Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 717
  • 68 370

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No niin. Ensimmäinen suuttuja sinne uuteen ketjuun jo tuli. Se oli odotettavaa, suorastaan varmaa. Riemullista! Eikö se ole joku näitä äärisuvakkeja, jotka siis suvaitsevat vain sen mikä heistä on kivaa ja kaikki muu on paskaa. Eli siis oikeasti ne suvaitsevat paljon vähemmän kuin monet nk. ei-suvakit. Mutta niinhän Venäjälläkin puhuvat, että fasisteja me lännessä ollaan, vaikka Venäjä itse toteuttaa kaikkia fasismin piirteitä.

Jotain homottelua siinä viestissään oli kai rivien välissä. Siis ilmeisesti joku kaappihomofoobikko kuitenkin kaikessa niin kutsutussa suvaitsevaisuudessaan.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onpas tylsää. Ihan hieno elokuinen päivä ja vieläpä lomapäivä mutta ei kuitenkaan mitään tekemistä. kaverit ja tyttöystävä töissä tänään ja ite vaan makoilen sohvalla ja luen jatkista... Illaksi voisi kehittää jotain erikoisempaa tekemistä.

Opiskelut jatkuvat parin viikon päästä ja kohtahan se rupeaa jo ahdistamaan.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon liittyny Twitteriin joskus 2012, mutta tänään olen vasta tutustunut sen toimintaan vähän paremmin. Muutama teistä(lähinnä Jatkoajan toimittajia) on saanut tänään Twitterissä uuden seuraajan. Minä, minä se olen.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kanavasurffaukseni johdatti minut vaihteeksi TV7:lle. Käynnissä on rukouspyyntöjen läpikäyminen ja kovasti koitetaan Jeesuksen nimessä parantaa terminaalisyöpiä ja lopettaa velkakierteitä ja välillä toki pyydetään rahallista tukea kanavan toimintaan. Mitä enemmän sen parempi. Noh, kai joku tuollakin rahaa tekee.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kanavasurffaukseni johdatti minut vaihteeksi TV7:lle. Käynnissä on rukouspyyntöjen läpikäyminen ja kovasti koitetaan Jeesuksen nimessä parantaa terminaalisyöpiä ja lopettaa velkakierteitä ja välillä toki pyydetään rahallista tukea kanavan toimintaan. Mitä enemmän sen parempi. Noh, kai joku tuollakin rahaa tekee.

Joskus n. 2007 tai 2008? Tuli eräänä yönä tuota katsottua kavereiden kanssa ja ohjelmassa oli "Benny Hinn", hänellä oli huikea talk show.
Erinäiset vieraat puhuivat miten hienoja sairaaloista, kirkkoja yms. hyvinvointia ovat saaneetkaan ja näyttivät tästä kuvia. Sitten Benny kyseli jatkuvasti "Miten tämä on mahdollista, että tällaisia olette saaneet?" vastaus oli aina "Se on sinun ansiota", Hinn oli tyytyväinen. Benny kyseli myös rahoituksesta ja vastaus aina sama "Sinä rahoitit tämän" ja "whoo" sanoo Benny. Vieraita oli monia ja sama kaava toistuu.

Äijä oli kova auttamaan köyhiä ja palvomaan jeesusta, komeat oli kultasormuksetkin ukolla. Toki ruudussa pyöri myös luki, mistä voit Bennylle lanttisi laittaa ja ukko tähän myös kehoitti. Käyttihän tuo mies rahat niin jalosti.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa olisi huomenna pitsin päälle tarjolla tuossa ganalin toisella puolen Atomirottaa ilmaiseksi. Olisiko 0 euron arvoinen? Kuitenkin hippetihoppetiosaston bändeistä sieltä siedettävimmästä päästä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli semmonen mieleen, että kun tuolla Los Angelesissa oli kamppailemassa Sisujengi ja korisjoukkueemme on Susijengi, niin olishan toi Sisujengikin voinut olla kevyellä afasialla varustettuna Susijengi. Hyvin sopimatonta. Pyydän anteeksi kaikilta, jotka samastuvat vammaisiin, vaikkeivät vammaisia ole, mutta tahtoisivat silti olla uhreja. Erityisesti pahoittelen kaikkea Paavo Arhinmäelle.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tylsää, miksei kukaan ole spämmäämässä turenkilentoista huumoripaskaa?

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ihan huuli pyöreänä saanut ihmetellä kuinka kirjoittelija toisensa jälkeen lankeaa Kirjoittelijan ansoihin. Päivän saldo joku 5-10.

Ihan ihmettelen toisaalta palstan luettavuuden kannalta että minkä takia täällä on toisille peikoille tilaa ja toisille ei. Jos täällä kirjoittaja toisensa perään laukeaa sille miten jonkun miinoihin astutaan niin on kyseenalaista kieltää miinat toisilta. Luulisin että jopa Kirjoittalija on tätä mieltä jos Halosen Tarja tuodaan mukaan keskusteluun. En mä ainakaan pidä moderaattoreiden hameen helmoista huutelua yhtään miehekkäänä.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajoin eilen Oulun läpi. Pihtarina kävin kortittamassa paikalliset. Upea yllätys oli, että Pertti Kurikan Nimipäivät esiintyi Rotuaarilla, eli paikallisella kävelykadulla.
Vesisateesta huolimatta paikalla oli neljä viisisataa henkilöä vaihtuvasti.

Vilpittömyys on aika hieno keksintö.
”Mä vihaan maailmaa!”

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa olisi huomenna pitsin päälle tarjolla tuossa ganalin toisella puolen Atomirottaa ilmaiseksi. Olisiko 0 euron arvoinen? Kuitenkin hippetihoppetiosaston bändeistä sieltä siedettävimmästä päästä.

Keskustelen itseni kanssa. En mennyt keikalle, mutta ikkunan aukipitäminen ajaa jokseenkin saman asian. Täällä on halvempi bisse ja jonoton vessa.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomasin, että Persut pitävät vuosikokoustaan Logomossa. Ihan siis tässä kävelymatkan päässä. Vaikka en ihan kaikkia Persujen ajatuksia jaakkaan, mutta joku raja näille suvakeillekin, jotka haluavat tilaisuutta torpeedoida, pitäis laittaa. Punaviherkommarit saavat hillua ihan miten haluavat ja media vaan hymistelee.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jatkoajan jatkotarinan päähenkilö on menehtynyt vain kuusi kertaa. Perin hämmentävää, kuvittelin tuon laskurin käyvän jo kolmatta kymmentä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko kommunismille sairausluokitusta, tai anarkismille? Eikö ne kuulu Kelan tuen piiriin. Niin joo, kuuluuhan ne.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Moderni anarkisti on vaan epäonnistunut kommari. Tästäkin muutoksesta voi syyttää saksalaisia persereikiä, joiden RAF-liike oli - kuten niillä kaikki muukin - väärää tulkintaa aiheen tiimoilta. Ennen näitä dorkia kuitenkin lahdattiin tsaareja ja myöhemmin ryssiä Ukrainan rajalta. Nykyään vaan hajotetaan mainostauluja ja pönötetään värivammaisuuden nimissä Anssi Kelan konsertissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nina Hageniin mulla on vähän ristiriitainen suhde, onhan se ihan kamala, mutta jotenkin perverssisti se menettelee.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nina on kyllä kova, vaikka se onkin saku ja I am Nina on ehkä maailman paras biisi. Vähän sama juttu on esim.venäläisten kanssa, onhan ne aika dorkia, mutta joku Andrei Arshavin on hahmo, jota voi vaan ihailla.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heittäsin ton miljardin, jos olis.

Sepeliä on vähän esinahan alla tuolla lähiketjussa, kun on sopimatonta huumoria.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuulin mielessäni Andy McCoyn äänen, kun luin tämän.
Mulla on käynyt (krapulassa, ja vain krapulassa) niin, että alkaa Avaran luonnon kertojaääni puhumaan päässä, kun vieressä on alastonpuolinen naarasihminen: "Uros olisi valmis parittelemaan naaraan kanssa": Se ääni on paha, mutta onneksi sitä ei kuulu liian usein. Vitsinä joskus välttää, kunhan ei oma hymy repeä ääninauruksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy