Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 354 827
  • 66 886

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viherpiipertäjäkaverini, joka halajaa Suomeen lisää maahanmuuttajia sekä suvaitsevaisuutta ei jostain syystä lämpene yhtään romanien (siis näiden meidän omien) aseman parantamiselle. Kuinka yllättävää. Herneet kyllä vedettiin siinä vaiheessa nenään, kun rohkenin ilmaista mielipiteeni hänen kommentistaan. You're either with us or against us.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Spotifyn uusi väritys on hirveä. Todella vastenmielisen sävyinen vihreä, vituttaa ihan se pelkkä logo alkunäytöllä...
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Spotifyn uusi väritys on hirveä. Todella vastenmielisen sävyinen vihreä, vituttaa ihan se pelkkä logo alkunäytöllä...

Kyllä siihen tottuu. Yleensä itsekään ei aina pidä kaikista graafisista päivityksistä (nyt ärsyttää Steamin vaihtunut logo), mutta ei sitä jonkun ajan päästä sitä vanhaa muistakaan.

Tosin pre-2013 jatkoaika.com näytti paljon paremmalta!

Oon mä tuon Spotifyn värinmuutoksen joskus rekisteröinyt, ja vaikka se vanha väri näytti paremmalta, niin en minä tuosta mieltäni pahoita.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllä siihen tottuu. Yleensä itsekään ei aina pidä kaikista graafisista päivityksistä (nyt ärsyttää Steamin vaihtunut logo), mutta ei sitä jonkun ajan päästä sitä vanhaa muistakaan.

Tosin pre-2013 jatkoaika.com näytti paljon paremmalta!

Oon mä tuon Spotifyn värinmuutoksen joskus rekisteröinyt, ja vaikka se vanha väri näytti paremmalta, niin en minä tuosta mieltäni pahoita.
Ei mua yleensä graafiset muutokset pahemmin haittaa, mutta tuo sävy on vaan minusta todella ruma. Tietenkin tämä on vaan minun ongelmani - olen aina ollut vähän liiankin visuaalinen ihminen ja tuo väri ei vaansilmää miellytä :)
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Olen yli viikon nauttinut kuumeettomasta keuhkoputkentulehduksesta ja hiljaksiin alkaa tulla mitta täyteen jatkuvaa tukkoisuutta, yskimistä ja röhimistä. Perjantaina kävin hakemassa saikkua ja antibioottikuurin. Aamulla pitäisi mennä töihin, mutta saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee, koska olo ei ole juuri sen terveempi kuin vaikkapa perjantaina. Tietystikään antibiootti ei silloin edes auta, jos kyseessä on viruksen aiheuttama tauti eli eiköhän tässä vielä pari-kolme viikkoa saa röhiä ihan riittävästi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Spotifyn uusi väritys on hirveä. Todella vastenmielisen sävyinen vihreä, vituttaa ihan se pelkkä logo alkunäytöllä...

Ai taas kiukutellaan. Modet voisivat läväyttää tähän vanhan Jatkiksen. Ai niin se uusi Jatkishan meni aivan päin vittua.

Hämmästyttävän usein uudistukset menee pieleen, kun niitä pienessä porukassa päätetään. Sitten kun saadaan käyttäjäpalautetta, niin on mahdollista saada homma toimimaan. En käytä Spotifya, mutta taatusti sielläkin osataan kuunnella miltä sen softan pitäisi näyttää.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Kello 7:30 tienoilla. Yläkerrasta (3-4 kerrosta ylempänä veikkaisin) alkaa kuulumaan kovaan ääneen tuttu kitarariffi. Nopeasti älysin että Disturbedin Another Way To Die. Yksi opiskelijakaveri tuolla yläällä asustelee, mutta jos ei hänen asunnosta kuulu niin täytyy käydä ilmeisesti tekemässä uusia tuttavuuksia.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nooralotta Neziri (tai oikeastaan joku sen ylläpitämä ruoka/elämäntapasivu) oli tykännyt mun instagramkuvasta. Outoa, vasta tonne liityinkin...

Edit : niin, siis jotain mansikoita olin kuvannut vaan :D en edes mitään syötävää ole ennen kuvannut sinne.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nooralotta Neziri (tai oikeastaan joku sen ylläpitämä ruoka/elämäntapasivu) oli tykännyt mun instagramkuvasta. Outoa, vasta tonne liityinkin...

Edit : niin, siis jotain mansikoita olin kuvannut vaan :D en edes mitään syötävää ole ennen kuvannut sinne.
Löytyykö sinun instagram-tililtäsi myös bikinikuvia? @Jaws käski kysymään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Meinasin aiemmin päivällä mennä Coronaan pelaamaan ja juomaan, mutta päätin sitten kuitenkin tulla himaan katsomaan kaikkien aikojen europupelluksen. En yleensä jaksa esittää sympaattista muiden joukkueiden kannattajia kohtaan, mutta Aachin tapauksessa on oikeasti vähän huono fiilis sen puolesta.

Pitää varmaan kohta lähteä sinne baariin kuitenkin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Twitterissä yks tyyppi ilmoittaa ettei harrasta väittelyä, mutta nostaa erimielisyyden kohdatessa vastapuolen työnantajan esiin, uskoo homeopatiaan, ja näkee jalkapallomenestyksen kannalta ratkaisevimpana päävalmentajan asenteen ja egon.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Googlaa retorinen kysymys. :)
Asia selvä.

No, mullekin voi niitä hyvännäköisiä hameväen edustajia laittaa. Pikoos ai lööv leidiis.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ymmärsin juuri, että tähän osioon, Kierrätyskeskukseen, ja erityisesti tähän ketjuun kirjoittaminen on poliittinen kannanotto:

vittu kun ei kiinnosta teidän suvakkien ja vajakkien jutut.

Tuli se kesä sitten. Ihan kiva. Huomenna pitäisi käydä pikaisesti Kehäykkösen ulkopuolella ja luotan siihen, ettei yleisö lynkkaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mutta kylläpäs minä teen hyviä viisuja, ihan näitä mielellään kuuntelee. Hyvä minä. Minä itse. Jeee!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikäs tässä kesässä muka on ollut vikana? Eihän tässä ole kolmeen viikkoon ollut kuin pari vähän sateisempaa päivää, eikä niinäkään hirveästi ole vettä tullut. Muuten ollut ihan miellyttävän lämmintä, ja tuulikin ollut aika sopivaa. Nyt kun mietin, niin ei ole koko kesänä hirveästi sadellut, tulihan tuossa aika lailla ulkotöitä tehtyä juhannuksesta kuukausi eteenpäin. Eikä jussia ennenkään kovin huonot kelit ollut, vähän ehkä viileää.

Vai sateliko Suomessa viime viikolla?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tais joskus sataa.

Punavihreä kupla, vaikka onkin monien asioiden osalta läpäisemätön, ei kuitenkaan turvaa sateelta. Sehän on hyvä asia, että voi sataa. Punavihreä kupla on täydellinen. Ja punavihreän kuplan asukkaat kertovat sen mielellään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Punavihreässä kuplassa sadekin hyväksytään, sillä sadekin on yksi meistä ja sitä on tuettava. Sinimustassa kuplassa sadetta kivitetään, siltä leikataan korvat irti ja se työnnetään uuniin, jonka jälkeen heleän auringon kirkkaus hellii.

Toki tämä esimerkki ei päde, jos punavihreän kuplan sateenkaarella laukkaa yksisarvinen. Silloin rituaalit ovat samat kuin vastakkaisessa kuplassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös