Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 363 106
  • 66 900
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaimon serkun mies on kova jätkä valittamaan joka asiasta Facebookissa ja haukkuu kaverit siellä, jos joku asia ei menekään juuri hänen ehtojen mukaan. No, viimoisempana haukkui vanhan äitinsä, koska tämä ei jaksanut katsella heidän alle vuoden ikäistä tenavaa, jotta pääsevät viinan haku reissulle Tallinnaan, muutenkin haukkuvat ehkä eniten sitä, että kun on lapsenvahdit loppu (kokoajan pitäisi jonkun vahtia niiden lasta). Ajattelin, että tuokoot minulle hoitoon, ku meille yöksikin aikoivat tulla. Minä sitten ruokin tämän pariskunnan ja hoidin heidän lapsen, kun kävivät hakemassa pakettiautollisen viinaksia. En muuten ihmette enää, miksi lapsenvahdit on kortilla. Auto on täynä viinaa, minä tosiaan hoidan lapsen (omien lasten ohella) ja syötän omilla rahoilla ja kaffetkin päräytin, niin palkkioksi sain YHDEN pullon siideriä. Vau!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vaimon serkun mies on kova jätkä valittamaan joka asiasta Facebookissa ja haukkuu kaverit siellä, jos joku asia ei menekään juuri hänen ehtojen mukaan. No, viimoisempana haukkui vanhan äitinsä, koska tämä ei jaksanut katsella heidän alle vuoden ikäistä tenavaa, jotta pääsevät viinan haku reissulle Tallinnaan, muutenkin haukkuvat ehkä eniten sitä, että kun on lapsenvahdit loppu (kokoajan pitäisi jonkun vahtia niiden lasta). Ajattelin, että tuokoot minulle hoitoon, ku meille yöksikin aikoivat tulla. Minä sitten ruokin tämän pariskunnan ja hoidin heidän lapsen, kun kävivät hakemassa pakettiautollisen viinaksia. En muuten ihmette enää, miksi lapsenvahdit on kortilla. Auto on täynä viinaa, minä tosiaan hoidan lapsen (omien lasten ohella) ja syötän omilla rahoilla ja kaffetkin päräytin, niin palkkioksi sain YHDEN pullon siideriä. Vau!
Oliko klassisesti alkoholitonta siideriä ja halvinta mahdollista?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä vanhan opettajan joskus lanseerama elämänviisaus tiedoksi @pettter ille . Mieti sitä, kun seuraavan kerran haukut nynnyjä. Se meni jotenkin näin.
"Mitä enemmän sä opiskelet, sitä paremman työpaikan sä saat. Mitä paremman työpaikan sä saat, sitä enemmän rahaa sä saat. Mitä enemmän rahaa sä saat, sitä hiennomman auton sä saat. Mitä hienomman auton sä saat, sitä kauniimpia naisia sä saat! "
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä vanhan opettajan joskus lanseerama elämänviisaus tiedoksi @pettter ille , kun seuraavan kerran haukut nynnyjä. Se meni jotenkin näin.
"Mitä enemmän sä opiskelet, sitä paremman työpaikan sä saat. Mitä paremman työpaikan sä saat, sitä enemmän rahaa sä saat. Mitä enemmän rahaa sä saat, sitä hiennomman auton sä saat. Mitä hienomman auton sä saat, sitä kauniimpia naisia sä saat! "
Mut siinä joutuu lukemaan ja töissäkin vielä pätemään.

Ja mieti esim. nyt krapulassa jos joutuisi jotain vaativia juttuja tekemään niin se olis kyllä lopputilin paikka. Työtähän tää vaan on. Vapaa-ajalla sitten voi tehdä jotain juttuja jos joskus on tarvetta ja halua.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mut siinä joutuu lukemaan ja töissäkin vielä pätemään.

Ja mieti esim. nyt krapulassa jos joutuisi jotain vaativia juttuja tekemään niin se olis kyllä lopputilin paikka. Työtähän tää vaan on. Vapaa-ajalla sitten voi tehdä jotain juttuja jos joskus on tarvetta ja halua.
Mutta kun ne pääsee hengailemaan Jessica Alban tasoisten naisten kanssa ja me ei...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kun ne pääsee hengailemaan Jessica Alban tasoisten naisten kanssa ja me ei...
Joo totta. Ai jai. Jos mulla olis miljoonia niin heti ostaisin pari sellaista nuolemaan palleja. Itse asiassa just tossa aamulla katselin netistä tuollaisia videoita.

Seurustelua tai mitään hengailua nyt ei varmaan pinnallisten kanssa jaksais.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viittiikö täällä enää käydä, kun Vapaan keskustelun edellisenä viestinä on über-hirviön ketju, joka sitten näkyy ikävästi etusivulla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ketju pakolaispolitiikasta ja turvapaikanhakijoista saa ihan kohta täyteen 18 000 viestiä ja ohittanee piakkoin isäntäketjunsa. Fireworks?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei päässyt kaljojen kanssa tonne Kaisaniemen ilmaiskonserttiin. Ryypätään sitten täällä jorpakossa. Hitto tää Sanni on ihan hirveetä paskaa.

Joo ihan hyvin on tyttöjen pyllyjä päässyt taas filmille oujee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon oli taas suunnitelmia Helsinki-päiväksi, mutta hitto hirveän krapulan lykkäsi tälle päivälle. Uimassa piti käydä ja vaikka mitä, mutta miten sitä. Jollain vankilakierroksella kävin kun lipun olin hommannut ja sinnekin meinasin pökertyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvä ettet pyörtynyt linnaan. Ikävämpi havahtuminen, kun ovet lukossa ja poikaystävävalinta suoritettu. Mä en uskaltais darrassa vankilakierrokselle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Darrassa hulluille päiville shoppailemaan tai muijakaverin sukulaisia tapaamaan.
Siis tota ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. Säälittää niin paljon se kohtalo. Siis skalpeeratkaa vaikka tai ristiinnaulitkaa ennemmin. Hirttäkää munista lampunvarjostimeen tai mitä tahansa. Työntäkää neuloja kynsien alle.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä sanoittajan joku goottibändi pettterissä menettääkään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
pettter on kuitenkin oikeasti joku filosofi ja päivisin postailee filosofian laitokselta näitä juttujaan. En ihmettelisi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
pettter on kuitenkin oikeasti joku filosofi ja päivisin postailee filosofian laitokselta näitä juttujaan. En ihmettelisi.
Olen alkanut päätymään samaan lopputulokseen, kyllä näissä on aistittavissa selaista lievää kaipuuta todelliseen drop offailuun, mitä voi löytää vain satukirjoista, tai juurikin jonkun elämäänsä pettyneen oravanpyörässä eläjän haaveista.
 

sinikettu

Jäsen
Ei pettter voi olla filosofi. Väärinymmärretty nero ehkä, muttei missään nimessä filosofi. Tässäpä siitä todistus. Kirjoja lukevat ihmiset ovat nörttejä. Filosofit lukevat kirjoja. Filosofit ovat siis nörttejä. Pettter ei ole nörtti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös