Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tohon alle joku taas kirjottaa ihan täyttä paskaa. Asiatonta!
Löytyykö sinun instagram-tililtäsi myös bikinikuvia? @Jaws käski kysymään.Nooralotta Neziri (tai oikeastaan joku sen ylläpitämä ruoka/elämäntapasivu) oli tykännyt mun instagramkuvasta. Outoa, vasta tonne liityinkin...
Edit : niin, siis jotain mansikoita olin kuvannut vaan :D en edes mitään syötävää ole ennen kuvannut sinne.
Ei onneksi :D Aika laiska olen tuota käyttämään.Löytyykö sinun instagram-tililtäsi myös bikinikuvia? @Jaws käski kysymään.
Voi harmi. Noh, onneksi kesää on vielä jäljellä.Ei onneksi :D Aika laiska olen tuota käyttämään.
Löytyykö sinun instagram-tililtäsi myös bikinikuvia? @Jaws käski kysymään.
Bööljä! Eikö sinua muka vähäpukeinen naisseura kiinnosta?Ja pöh. Miksi minä?
Bööljä! Eikö sinua muka vähäpukeinen naisseura kiinnosta?
Asia selvä.Googlaa retorinen kysymys. :)
Palstan aiemmat nuorisoaktiivit @Virveliä kainaloon ja @Jaws seuraavat perinteistä palstalaisen kehityskaarta. Ensin tullaan palstalle ryminällä ja tehdään itsensä tunnetuiksi hyvästä viestinnästä. Seuraava luonnollinen kehitysaskel on palstautuminen, jossa toinen hakee ymmärrystä väkisin vääntämällä korkealentoisella paskalla, kun taasen toinen kokeilee vielä kerran turenkilaishuumoria.
Pojista on tullut miehiä.
Ja 10 vuoden perästä molemmat ovat aktiivisimmillaan Naisasiat- ja lapsiketjuissa sampion siirtyessä keskustelemaan muihin ketjuihin. C'est la vie.