Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kata myös moitiskeli Linda Lampeniusta, muistaakseni asiasta eli tekopyhyydestä. Kakessa taas on hämmästyttävää se, että yleensä Oulusta tulee fiksua porukkaa, mutta sitten tämmönen kohauttajapopulistikin on joukossa. En arvosta häntä ihan henkilökohtaisista syistä ja sitten sen Olgan tunkeminen joka vitun mestaan. Andy sen sijaan hoiti Angelan kanssa homman paljon tyylikkäämmin, mutta eihän tommonen populisti voi semmosta ymmärtää, kun aika menee yleisöä miellyttäessä. Alangon Ismo kuuluu samaan sarjaan Kaken kanssa. Jumalauta sitä edustusrouvien nuoleskelua. Kake toki ei niin oo maturen perään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Linda ei huomannut, että niillä blondeilla on ruskeat silmät Italiassa, mutta paljon parempi sekin veti kuin Kata.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Silmät kimmeltäen seuraan, kun sedät kertovat, mutta en oo kyllä yhtään enää mukana. Tähänkö trendikkäästi #jonneteimuista ? Ei vaan, kyllä mä muistan, että Linda L. oli alvariinsa lehdissä, kun mä olin edellisen kerran haalari-iässä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Yhden illan juttu - Veronica

Kaikkea sitä youtubesta löytyy, mutta ei vaan HPR:ää tai Päivän lööppiä. Kuitenkin ton haastiksen takia jouduin katsomaan naisille ja homoille suunnattua keskusteluohjelmaa, tv-viihteen Image-lehteä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tuli Marika M:stä mieleen, että sehän juonti sitä ohjelmaa, jossa oltiin saarella. Jutta taisi voittaa sen ohjelman. Sitten siitä oli joku julkkis-versio, jossa oli Mariah ja Arto Muna, oli siellä varmasti muitakin, mutta ei nyt tässä hädässä muistu mieleen, koska näin sitä ohjelmaa vaan n.vartin verran.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Ostin juuri äsken lipun elämäni ensimmäiseen NFL matsiin Atlanta Falcons vastaan Washington Red skins. Olen yrittänyt monasti katsoa NFL pelejä TV:stä mutta en oikein ole päässyt sisään peliin. No saas katsoa mitä tuolta piippuhyllyltä näkee ja ennen kaikkea millainenkohan tunnelma pelissä on. Taitaa olla kuitenkin ns. once in the life time tapahtuma ihan niin kuin aikoinaan Montrealin F1 GP kisakin oli.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tänään tulee NHL-ilta Yle Puheelta. Tämä on tullut perinteisesti joka vuosi kuunneltua. Saas nähä oisko Mäkinen oppinut ottamaan jo vähän muitakin ihmisiä huomioon, vai onko vieläkin täysin rakastunut omaan ääneensä?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tänään tulee NHL-ilta Yle Puheelta. Tämä on tullut perinteisesti joka vuosi kuunneltua. Saas nähä oisko Mäkinen oppinut ottamaan jo vähän muitakin ihmisiä huomioon, vai onko vieläkin täysin rakastunut omaan ääneensä?

Epäilen, että se on sitä samaa kuin ennenkin. Käneidiens ja muut Aridzinäl siks -seurat varmaan taas omistaa koko sarjan. Nyt muuten jännittää yks juttu...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
BOOM! 15 000 VIESTIÄ TÄHÄN KETJUUN!

Antakaapa kaikki osallistujat itsellenne oikein lämmin halaus kiitokseksi hyvästä palstantäyttämisestä.

E: Hetkinen, minne hävisi kymmenen viestiä? Voin vaikka vannoa, että siinä luki 14 998. No, lähetän tämän sitten illemmalla uudestaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noniin, kyllä tässä ihan tunnelma tiivistyy, kun odottelee 15-kiloisen täyttymistä. Jos olisi yhtään heikkopäisempi tyyppi, niin paskoisi jo housuun jännän äärellä.
 

motamoro

Jäsen
Haluaako joku tutkia odotellessa missä ketjussa Jatkoajassa on suurin ja pienin suhdeluku lukukertojen ja vastausten välillä? Tässä ketjussa tuo on (1 362 687 / 14991 =) 90,90.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ilman tutkimista veikkaan, että laivapojat on hyvin korkealla luku/kommentointi-tilastoissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mullahan on tää ketju ihan erityisessä huomiossa, muualle paljon tee mieli kirjotellakaan. Täällä sentään voi puhua tärkeistä aiheista. Ei oo sensuuria.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tynkkynen huutaa korvaan, että h-hetki lähestyy. Enää pari viestiä matkaa rajapyykkiin.

Mitä sensuuriin tulee, niin itse olen suuri sensuurin ystävä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sensuuri on vähän kaksipiippuinen juttu kuin saksalaisten uuni. Yhtäältä sinne pitäisi mennä tekijänsä, mutta meneekin joku ihan muu. Sensuurin taidetta ja tiedettä olisi kehitettävä. Otetaan nyt tämä punavihreä sensuuri, eli mies hakkasi vaimonsa on uutisena ookoo premissillä X muttei premissillä Y, mutta entä jos tulee se premissi Z. Tässä tapauksessa on löydettävä myös kenties Ö-mappi, johon punavihreät voisi sulloa ja ei muuta kuin Saksanmaalle vaan. Punavihreä on kuin peräpukama, olemuksellisesti hanurista.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse näen sensuurissa monia mahdollisuuksia, jos sitä käytettäisiin oikein, mutta nyt sitä suunnataan vaan mitättömiin asioihin, joka aiheuttaa eripuraa ja kiristää tunnelmaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen enemmän velvollisuuksien kuin vapauksien miehiä. Tässä ketjussa olen pyrkinyt näyttämään viesteilläni esimerkkiä ihmisestä, jolle velvollisuus on muutakin kuin naurun aihe.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ite pyrin aina osoittamaan tärkeitä yhteiskunnan epäkohtia polarisesta näkökulmasta tarkkailtuna ja historian esimerkkiin sovellettuna. Jonkinlaista kansalaisaktivismia sekin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on muuten jotain Emma Karia vastaan, vaikka sillä on hammasrakokin. Se oli tuolla baarissa pari viikkoo sitten ja jotenkin naama hyvin kalpea. Söis välillä lihaa niin virkistyis. Niiden asunto on vissiin maksettu Venäjän turvallisuuspalvelun rahoilla, mutta sitä en moiti, vaan sitä, että Emma pukeutuu liian väljiin vaatteisiin. Häpeekö se runkoaan? Tulee aivan mieleen perseenpiilottelija-akat, joilla on paita aina perseen päällä. Turhaa touhua. Menee se kanki leveempäänkin ahteriin ja hyvin meneekin, ottaa kiinni kankuista ja survoo. Maria G:stä Emman tietty pitäs ottaa mallia tai edes siitä Harkimon eksästä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Aina kun näkee Maria G:n, niin sitä hiljaa mielessään toivoo, että se spiikkaisi Rolling Stonesin videon alkavaksi. Mutta joo, se on vielä nykyäänkin hyvin edustava nainen. MTV-perinnön vuoksi ei voi liikaa kritisoida, vaikka se kritisoi alkoholia, joka yleensä on sellainen vedenjakaja, mutta Maria G:ltä se suotakoon.

Sillon kun Anni Sinnemäki oli poliitikko, niin se oli innokas tarjoamaan juomia baarissa. Joskus luin sen runokirjaa ja mietin mielessäni, että miksi helvetissä tuhlaan aikaani sen lukemiseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
MG:n kakkoskaljafanitus on just tota ympäristön aiheuttamaa väärää tietoisuutta. Tosin monet baarityöntekijät on hirveitä deekuja eikä mitään hurreja, mutta MG:llähän on ollut kaikkea hankaluutta elämässään, jota nyt koettaa hyvittää viinattomuudella. Intuitiolla tässä vedellään ja sanon että MG on okei. Mitä Sinnemäkeen tulee niin sitä vaan toivoo, että se olis hiljaa. Karin Emman suu sen sijaan muodostaa erogeenisen alueen, kun sieltä tulee uunijuttua "he ovat väärässä ja me oikeassa ja koska tilanne on nyt tämä niin joudumme lahtaamaan kaikki kulakit". Sumuvuori oli semmonen välikauden ihminen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Emmasta ei ole sovittelemaan. Olen muutenkln sitä mieltä, että jos on nimi Emma, niin on vähän epäilyttävä. Ainoa poikkeus on Englannin Emma, eli Bunton, joka ei ole epäilyttävä. Ei siinä bändissä kyllä muita rehellisen oloisia ollutkaan. Tai no, ehkä joku Geri. Victoria on epäilyttävin ja se tumma tsubuhan nussi Saaren Henkan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös