Kävin katsomassa Kari Peitsamoa Semifinalissa. En osaa päättää, onko se nero, hullu vai molempia. Tällä viikolla ilmestyy perinteisesti vaikea 67. albumi. Eikös juuri siinä pisteessä useamman artistin ura käänny laskuun? Katsotaan, miten Karin käy.
Mutta toisin kuin Prince, Kari Peitsamo on kiistatta supertähti - ja elää Dannyäkin pidempään.Princellä oli vaikeuksia 67. albuminsa kanssa, mutta sen jälkeen taas sujui sujuvasti.
Ilmeisesti Peitsamo on sekä nero että hullu. Suomessahan tätä on muillakin.
Mutta toisin kuin Prince, Kari Peitsamo on kiistatta supertähti - ja elää Dannyäkin pidempään.
Olenko humalassa? Ei en ole, vaikka viina vähän suonissa virtaakin. Elämä vain kuohuu sisälläni. Setä sinisessä uniformussa, kädessään alkometri, yrittää vain kaikeksi harmikseni palauttaa minua takaisin maanpinnalle kuolevaisten harmaaseen joukkoon. Palaamaan en suostu, en edes kalmankolean ruumiini yli.
Joo ihan huoneenlämpöisenä mä juon. Ei jaksa koko aikaa ravata jääkaapilla ja muutenkin jääkaappikylmä on vähän liian kylmää.Pystyykö @pettter juomaan taskulämmintä kaljaa vai miksi sitä pitää mennä juomaan puistoon tai johonkin pihalle.
Ylen futisstudiossa näyttää olevan parikin naista asiantuntijana. Yleensähän näissä on tottunut pelkkiin miehiin - myös lätkässä. Ihan positiivinen juttu!
Minusta on ihan hyvä asia että jalkapallon EM-kisoja kommentoivat sellaiset asiantuntijat jotka ovat joskus EM-kisoissa pelanneetkin. Suomessa tämä nyt sattuneesta syystä tarkoittaa sitä että kommentaattoreina on oltava naisia.
Eli ne toiset ottaa nyt unet ja jatkavat hauskanpitoa baarin auettua. Sinä et nuku ja odotat baarin aukeamista, jotta saat ruokaa ja menet nukkumaan. Sanoisin että sinun kannattaisi nyt ottaa opikseen nukkujista.Olen hirmu känäs. Porukka tuli jatkoille tänne, nyt ne nukkuu. Henkilökohtaisestihan odotan vaan baarin aukeamista. Saan porukat mukaan juomaan kaljaa baariin. Sitten itse otan syömän mukaan ja tuun kotio syömään ja nukkumaan! Hahahahhha ottakoon opikseen liian aikasin nukkujat!
Eli ne toiset ottaa nyt unet ja jatkavat hauskanpitoa baarin auettua. Sinä et nuku ja odotat baarin aukeamista, jotta saat ruokaa ja menet nukkumaan. Sanoisin että sinun kannattaisi nyt ottaa opikseen nukkujista.