Minä myös. Samoin on 28 % vastanneista. Ei taida olla montaa vaihtoehtoa tai sitten testi on perseestä.Iltasanomien testin mukaan olen EM-kisojen tähtipelaajista Paul Pogba.
Minä myös. Samoin on 28 % vastanneista. Ei taida olla montaa vaihtoehtoa tai sitten testi on perseestä.Iltasanomien testin mukaan olen EM-kisojen tähtipelaajista Paul Pogba.
Wayne Rooney. Sopii mulle.Iltasanomien testin mukaan olen EM-kisojen tähtipelaajista Paul Pogba.
En ole koskaan pannut punapäätä. Aion kesän aikana sellaisen itselleni metsästää. Jossei muuten niin varaamalla sängyn viereiseen laatikkoon spray-pullon kaiken varalle. Aktiivisuusrannekehan siellä valmiiksi jo odottaakin. Axl Smithin inspiroimana.
Järjestetäänkö tänäkin vuonna kesäpoikakilpailu täällä Jatkoajassa? Viime vuonna sen taisi voittaa se, josta kisan järjestäjä piti eniten eikä se, joka sai eniten ääniä.
Ne kympin oppilaat taitavat olla niitä, jotka tuon selkärangattomuuden kykenevät sitten kirurgin veitsellä sairaalassa myöhemmin korjaamaan.Noi paineilijat on niitä, jotka nyt vinkuu sitä että kympin tyttöjä / poikia ei arvosteta. No ei kai arvosteta. Selkärangattomia luusereita.
Uutisoinnista tai "uutisoinnista" päätellen ainakin osaan Suomea piti tänään tulla maailmanloppu. Pari puuta kaatui lopulta?
Jos Neil Hardwickin sukunimestä vaihtaa yhen kirjaimen, siitä tulee Harddick. Hih hih.
Neil for Harddick.
Niin noita pinnallisia ja teennäisiä juttuja, mutta jos miettii aitoja asioita. Niitä millä on oikeasti merkitystä ja mitkä lasketaan muussakin kuin hikarointimittakaavassa. Siis se todellinen ja varsinainen elämä. Unohtaa kaikki työjutut ja sellaiset.Onnellisuus syntyy siitä kun odotukset omasta elämästä täyttyvät ja muut osoittavat arvostustaan. Yleensä ne insinöörit on onnellisia, kun niiden odotukset on olleet omata jotain harvinaista tietoa ja olla siten kysytty henkilö joka tienaa paljon rahaa.
Joo niinpä. Tai siis kyllähän moni muukin jos vaan haluaisi. Ja ehkä niillä olisi jopa paremmatkin mahdollisuudet menestyä kun niillä ei olisi niitä paineita ja muuta taistelua itsensä kanssa, mitä varmaan suurin osa huomaa kaveriporukan yliopisto-opiskelijoilla olevan keskimääräistä enemmän ja muutenkin esimerkiksi noista Jatkoajan ärsyttävintä-ketjuista. Pilkunnussintaa kielioppivirheistä yms, mistä ei kehtaisi mainita ääneen ja mistä ei ymmärrä miksi joku edes ärsyyntyy. Jo ala-asteella niillä tyypeillä oli niitä omia kiukkuiluja. Tietty moni on oikeasti tyhmä ja yllättävän moni onkin. Hitto sitä ei aiemmin tajunnut. Tää netti tuo kaikenlaiset tyypit lähelle. Vähän kuin intti silloin joskus.Ne kympin oppilaat taitavat olla niitä, jotka tuon selkärangattomuuden kykenevät sitten kirurgin veitsellä sairaalassa myöhemmin korjaamaan.
Oliko klassisesti alkoholitonta siideriä ja halvinta mahdollista?Vaimon serkun mies on kova jätkä valittamaan joka asiasta Facebookissa ja haukkuu kaverit siellä, jos joku asia ei menekään juuri hänen ehtojen mukaan. No, viimoisempana haukkui vanhan äitinsä, koska tämä ei jaksanut katsella heidän alle vuoden ikäistä tenavaa, jotta pääsevät viinan haku reissulle Tallinnaan, muutenkin haukkuvat ehkä eniten sitä, että kun on lapsenvahdit loppu (kokoajan pitäisi jonkun vahtia niiden lasta). Ajattelin, että tuokoot minulle hoitoon, ku meille yöksikin aikoivat tulla. Minä sitten ruokin tämän pariskunnan ja hoidin heidän lapsen, kun kävivät hakemassa pakettiautollisen viinaksia. En muuten ihmette enää, miksi lapsenvahdit on kortilla. Auto on täynä viinaa, minä tosiaan hoidan lapsen (omien lasten ohella) ja syötän omilla rahoilla ja kaffetkin päräytin, niin palkkioksi sain YHDEN pullon siideriä. Vau!
Uskoisin tämän siiderin maksaneen ehkä jopa euron tai kaksi, oli Motörheadia.Oliko klassisesti alkoholitonta siideriä ja halvinta mahdollista?
Mut siinä joutuu lukemaan ja töissäkin vielä pätemään.Tämä vanhan opettajan joskus lanseerama elämänviisaus tiedoksi @pettter ille , kun seuraavan kerran haukut nynnyjä. Se meni jotenkin näin.
"Mitä enemmän sä opiskelet, sitä paremman työpaikan sä saat. Mitä paremman työpaikan sä saat, sitä enemmän rahaa sä saat. Mitä enemmän rahaa sä saat, sitä hiennomman auton sä saat. Mitä hienomman auton sä saat, sitä kauniimpia naisia sä saat! "
Mutta kun ne pääsee hengailemaan Jessica Alban tasoisten naisten kanssa ja me ei...Mut siinä joutuu lukemaan ja töissäkin vielä pätemään.
Ja mieti esim. nyt krapulassa jos joutuisi jotain vaativia juttuja tekemään niin se olis kyllä lopputilin paikka. Työtähän tää vaan on. Vapaa-ajalla sitten voi tehdä jotain juttuja jos joskus on tarvetta ja halua.
Joo totta. Ai jai. Jos mulla olis miljoonia niin heti ostaisin pari sellaista nuolemaan palleja. Itse asiassa just tossa aamulla katselin netistä tuollaisia videoita.Mutta kun ne pääsee hengailemaan Jessica Alban tasoisten naisten kanssa ja me ei...