kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Frasierin kastissa ei voittavaa vaihtoehtoa löydy, paitsi ehkä Bulldog, vai mikä sen urheilutoimittajan nimi oli?
Niitä lattiareikiä löytyy muualtakin kuin Turkista. Toisaalta Turkista löytyy myös ihan normaaleja pönttöjä.
Cheersin parhaat tyypit oli Cliff ja Norm. Seinfeldissa parhaat oli Kramer, George ja Newman.
Mieleeni tuli vuosi 2007 jolloin Jatkoajassa järjestettiin aiheesta kuin aiheesta Elimination gameja. Omasta mielestäni ne olivat hyvää ja harmitonta ajanvietettä mutta niiden pelaaminen kuitenkin kiellettiin vielä saman vuoden aikana. Tällöin minä ryhdyin pohdiskelemaan julkisesti että eikö samaan syssyyn voitaisi poistaa myös vapaata keskustelua kokonaan kun kerran lätkäfoorumilla ollaan.Mikä poistovimma yhtäkkiä tänne on tullut? Pitäisi poistaa tältä palstalta Vapaa keskustelu -osio ja jääkiekko-osiot. Sitten pitäisi poistaa maailmasta verot ja nyt myös kaupasta snack-valikoimat.
Kävin tänään elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen kerran kansainvälisen järjestäytyneen rikollisuuden toimitiloissa. En tarkoita Kyläsaaren kerhohuonetta, vaan erästä toista paikkaa, joka sijaitsee Helsingin keskustassa.
Greenpeace?
Tänään muuten taisin nähdä ensimmäisen kerran Tiisun.
Just tämän takia itsekin vähentänyt täälläoleilua. Kauhee älämölö pienistä asioista.Tää on mennyt liian ryppyotsaiseksi tää koko touhu kesän, ja varsinkin viime kuun aikana. Pelkkää politiikkahuutoa poteroista. Minne menivät Cicciolina- ja Yöketjut?
@pettter saisi tehdä comebackin.
Okei tuo poistoketjuilu on ihan hauskaa.
Pakolaisketjussa on hyvä pöhinä päällänsä. Veikkaan että viikonlopun aikana tullaan näkemään erittäin viihdyttävää ajatustenvaihtoa. Eikä pelikielloiltakaan vältytä, luulen.
KalPan A-junnujen kausi starttaa Blegiä vastaan.
Itse olen hallilla pällistelemässä.