Älä nyt loukkaanu hyvä mies. Aidosti oli kaunis kirjoitus ja aidosti olen katkera, että jotkut osaa kirjoittaa.
Voi kuule, mähän en loukkaannu juuri mistään. Tai no, joidenkin mielestä mä loukkaannun, mutta yleensä mä kyllä lähinnä vittuunnun. No, nyt en ainakaan loukkaantunut, mieliä ei pahoitettu, tunteita ei silputtu karkeasti pihvivasaralla graniittitasoa vasten mäiskäytellen. Ai mitäkö yli_opistossa oppii? No, jallu on ainakin aika hyvää. Ja petollista.
Huom. Tällä viikolla on jäänyt jallut ym. vähemmälle hra Lentsun takia. Nytkään en ole humalassa, enkä ymmärrä, miksi tällaista paskaa selvissä päin naputtelen. Aika vähän itse asiassa tänne olen humalassa kirjoittanut, viimeksi taisin kirjoittaa jotain Yöketjuun, olikohan viime viikon torstaina? Siinä tulikin oltua viikko aika tuiterissa. Ei mulla väsyneenäkään mitään itsekritiikkiä ole, ettei sinänsä. Tänään, eli eilen, olen ollut nukahtaa pystyyn siitä lähtien, kun pystyyn pääsin ja unettavan luennon jälkeen jälleen ruotoni suoristin ylös noustakseni (tosin ei yhtä korkealle kuin the one and only mothafuckin Jesse tahi Ika vitun Ros). Huvittavinta on, että nukuin kuitenkin 8 tuntia viime yönä, täysin selittämätön väsymystila siis.
No okei, yhden otin kun rillasin tossa tunti... Eiku mitä, neljä tuntia sitten.