Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 708
  • 66 888
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tässä tuli ylipuhutuksi ja teemme laivareissun skidien kanssa. Aikanaan Viikkari oli sikolätti ja Silja sitten paremman väestön paatti. Onko asia vielä näin? Minua henkilökohtaisesti ei tämä risteileminen kiinnosta pätkän vertaa joten ihan skidien ehdoilla reissu tehdään. Eli mitä helvettiä ne lapset nyt sitten touhuaa noissa kelluvissa ysäridiscoissa ja karaokebaareissa? Onko siellä muutakin kuin pallomeri ja joku olematon kylpylä? Viimeksi olen käynyt risteilyllä 14 vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä tuli ylipuhutuksi ja teemme laivareissun skidien kanssa. Aikanaan Viikkari oli sikolätti ja Silja sitten paremman väestön paatti. Onko asia vielä näin? Minua henkilökohtaisesti ei tämä risteileminen kiinnosta pätkän vertaa joten ihan skidien ehdoilla reissu tehdään. Eli mitä helvettiä ne lapset nyt sitten touhuaa noissa kelluvissa ysäridiscoissa ja karaokebaareissa? Onko siellä muutakin kuin pallomeri ja joku olematon kylpylä? Viimeksi olen käynyt risteilyllä 14 vuotta sitten.

Olin lasten kanssa Picnic-risteilyllä Amorella lähti Turusta aamulla ja Maarianhaminassa vaihdettiin Cracella illaksi kotiin. Amorella oli ihan lasten laiva, koko päivän ohjelmaa, esityksiä ja kilpailuja. Ruokakin oli ihan syötävää. Mutta ehkä sellasille 5 vuotiaille paras, mun 9v oli jo liian iso ja 2v liian pieni. Yön yli laivalle en noiden molempien kanssa lähtis :) Tykkäsin kyllä Amorellasta paljon enemmän, siellä oli sellasta omasta lapsuudesta tuttua rupusta 90- luvun glamouria.
 

Ralph

Jäsen
Mikä poistovimma yhtäkkiä tänne on tullut? Pitäisi poistaa tältä palstalta Vapaa keskustelu -osio ja jääkiekko-osiot. Sitten pitäisi poistaa maailmasta verot ja nyt myös kaupasta snack-valikoimat.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikä poistovimma yhtäkkiä tänne on tullut? Pitäisi poistaa tältä palstalta Vapaa keskustelu -osio ja jääkiekko-osiot. Sitten pitäisi poistaa maailmasta verot ja nyt myös kaupasta snack-valikoimat.
Porukkaa ei sentään tarvi poistaa - se tapahtuu ihan vapaaehtoisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jotenkin ilahduin siitä että TomiP, tuo JYPin kannattaja jolla on ollut niin pirusti annettavaa JYPin osioon, sai ikuisuuteen asti kermakaakkua.

Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olenko huono ihminen, jos ensimmäinen reaktioni TomiP:n kirjoitusoikeuksien poistoon oli leveä hymy?
Matemaattisesti äärimmäisen lahjakas ihminen, mutta äärimmäisen hyökäävä kirjoitustyyli koitui hänen kohtalokseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Harmittaa, kun kävin lukion. Akat ja mamuthan täällä työt tekee ja se sopii mulle.

Työnteko on aina ollut vastenmielistä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Millainen ihminen olen, kun välitön reaktioni TomiP:n poistoon oli mennä lukemaan matikkapähkinäketjuun mahdollisia perseilyviestejä?

Lievä pettymys, vain yksi viesti enkä edes nauranut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä kans menin matikkapähkinää lukemaan. Pakko oli kans kirjottaa sinne kun ketjun itse itsensä valitsema mode ei ollut paikalla.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tässä omaa heivausta odotellessa minä ainakin nostan maljan Tompalle. Terävä ja sinnikäs väittelijä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Heivaus ja sheivaus, liipasimella tässä on jokainen.

Varmaan muutamia nyt vituttaa, kun Tomppa imi negativian viime aikoina itseensä, ja nyt tämä luonnontuote taas kohdistuu heihin. Tämä St. Louis Bluesin mies kuulunee heihin. Vapaan osion "asiallisia" keskusteluja en ole taas aikoihin lukenut, joten en tiedä keitä siellä on sellaisia.

Sellaisia vänkääjiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Heivaus ja sheivaus, liipasimella tässä on jokainen.

Varmaan muutamia nyt vituttaa, kun Tomppa imi negativian viime aikoina itseensä, ja nyt tämä luonnontuote taas kohdistuu heihin. Tämä St. Louis Bluesin mies kuulunee heihin. Vapaan osion "asiallisia" keskusteluja en ole taas aikoihin lukenut, joten en tiedä keitä siellä on sellaisia.

Sellaisia vänkääjiä.

Joo, keskitytään vaan täällä omalla hiekkalaatikolla sirkulaariseen vänkkäämiseen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
En tiedä ketä St. Louis Bluesin miestä tarkoitetaan, mutta toivottavasti sen sopparissa on hyvä caphit, ettei jää tyhjän päälle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan HardcoreHooliganilla mimmonen caphit?

Matikkapähkinöissä on muuten nyt sellanen pähkinä, ettei ainakaan mun taidot riitä. Fields-mitalin saisi se, joka osoittaisi väitteen todeksi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Aina välillä vaan tulee niitä hetkiä, kun pitää pysähtyä ja miettiä, että mitä Simo Rantalainen vastaavassa tilanteessa tekisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu se olikin Buffalo!

Tiesikö Simo R. että Samantha Fox on lesbo? Siis sillon kun haastatteli. Jukka Järvistä haastatteli hyvin. Siinä oli violencea ilmassa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eihän Simo ollut jaksanut edes kuunnella Samin musaa, joten veikkaan että ei tiennyt. Simo ei paljoa kysellyt, kun se alkoi kyselemään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niinpä tietenkin, Simppa oli just sellanen. Prunnin pokenako se oli kans? Jossain baarissa oli muistaakseni.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pokena se jossain oli, vissiin brunnissa. Myöhemminhän se meinasi jotain pommejakin väsäillä ja siinä välissä se myllytti kaikkia vastaan ympäri kaupunkia.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Pokena se jossain oli, vissiin brunnissa

Siellähän se Simo seisoi 90-luvun puolessa välissä, samoihin aikoihin Jukka "laitakaupungin lasileuka"
Järvisen kanssa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Siellähän se Simo seisoi 90-luvun puolessa välissä, samoihin aikoihin Jukka "laitakaupungin lasileuka"
Järvisen kanssa.

Olikin jo unohtunut, että tämä Käpylän sankari oli myös pokena. Hienoja ja todella teräviä miehiä ovat kumpikin, Simo ja Jukka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös