Mutsin suvussa oli pappa ja faijan suvussa ukki. Joillain on vaarikin, mutta ei mulla vaan koskaan. Jännää miten noi nimet menee.
Eilen piti ottaa pari tasottavaa, että selvisi autossa istumisesta. Nyt töissä täristään ja hikoillaan. Äänestäkin huomaa, että on juhlinut kolme päivää putkeen. Josko se tästä pikkuhiljaa kääntyisi voitoksi.
Tulee tuijoteltua nuorempia, mutta ne ei tuijottele mua. Samanikäiset kyllä tuijottelee, mut en mä niitä halua.Miten noi tytöt on noin seksikkäitä. Ei kait ne ennen vaan ollut. Tietääköhän ne edes että niitä himoitaan. Kyllä mä nykyään aika suoraankin tuijottelen. Ei hemmetti pitäiskö se muka tykätä jostain omanikäisistä? Siis samanikäisistä kuin mitä ite oot? Joo ei tuu mitään.
Teillä on väärät tekniikat. Ei nuoret tytöt naamataulua katso. Housuista pitää pullottaa joko paksu lompakko tai iso penis, niin kyllä nuortenkin tyttöjen silmät haluttuun suuntaan alkavat kääntyä.Tulee tuijoteltua nuorempia, mutta ne ei tuijottele mua. Samanikäiset kyllä tuijottelee, mut en mä niitä halua.
No ilmankos ne sitten mua katsoo. No, mä taas en katso niitä, mutta onhan tuo tuijotus joskus epämukavaa.Teillä on väärät tekniikat. Ei nuoret tytöt naamataulua katso. Housuista pitää pullottaa joko paksu lompakko tai iso penis, niin kyllä nuortenkin tyttöjen silmät haluttuun suuntaan alkavat kääntyä.
Ei mene ihan läpi tämä Islanti-huuma. Islannin piti mennä jatkoon noin kerran viidestä, pitääkö sitä niin hirveästi ihmetellä?
Mitä vittua :--DOnhan se nyt Islannin helpompaa seuloa jalkapallojoukkueellinen pelaajia 300 000 ihmisestä kuin vaikka Suomen yli 5 miljoonasta. Helpompi löytää sopivat yksilöt pienemmästä määrästä kuin isommasta määrästä. Joten kyllä pienellä maalla on selvä etu tässä.
Mitä vittua :--D
Raudanlujaa logiikkaa. Littipeukku siitä sinulle.
Kiitos, herraseni, mutta luulen, että minulla on tarpeeksi kehittynyt sarkasmitutka. Hupaisa tuo viestisi siltikin oli.Sarkasmin ymmärtäminen on taitolaji, jota sinun kannattaa vielä kehittää. Littipeukkua sinulle siihen.
Sellaista se fundamentalistien suvaitsevaisuus tuppaa olemaan. Vastaavia toteamuksia on joutunut itsekin tekemään.Tuli vegaani-ketjusta mieleen. Vegaanituttavat kun kutsuvat kylään niin pöydässä ei ole lihaa, mutta kun näitä vegaanituttavia kutsutaan kylään niin heille on kasvisruokaa.