Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 037
  • 66 804

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt selkis miksi Ketolan Iida vonkas kesällä samaan pöytään. Niillä on Rennen kanssa "vapaa suhde". No, enpähän mennyt. Mulla ei oo "vapaa suhde". Lisäksi Ketolan Iidalla on iho-ongelmaa (en tarkoita valkoisuutta, joka meillä punavihreässä kuplassa on ongelma kaikille valkoisille paitsi minulle, taas huomaa miten vitun helppo on rehvastella näiden äidinpoikapaskiaisten seassa) vaikka toki on kaiken kaikkiaan näyttävä nainen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ihan mielenkiinnosta, minkä takia 103km/h 80 rajotuksella on suotavampaa kuin 150km/h 120 rajotuksella? Prosentuaalinen ylitys näissä on liki sama.
Koska Suomessa ei ole 150km/h-alueita, eli jos paukutat sataaviittäkymppiä tutkaan, niin olet tasan tiennyt ajavasi ylinopeutta. Nuo Kuislan ajamat 103 80-alueella nyt ajaa todella helposti vahingossa, esimerkkinä nyt jos talvirajoitukset unohtuu tai sitten on niitä ajan mukaan vaihtuvia rajoituksia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt selkis miksi Ketolan Iida vonkas kesällä samaan pöytään. Niillä on Rennen kanssa "vapaa suhde".

Kyllä sitä aina tuntee itsensä niin paremmaksi, kun ei ole pienintäkään hajua mitä henkilöitä tuollaiset ovat, vaikka Iltalehteä toki luenkin. Miksi ihmeessä en lukisi. Miksi silti tietäisin Iida Ketolan ja "Rennen".
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vitun laivapoika-keskustelu. Kaiken sen ajan voisi käyttää päihteisiin ja uuden luomiseen, mutta sen sijaan jengi keskittyy purkamaan pahaa oloaan ruokalakkoilevista saddameista interwebsissä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Luonto on viitsinyt järjestää niin, että paska on lähes aina ruskeaa. Niinpä ruskeaan väriin liittyy aina jollakin tavalla muisto paskasta. Siksi pidän seuraavia asioita paskoina: kitara, suodatinpussikotelo, ruskea kissa tai koira, kupari, ruisileipä ja KooKoo.

Jos paska olisi yleensä vihreää - kuten minulla lasten eristysosastolla OYS:ssa vuonna 1990 - niin paskoiksi asioiksi muodostuisivat muun muassa krokotiili, lehti, 100 markan seteli. Mutta koska paska on yleensä ruskeaa, niin ei muodostu.
 

Ralph

Jäsen
Olen ostamassa kebabia, jota voin sitten nakertaa kun katson Liigakiekkoa. Ennen minua jollekin papparaiselle tehtiin pizza ja kun hänelle annettiin se mukaan ja toivotettiin hyvää ruokahalua, pappa vastasi "kiitos samoin". No, kai kebabpitäjäkin jotain joskus syö, että ei se väärin ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis jätkät hei. Nyt on lokakuu. Mihin kesä oikein hävisi? Vasta oli joku toukokuun alku kun aloin ryyppäämään. Hitto pitäis ryypätä kaikki talvet alta pois. Kesäisin sitten kiertelisi kaupungilla erilaisissa tapahtumissa ja illat istuisi rannalla tai puistossa ja nautiskelisi. Lidlistä hakis aina kymppipäkin Nobelaneria matkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko maailmalla sattunut mitään erikoista? Tsunamia, maanjäristystä, pyörremyrskyä, tulvaa, tulivuorenpurkausta, maailmansotaa. Ei varmaankaan. No jotain pientä on jossain kun pakolaisia lappaa ovista ja ikkunoista. Lööpit hyppii silmille, mutta mitään uutisia mä en ole koskaan jaksanut katsella. Ne on ihan täyttä hömppää. Samaa tasoa kuin Salatut elämät tai Kauniit ja rohkeat. Yksi hyödyllinen juttu ja 15 loppukevennystä. Viimeisimmän peräkylän takana olevan tuppukylän kunnanjohtaja sanoi blaa blaa. Hitto älä mulle kerro tuollaisia. Mä en halua kuulla. Brooke on selin kun Ridge astuu huoneeseen. Jutta Urpilainen poseeraa verkkosukissa. Timo Soini sanoo sitä ja tätä. Matti Nykänen laulaa kännissä. Bruttokansantuote helibor hex-indeksi loreal max-factor. Mä oon aina ajatellut että sellainen ihminen on vähän fiksumpi, joka ei jaksa mitään turhia juttuja mietiskellä. Viihdeohjelmista saa viihdettä ja iloa ja esimerkiksi jostain mielenkiintoisista dokumenteista uutta ja hyödyllistä tietoa, mutta talousuutisten politiikkahömpästä sä et saa mitään. No pari kertaa vuodessa nyt ehkä ihmettelet kaupan ovella miksi se on kiinni. Kaverit sitten että etkö sä muka tiedä että nyt on neljäs pääsiäisperjantai yleislakon jälkeen blaa blaa. Herramme Jeesus lausui näin ja se joku Sipilä myös. No Kampin Lidli on silloinkin auki.

Eikä riitä syyksi että sitten voi jutella niistä jutuista kiinnostuneiden tyyppien kanssa. En mä halua kenenkään kanssa jutella mun mielestä tylsistä jutuista. Pitäiskö sitä opetella piin arvokin 300 desimaalin tarkkuudella ihan vaan että voi jutella jonkun pii-nörtin kanssa onko 35. desimaali kakkonen vai kasi. Ja minkä värinen on västäräkki ja millaista paskaa tippuu kamelin perseestä. Mä oon mielummin tietämättä kaikkea turhaa ja hyödytöntä, tai ainakaan erikseen en jaksa tuhlata aikaa tai energiaa sellaisten asioiden opetteluun. Maksakaa mulle kansanedustajan palkkaa niin sitä vastaan ehkä suostun miettimään politiikkajuttuja. Millään kaupan kassan palkalla en rupea. Nyt kukaan ei maksa penniäkään kymppiuutisten katsomisesta. Jokainen tietenkin tykkää eri jutuista ja se on ok.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivällä kävin mielenosoituksessa. Hitto vaan kun ensin olin väärällä puolella. Torin toisella laidalla oli kaikki actioni. On kiva olla siellä missä tapahtuu. Jossain maalla jengi joutuu lukemaan lehdistä mitä Helsingissä on tapahtunut.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Selvisin 20 tunnin sähkökatkoksesta. Sähköt meni melkein samalla sekunnilli, kun Lukko iski toisen maalinsa KalPan verkkoon ja valot tuli takas viideltä. 90minuuttia siitä ja nettikin alkoi toimimaan.

Jatkan keskustelua terapeuttini kanssa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vai ruskea kitara. En ole ikinä sellaista nähnyt, mutta olen kuullut niiden olemassaolosta Scorpionsia ja Claptonia kuuntelevilta rokkijätkiltä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nyt kun tarkemmin muistelee, niin se Piesnackilta pöllitty flying-v, joka Andyn ja Nassen mukaan lähti, taisi myös olla ruskea. Vitun ruma. Siihenhän liittyi se Andyn kyykkäys-episodi Tukholman metron portaissa myös, kun alkuperäinen omistaja tuli paikan päälle jakamaan oikeutta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nauratti aivan helvetisti kun Andy ja Angela oli menossa tuomaroimaan Ouluun jotain ilmakitarakisoja niin Torvinen ja kumppanit sai venata minibussissa kaks tuntia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, eikö se ollut sitä tv-sarjan aikaa tai jotain? Ne oli pirun hyviä siihen aikaan muutenkin, kun ne eleli koko ajan herroiksi sillon, koska mtv3 kuittasi laskun.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
TV-sarjan aikaa oli! Andyllakin huivi vaihtu vähän väliä. Missähän ne nykysin asuu kun se Punavuori-Eiran kämppä meni alta. Andyllahan ainakin joskus oli Tehtaankadun kahvila-kehystämö-gallerian takahuoneessa maalauksiaan pinossa seinää vasten. Tietty kävin niitä tsiigaas ja sain siitä joltain moitetta, että "koskin". No voi vittu siis. Todellakin osaan "koskea" maalausta vittu, en sitä heittele ympäriinsä tai skrapaa veitsellä. Just tyypillistä vittuilua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ihan siinä maisemissa ne on vieläkin. Vitun feenix rantautuu aina jaloilleen. Garagelandissahan oli joskus myös Andyn oma piikki, jota kuittailtiin maalauksilla, kun fyrkkaa ei ollut.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä alan oikeesti olla sitä mieltä, että ne jotka juo viiniä vapaaehtosesti vapaa-ajallaan on makuaistittomia ihmisiä. Jokainen suullinen aiheuttaa puistatuksia.

Pakko silti juoda, kun ei tässä taloudessa ole muutakaan alkoholia.

Maistelu jatkuu...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Viini on pahaa. Ranskalaiset vetää sitä, joten sen pitäisi jo kertoa tarpeeksi. Nehän on ihan arsenewengereitä koko jengi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Saksalaiset pitäs tunkea niihin niiden tekemiin uuneihin mutta yksi asia heillä on hallussa: olut.

Krapula-aamuna sitä aloittaa lonkerolla, mutta jo pian alkaa katse viipyillä oluthanan suuntaan... kyllä te tiedätte. Ihana hetki. Paras. Krapulapano ei ole mitään verrattuna krapulabisseen. Krapulahumalaan. Jne.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Krautit osaa oluen, mutta uunikamaa ne silti on. Parhaat ajat esim.Berliinissä on aamut, kun pääsee baariin, jossa ei saisi, mutta silti saa röökata sisällä - siis nykyäänkin - ja kaikki tärisee tarjoilijaa myöten ja se olut tulee nenän eteen.

Joskus vedin lonkkua aamulla, mutta sen ja röökin seurauksena kirmasin laattaamaan kuin Selvänen Zombie ja Kummitusjunan alussa, joten päätin pysytellä bissessä. Jäi samanlainen trauma kuin kossurussianista, joista jälkimmäistä en voi tänä päivänäkään katsoa laattaamatta, kun joskus tuli liikaa napattua.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Krautit osaa oluen, mutta uunikamaa ne silti on. Parhaat ajat esim.Berliinissä on aamut, kun pääsee baariin, jossa ei saisi, mutta silti saa röökata sisällä - siis nykyäänkin - ja kaikki tärisee tarjoilijaa myöten ja se olut tulee nenän eteen.

Joskus vedin lonkkua aamulla, mutta sen ja röökin seurauksena kirmasin laattaamaan kuin Selvänen Zombie ja Kummitusjunan alussa, joten päätin pysytellä bissessä. Jäi samanlainen trauma kuin kossurussianista, joista jälkimmäistä en voi tänä päivänäkään katsoa laattaamatta, kun joskus tuli liikaa napattua.

Oli muuten Berlin burger internationalin vieressä sellanen sportti kuppila, missä sai röökata. Tätä en ollutkaan toteuttanut sitten vuoden 2007, ja kyllä oli lokoisaa. Screeniltä näkyi mm. Veikkausliigan pelikohteita.
 
Vieläkin huvittaa kuinka paljon röökikielto kiukutti silloin kun se baareihin tuli, mutta olihan se todella hyvä päätös. Kuitenkin hyvä että ulkomailta löytyy paikkoja joissa voi käydä nostalgisoimassa, vaikka vaatteita ei sitten viitsikään pukea enää päällensä ennen seuraavaa pesua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Oli muuten Berlin burger internationalin vieressä sellanen sportti kuppila, missä sai röökata. Tätä en ollutkaan toteuttanut sitten vuoden 2007, ja kyllä oli lokoisaa. Screeniltä näkyi mm. Veikkausliigan pelikohteita.

Joo, vähän sama juttu oli meillä Englannissa, kun 30.6.2007 tupruteltiin mitä ehdittiin, kunnes kello löi puoltayötä ja kohta oli edessä savuttomuus. Sitten lähdettiin sakuihin rundille ja siellä jengi oli, että ''we don't care about it'' ja spaddu paloi. Sen verran annan itsekkin siimaa sakuille, että ei ne ihan kaikkeen taivu ja nykyäänkin voi polttaa kuppiloissa, jos siltä tuntuu.

Vieläkin huvittaa kuinka paljon röökikielto kiukutti silloin kun se baareihin tuli, mutta olihan se todella hyvä päätös. Kuitenkin hyvä että ulkomailta löytyy paikkoja joissa voi käydä nostalgisoimassa, vaikka vaatteita ei sitten viitsikään pukea enää päällensä ennen seuraavaa pesua.

Nohnoh, sinullakin olisi paljon helpompaa, jos me öyhöttäjät olisimme pesemässä kledjuja röökistä sen sijaan, että spämmäisimme interwebsiin vihapuhetta laivapojista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös