Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 945
  • 68 240

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Frasierin kastissa ei voittavaa vaihtoehtoa löydy, paitsi ehkä Bulldog, vai mikä sen urheilutoimittajan nimi oli?

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Jenkkivessat on perseestä. Oikeestaa melkeen minne tahansa oon matkustanu nii ei oo suomalaisen vessan voittanutta. Vielä kk pitää tyytyä näihin, odotan jo innolla paluuta omaan kotiin paskalle.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Bulldog on loistava. Sitten se ruokakriitikko-hinaaja.

Tuo WC-asia on muuten tärkeä asia. Olen samaa mieltä, että suomalainen paskis on maailman paras. Huussit tämä molopääkansa osaa rakentaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cheersin parhaat tyypit oli Cliff ja Norm. Seinfeldissa parhaat oli Kramer, George ja Newman.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Toisaalta turkkilainen wc voisi olla varsin eksoottinen kokemus. Vai minkämaalainen se vessa olikaan, missä seistään ja lattiassa on reikä?

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niitä lattiareikiä löytyy muualtakin kuin Turkista. Toisaalta Turkista löytyy myös ihan normaaleja pönttöjä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Niitä lattiareikiä löytyy muualtakin kuin Turkista. Toisaalta Turkista löytyy myös ihan normaaleja pönttöjä.

Niin tietysti, mutta hain takaa sitä, että missä tuo lattiareikä on kehitetty? (Ja toisaalta missä se on kehitetty nykyiseen muotoonsa/kehitystyö jatkuu yhä?)

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Georgen kulta-aikaa oli se, kun se oli työttömänä ja asui vanhempiensa luona. Sitten se jakso oli myös kova, jossa kävi ilmi, että se käy paskalla ilman paitaa. Kramerilla oli silkkaa tykitystä läpi sarjan ja myöhemmissä vaiheissa Newman komppasi sitä niin hyvin, että puskee kolmannneksi. Georgen vanhempien riitely oli myös klassikko, mutta sen lisäksi Frankilla oli lukuisia soolohetkiä, kuten se miesten rintaliivien bisnesidea, johon se Kramerin kanssa lähti ja sitten oli vielä se biljardisali kotiin, joka oli ihan huippu.

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä poistovimma yhtäkkiä tänne on tullut? Pitäisi poistaa tältä palstalta Vapaa keskustelu -osio ja jääkiekko-osiot. Sitten pitäisi poistaa maailmasta verot ja nyt myös kaupasta snack-valikoimat.
Mieleeni tuli vuosi 2007 jolloin Jatkoajassa järjestettiin aiheesta kuin aiheesta Elimination gameja. Omasta mielestäni ne olivat hyvää ja harmitonta ajanvietettä mutta niiden pelaaminen kuitenkin kiellettiin vielä saman vuoden aikana. Tällöin minä ryhdyin pohdiskelemaan julkisesti että eikö samaan syssyyn voitaisi poistaa myös vapaata keskustelua kokonaan kun kerran lätkäfoorumilla ollaan.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tekis niin mieli tehdä oma listaus Jatkoaika Music Awards 1990-luku-ketjuun, mutta en vain pysty. En millään pysty laittamaan bändejä saatika heidän levyjään järjestykseen ja vaikka jonkinlaisen listan saisinkin aikaiseksi, niin ihan varmasti siitä jotain unohtuisi. ROK!

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kävin tänään elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen kerran kansainvälisen järjestäytyneen rikollisuuden toimitiloissa. En tarkoita Kyläsaaren kerhohuonetta, vaan erästä toista paikkaa, joka sijaitsee Helsingin keskustassa.

Greenpeace?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos.

Näin sen noin kymmenen metrin päästä ja välissämme oli ihmisiä, katselijoita. Yleisö osoitti suosiotaan. Sadekin oli loppunut, hyvä silleen, kun oltiin taivaan alla.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse asiassa minullakin tarjoutui mahdollisuus nähdä se Tampereella, kun oli ilmaiseksi näytillä Tammerfestin aikaan Keskustorilla, mutta valitsin silti siihen väliin kunnon ruokailun ravintolassa. Illemmalla katselin sitten Keskustorilla rumia karvaisia miehiä Pelle Miljoona Unitedin muodossa.

En siis vieläkään ole nähnyt. Voihan pylly.

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tää on mennyt liian ryppyotsaiseksi tää koko touhu kesän, ja varsinkin viime kuun aikana. Pelkkää politiikkahuutoa poteroista. Minne menivät Cicciolina- ja Yöketjut?

@pettter saisi tehdä comebackin.

Okei tuo poistoketjuilu on ihan hauskaa.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tää on mennyt liian ryppyotsaiseksi tää koko touhu kesän, ja varsinkin viime kuun aikana. Pelkkää politiikkahuutoa poteroista. Minne menivät Cicciolina- ja Yöketjut?

@pettter saisi tehdä comebackin.

Okei tuo poistoketjuilu on ihan hauskaa.
Just tämän takia itsekin vähentänyt täälläoleilua. Kauhee älämölö pienistä asioista.

Moneen otteeseen teki mieli kirjoittaa mutta nyt teen tän. Joku nimeltämainitsematon tilastoniilo puhelee vapaalla puolella siitä että miksei Jatkis kiinnosta. Samaan aikaan toisaalla alkaa saman käyttäjän toimesta kaamea paasaus siitä kuinka paljon henkilö y on kirjoitellut ketjuun x... Vähän niinkuin tulee oman oksan sahailu mieleen.

Ei tätä palstaa tarvi niin vakavasti otsa rypyssä ottaa vaikka perseraiskaus omaan suosikkijoukkueseen kohdistettuna kentällä tapahtuisikin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten audiokirjoja voi kuunnella? Luin tuossa juuri yhden erittäin hyvän kirjan ja tuli mieleen, että löytyyhän se varmaan äänikirjanakin.

Huvikseni tässä vähän sitten kokeillut ja itse asiassa erittäin hyvin ja mielenkiintoisesti luettu ja sillä lailla. Silti kuitenkin koko ajan huomaa kuinka ei ole taas hetkeen kuunnellut, jos ei nimenomaan koko ajan kuuntelemalla kuuntele. Toisin sanoen eiväthän nämä sovi ollenkaan siihen väitettyyn käyttötarkoitukseen eli vaikka autolla ajaessa tai kotitöitä tehdessä kuuntelisi.

Johonkin lentokoneeseen voisi ehkä sopia. Tuijottaisi vain edessä olevaa penkkiä ja kuuntelisi.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Pakolaisketjussa on hyvä pöhinä päällänsä. Veikkaan että viikonlopun aikana tullaan näkemään erittäin viihdyttävää ajatustenvaihtoa. Eikä pelikielloiltakaan vältytä, luulen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pakolaisketjussa on hyvä pöhinä päällänsä. Veikkaan että viikonlopun aikana tullaan näkemään erittäin viihdyttävää ajatustenvaihtoa. Eikä pelikielloiltakaan vältytä, luulen.

Thanx 4 the tip!

Täytyy käydä seuraamassa. Ajattelin ostaa Ärrältä jotain hyvää ja sitten viettää hauskoja hetkiä. Pitäskö ihan tehä popcornit! Suurta nautintoa oli seurata sitäkin, kun miettivät pitäisikö vapaa keskustelu heivata huus vittuun.

Jotkut muuten ei koskaan petä. Mikä siinäkin lienee. Samaa paskaa kerrasta toiseen. Se on kuin Cicciolinan taide-esitys, tietää miten siinä käy. Hyvin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
KalPan A-junnujen kausi starttaa Blegiä vastaan.

Itse olen hallilla pällistelemässä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPan A-junnujen kausi starttaa Blegiä vastaan.

Itse olen hallilla pällistelemässä.

Toi on hyvä. Diggaan ihmisistä, jotka käy hallilla. (siis ihan oikeesti, tää ei todellakaan oo mitään muuta kuin todellinen mielipiteeni)

Sitten toiseen asiaan. Sotkamon Jymy pilasi pesäpallon. Alkoivat harjoitella, ottaa tosissaan hauskan lajin. Onko enää edes sovittuja pelejä? Nyt muutkin joukkueet harjoittelevat lähes joka päivä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy