti heitin jotain juttua säästä, oli se sitten -28C talvella tai +20 keväämmällä kesää lähestyttäessä. Mukavampaa se on jotain pientä keskustelua pitää yllä vähän väliä kuin edes lähteä yrittämään 63-vuotiaan satakuntalaisredneckin kanssa jotain juttua jääkiekosta.

Tosin ruuvatessani ruuvimeisseliä töissä useimmiten mietin vain miten saisin sen saatanan ruuvin nopeasti siihen. Minuutteja kaikki laskee töissä, se on fakta. Joskus vain keskittyminen herpaantuu sen verran, että ei ehdi laskemaan minuutteja ja yhtäkkiä on tunti-pari kulunut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitäs Pettterillä on mielessä ?
Just vetäsin naamariin paketillisen Lidlin tarjouksessa ollutta rosvopaistia. Aamulla taas söin Lidlin 18 sentin viilin puolukoiden kanssa, mitä Cittarista ostin kilon ja huomenna haen toisen. Tässä välissä taas on mennyt lähes repullinen kaljaa ja matka jatkuu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitenhän käy tossa oikeudenkäynnissä, missä jotkut väittää, että Stairway To Heaven, sen alku vissiin, on ripattu eräältä toiselta artistilta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän käy tossa oikeudenkäynnissä, missä jotkut väittää, että Stairway To Heaven, sen alku vissiin, on ripattu eräältä toiselta artistilta.
Ei sitten ilmeisesti ollut. Jos olisi plagiointikorvaukset napsahtaneet, niin ehkä ne olisi hyväksyneet sen 140 miljardibiljardin keikkatarjouksen, mikä oli otsikoissa tällä viikolla.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Huomenta.

Näin viime yönä seksiunen Heli Palsanmäestä. Unessäni Heli oli noin 10 vuotta nuorempi. Heräsin erektion kanssa.

Tästä se juhannus alkaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä sammuminen tuntuu luonnollisimmalta tavalta nukahtaa. Miten sitä edes muuten. Jollain pillerillä ehkä vai miten ne nynnyt oikein simahtaa. Joskus lapsena sitä vaan nukahti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikä on suomalainen Nightrain?

Hyvä kysymys. Vinetto, Sorbus. Onko Sorbusta vielä. Vinettoa ei ole.

Ei sitten ilmeisesti ollut. Jos olisi plagiointikorvaukset napsahtaneet, niin ehkä ne olisi hyväksyneet sen 140 miljardibiljardin keikkatarjouksen, mikä oli otsikoissa tällä viikolla.

Eihän se mennyt ihan putkeen, kun joltain oliko 1700-lukulaiselta säveltäjältä löytyi sama riffi. Eli säveltäjän perikunta nyt vaan haastamaan kaikki oikeuteen, mukaan lukien nyt korvauksia vaatinut taho.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Just vetäsin naamariin paketillisen Lidlin tarjouksessa ollutta rosvopaistia. Aamulla taas söin Lidlin 18 sentin viilin puolukoiden kanssa, mitä Cittarista ostin kilon ja huomenna haen toisen. Tässä välissä taas on mennyt lähes repullinen kaljaa ja matka jatkuu.
Odottelin nykäsmasa-vastausta tuohon, mutta sehän olikin jo edellisessä viestissä. Eli pilluhan se. Toivottavasti pääset pete nyt Jussina uittamaan veitikkaa !
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Vedin "kaikki perkaa kalaa Raumalla" chanttia raumanmeren juhannuksessa. Jengi ei hirveesti digannut. Jokerifanit tietää mistä puhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös