Onko maailmalla sattunut mitään erikoista? Tsunamia, maanjäristystä, pyörremyrskyä, tulvaa, tulivuorenpurkausta, maailmansotaa. Ei varmaankaan. No jotain pientä on jossain kun pakolaisia lappaa ovista ja ikkunoista. Lööpit hyppii silmille, mutta mitään uutisia mä en ole koskaan jaksanut katsella. Ne on ihan täyttä hömppää. Samaa tasoa kuin Salatut elämät tai Kauniit ja rohkeat. Yksi hyödyllinen juttu ja 15 loppukevennystä. Viimeisimmän peräkylän takana olevan tuppukylän kunnanjohtaja sanoi blaa blaa. Hitto älä mulle kerro tuollaisia. Mä en halua kuulla. Brooke on selin kun Ridge astuu huoneeseen. Jutta Urpilainen poseeraa verkkosukissa. Timo Soini sanoo sitä ja tätä. Matti Nykänen laulaa kännissä. Bruttokansantuote helibor hex-indeksi loreal max-factor. Mä oon aina ajatellut että sellainen ihminen on vähän fiksumpi, joka ei jaksa mitään turhia juttuja mietiskellä. Viihdeohjelmista saa viihdettä ja iloa ja esimerkiksi jostain mielenkiintoisista dokumenteista uutta ja hyödyllistä tietoa, mutta talousuutisten politiikkahömpästä sä et saa mitään. No pari kertaa vuodessa nyt ehkä ihmettelet kaupan ovella miksi se on kiinni. Kaverit sitten että etkö sä muka tiedä että nyt on neljäs pääsiäisperjantai yleislakon jälkeen blaa blaa. Herramme Jeesus lausui näin ja se joku Sipilä myös. No Kampin Lidli on silloinkin auki.
Eikä riitä syyksi että sitten voi jutella niistä jutuista kiinnostuneiden tyyppien kanssa. En mä halua kenenkään kanssa jutella mun mielestä tylsistä jutuista. Pitäiskö sitä opetella piin arvokin 300 desimaalin tarkkuudella ihan vaan että voi jutella jonkun pii-nörtin kanssa onko 35. desimaali kakkonen vai kasi. Ja minkä värinen on västäräkki ja millaista paskaa tippuu kamelin perseestä. Mä oon mielummin tietämättä kaikkea turhaa ja hyödytöntä, tai ainakaan erikseen en jaksa tuhlata aikaa tai energiaa sellaisten asioiden opetteluun. Maksakaa mulle kansanedustajan palkkaa niin sitä vastaan ehkä suostun miettimään politiikkajuttuja. Millään kaupan kassan palkalla en rupea. Nyt kukaan ei maksa penniäkään kymppiuutisten katsomisesta. Jokainen tietenkin tykkää eri jutuista ja se on ok.
Eikä riitä syyksi että sitten voi jutella niistä jutuista kiinnostuneiden tyyppien kanssa. En mä halua kenenkään kanssa jutella mun mielestä tylsistä jutuista. Pitäiskö sitä opetella piin arvokin 300 desimaalin tarkkuudella ihan vaan että voi jutella jonkun pii-nörtin kanssa onko 35. desimaali kakkonen vai kasi. Ja minkä värinen on västäräkki ja millaista paskaa tippuu kamelin perseestä. Mä oon mielummin tietämättä kaikkea turhaa ja hyödytöntä, tai ainakaan erikseen en jaksa tuhlata aikaa tai energiaa sellaisten asioiden opetteluun. Maksakaa mulle kansanedustajan palkkaa niin sitä vastaan ehkä suostun miettimään politiikkajuttuja. Millään kaupan kassan palkalla en rupea. Nyt kukaan ei maksa penniäkään kymppiuutisten katsomisesta. Jokainen tietenkin tykkää eri jutuista ja se on ok.
Viimeksi muokattu: