Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 267
  • 66 855
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo, nyt meni fiilis... Öitä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
An
Joo, nyt meni fiilis... Öitä.
Anteeksi. Joskus olen saman kommentin kuullut, en vain muista missä yhteydessä tuon kuulin.

Ja anteeksi, että tiedustelin hjalmarssonin määrä. Kuten kerroit, ei ole nyt hjalmarsson läsnä. Tosin edellisellä sivulla kerroit, että yksi on mennyt ja sen vuoksi kysyin, että pullo vai snapsi. Olen nyt tilanteestasi pihalla ja pahoittelen kirjoituksiani.

Poistun palstalta, niin voit jatkaa helpomman palstan kanssa ilman vanhoja juoppoja.

Rakastakaa toisianne.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Laitoin eilen jossain Facebookin myydään-ryhmässä kuntopyöräni myyntiin ja mainitsin, että vain nouto Hämeenlinnasta. Tää joku "Mehu-Jannena" tunnettu kaveri varasi sen ja laittoi yksityisviestiä, että voisinko kuljettaa pyörän hänelle korvausta vastaan hänen kotikuntaansa. Vastasin ettei minulla ole autoa, joten kuljetus ei onnistu. Tämän jälkeen ei "Mehu-Jannesta" kuulunut mitään. Kysyin sitten myöhemmin, että ottaako hän pyörän vai vapautetaanko muille? Sitten tuli vastaus: "luulis nyt tajuavan etten minäkään sitä kävellen tule hakemaan".
Tuo "Mehu-Janne" on muuten ollut naimisissa häntä 36 vuotta vanhemman naisen kanssa. Erikoisen tuntuinen kaveri.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
An

Anteeksi. Joskus olen saman kommentin kuullut, en vain muista missä yhteydessä tuon kuulin.

Ja anteeksi, että tiedustelin hjalmarssonin määrä. Kuten kerroit, ei ole nyt hjalmarsson läsnä. Tosin edellisellä sivulla kerroit, että yksi on mennyt ja sen vuoksi kysyin, että pullo vai snapsi. Olen nyt tilanteestasi pihalla ja pahoittelen kirjoituksiani.

Poistun palstalta, niin voit jatkaa helpomman palstan kanssa ilman vanhoja juoppoja.

Rakastakaa toisianne.

Ei tänne olla tultu anteeksi pyytelemään. Toivottavasti sielläkään ei mieliä pahoitettu. Tilanne oli täysin normaali, joskin varsin väsynyt. Fiiliksen menemisellä tarkoitin ihan vaan sitä, ettei enää tehnyt mieli kirjoitella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Isis tuhosi hiljan Baal'in temppelin. Baal oli seemiläisten kansojen jumala, joka tunnettiin myös nimellä Baal-Sebub, joka oli käännetty myös pilkkamuotoon Ba‘al Zebūb, 'kärpästen herra'. Raamatussa se ompi Belsebuubi eli seitan.

Ettäs tiedätte sitten sanoo, kun kysytään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen huomannut, että mieli pahoittuu kovin herkästi dopingin tiimoilta.

Esim. ollaan pahoilla mielin siitä, että joku on käyttänyt dopingia, kärynnyt, ja rangaistuksen kärsittyään on palannut kilpailemaan ja se ahdistaa sitten lajin seuraajaa hurjasti. Ettei vain maku menisi koko lajista! Pippeli solmussa sitten ihmetellään että miten tässä taas näin kävi.
 

Nick Neim

Jäsen
Laitoin eilen jossain Facebookin myydään-ryhmässä kuntopyöräni myyntiin ja mainitsin, että vain nouto Hämeenlinnasta. Tää joku "Mehu-Jannena" tunnettu kaveri varasi sen ja laittoi yksityisviestiä, että voisinko kuljettaa pyörän hänelle korvausta vastaan hänen kotikuntaansa. Vastasin ettei minulla ole autoa, joten kuljetus ei onnistu. Tämän jälkeen ei "Mehu-Jannesta" kuulunut mitään. Kysyin sitten myöhemmin, että ottaako hän pyörän vai vapautetaanko muille? Sitten tuli vastaus: "luulis nyt tajuavan etten minäkään sitä kävellen tule hakemaan".
Tuo "Mehu-Janne" on muuten ollut naimisissa häntä 36 vuotta vanhemman naisen kanssa. Erikoisen tuntuinen kaveri.

Olisit sanonut, että polkee sillä kuntopyörällä vaikka kotiinsa kunhan saa ensiksi kyydin Hämeenlinnaan. Hönö olisi varmaan vielä uskonutkin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eri kiva herätä päiväunilta epämääräiseen vatsan kipuiluun ja heikotukseen. Välittömästi heräämisen jälkeen sitten tuntuukin siltä, että vatsan sisältö on nestemäisessä muodossa ja aikoo ulos mitä pikimmin. Istu tässä sitten pöntöllä tuota kiirrellisyysluokan "heti" tuotosta tekemässä, kun pitäisi lähteä sakilla vielä piknikille.

Toki kevyempi ja huojentunut olotila aiheuttaa tietyn tyyppisen zen-hetken täällä hämärässä ja kieltämättä pahan hajuisessa kopperossa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Selänteen Teukkahan skoras niin kaudella kuin harjoituskaudella ja kysynkin nyt, löytyykö palstalta naisia, jotka ovat Selänteen kanssa painineet sillä kauniilla tavalla. Tai miehiä. Kaveri kun meni kotiinsa, niin rappukäytävässä Selänne oli just saanut kiekon lapaansa ja valmistautui laukaisemaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Huippumanageri ja yleinen hyväntekijä, Aleksi Valavuori, tuli taas aamuyöllä vastaan. Oli kuulemma ollut jossain taas tekemässä hyvää ja oli jurrissa. Han kehui minun crackwhoreconfessions -t-paitaa tyylikkääksi. Huigee jäbä! Meinasin kysyä siltä Teukasta, mutta en ehtinyt, kun siihen tuli jotain hanhinaamoja vittuilemaan Mestarille ja katsoin tilanteen kääntyvän siihen suuntaan, että mylly oli vain ajan kysymys, jonka vuoksi päätin lähteä pois. Rappukäytävässä huomasin, että naapuri ei ollut jaksanut ihan päätyyn asti, vaan oli sammunut kotiovensa eteen. En viitsinyt herättää sitä, kun se näytti hyvin rauhalliselta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, aina kun näkee nukkuvan denan, tulee lämmin olo ja hyvä mieli. Sitä vaan pysähtyy hetkeksi ajattelemaan, että voi kun se on suloinen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Dena on suloinen ja jopa niinkin lutunen, että monella naisella on sellainen lemmikkinä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun asuin aikoinaan X:n kuulussa kaupungissa ja olin K-marketista hakenut kaljaa (12:n pakkaus plus 3-4 lonkeroa / siideriä, päiväjuomat siis), niin oli kaunis näky, kun naapurin mies nukkui asfaltilla ulko-oven edessä. Etten vain olisi pysähtynyt siihen ja hiljaa avannut hampailla oluen, heittänyt kruunukorkin nurmikkoon (ei tule ääntä) ja ottanut aimo kulauksen naapurin miehen kunniaksi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Käytöskoodin mukaanhan saa herättää vain siinä tapauksessa, jos on tarjota nukkuvalle juomista. Muistelen itsekkin lämmöllä niitä heräämisiä lattioilta ja sohvilta, kun olut on tuotu nenän eteen. Olen myös pyrkinyt toimimaan koodin mukaisesti niissä tilanteissa, joissa olen joutunut herättäjän rooliin. Jos kaikki osaisi noudattaa tätä koodia, niin maailmassa olisi paljon vähemmän väkivaltaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onneni on ollut hyvät ystävät dokaamisessa. Kerran sain drinkin, kun minut herätettiin parvekkeen lattialta (ei lasitusta). Helkatti sitä Virosta salakuljetettua pirtua!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MTV:n CHL-extra: laitetaan Aravirta höpisemään pariksi minuutiksi joutavia latteuksia, jotka kuka tahansa voi itsekin nähdä sarjataulukosta, jotta saadaan katsojat katsomaan 10 minuuttia mainoksia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Muistaako kukaan, kun Pete Seppälä oli Idolsissa? Disco Inferno ja Bon Jovin coveri oli kovimmat Idols-vedot ikinä. Uskon vielä tänäkin päivänä, että se olisi noussut Englannissa isoksi hitiksi, koska sillä oli tähden elkeet ja se näytti vähän Prinssi Harrylta. Jos Pete Seppälä olisi ollut Englannissa, ei Pete Dohertyn ilmiötä olisi ikinä tapahtunut.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Rankka viikonloppu takana. Suomen Salibandyn ehkä kovatasoisin junioriturnausten sarja Mestareiden Cup alkoi Turussa E-junioreiden osalta. E04 turnaus päättyi keravalaisen Blackbirdsin voittoon ja E05-turnaus puolestaan mynämäkisen SBS Wirmon juhliin. Nähtynä kymmenkunta viihdyttävää ottelua ja jälleen paljon riemua ja yhdessätekemisen iloa. Junioriurheilu se on urheilua aidoimmillaan. Viikon päästä B-junioreiden vuoro, parin viikon päästä D-juniorit ja kolmen viikon päästä C-juniorit. Suosittelen aidosti näitä tapahtumia, jos haluaa nauttia aidosta urheilusta Turussa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Räkätaudin takia nukuin viikonlopun aikana suunnilleen jokaisen liikenevän hetken niin hotellissa, junassa kuin kotona, että jaksaa käydä keikoilla ja matsissa. Nyt se sitten kostautuu - huomenna pitäisi olla töissä ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon ja arvatkaa, väsyttääkö pätkääkään? Aamulla väsyttää, se on selvä se.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen näköjään saanut hesarin, vaikka en tilaa sitä. Noh, kai sille jotain käyttöä keksii.
 
Periaatteessa ja käytännössäkin vituttaa aina, kun kesä loppuu, ja varsinkin vituttaa talven tulo. Nyt on vaan sellainen tilanne, että tiettyä pätkää talvesta suorastaan odottaa. Köh;) Ei viisasta, mutta helvetinkö teet. Taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös