Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 499
  • 68 368

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Rikkaita ovat ne, joilla ei ole mitään".

Vanha Len

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katkeroitunutta selvitystä

Joku saatanan hupiveikko huijasi mua monta vuotta sitten, että miten ne USA:n osavaltiot menee. Näin tässä kävi. Voi vittu. Varmaan joku Jokerien kannattaja vähintään.

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hei. Täytän nyt velvollisuuteni. Oletan, että tämän "poikuuskokeen" jälkeen minua arvostetaan ihan täysivertaisena jäsenenä muiden kaistapäiden joukossa?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KuPS:in kotikenttä on ihan eri paikassa kun kuvittelin. Sinnehän on tästä useampi kilometri kävelymatkaa. Jospa joku niistä Stadista asti pyöräilleistä kingeistä viitsisi kyyditä pakkarilla?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos kertoisin tämän viikon keskiviikon ja sunnuntain väliset naistapahtumani, niin olisi siinä moni ihmeissään ja osa ei toki edes uskoisi mitään. Ihan tässä pitää itsekin kelailla, että mitä helvettiä. Eilinen avausrepliikkini baarissa - baaritiskillä tilasimme vierekkäin - naiselle: "onpas teillä mukavan terhakkaat rinnat." Ai toimiko? No se 22-vuotias pitkähiuksinen punapää (ei yhtään läski) heräsi sitten kämpiltäni. Joo, ei näistä nyt enempää...

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Eilinen avausrepliikkini baarissa - baaritiskillä tilasimme vierekkäin - naiselle: "onpas teillä mukavan terhakkaat rinnat."
Kyllähän näitä naisia aina löytyy, jotka lähtevät kohteliaasti lähestyvän herrasmiehen matkaan. Minulle sen sijaan tuli, myös 22-vuotias, tankotanssijatyttönen oma-aloitteisesti ojentamaan baarissa juomat haettuani käteen lapun, jossa todettiin minulla olevan baarin parhaat kengät ja hyvä selkä. Siinä sitten myöhemmin juteltuamme kävi ilmi, että hienot kengät voisivat löytyä hänen kenkiensä vierestä, mikä ei nyt parisuhdetilanteeni vuoksi kuitenkaan ollut mahdollista.

Kaverini innostui puolestaan sellaiseen blondiin lukiotyttöön, mutta tämä oli bruneten kaverinsa kanssa asettanut jatkoille lähdön ehdoksi, että minä lähden pitämään toiselle seuraa. No en sitten lähtenyt edes näön vuoksi, vaan menin kotiin avopuolison viereen pötköttämään.

Mutta eihän näitä tosiaan kuulu tuonne naisasiat-ketjuun kirjoittaa. Ainakaan sinun.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllähän näitä naisia aina löytyy, jotka lähtevät kohteliaasti lähestyvän herrasmiehen matkaan.
Niinpä. Olennaista ei ole niinkään se, mitä sanoo, vaan miten sen sanoo. Taisin sanoa jotenkin kaurismäkeläisittäin. Asiallisesti on hyvä sanoa älyttömyyksiä. Tajuajat tajuaa ja tiukkapipojustiinat mukavasti karsiutuvat heti alkuunsa. Joo, pari päivää sitten soitin webcam-puhelun Madagascarille naisasioiden merkeissä. Ensi viikon voisi ottaa ihan rauhallisesti. No, näkis vaan...

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.

Ralph

Jäsen
Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.
Voi kyllä tuntua ikävältä, kun siinä yrität tanssia ja kalsarit on täynnä kolikoita. Ei ole kokemusta, mutta veikkaan vain.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi kyllä tuntua ikävältä, kun siinä yrität tanssia ja kalsarit on täynnä kolikoita. Ei ole kokemusta, mutta veikkaan vain.

Joo varmasti, mutta tässä tapauksessa se sen esitys oli jo ohi ja se vaan encoren tyyliin veti viimeistä kolehtikeräystä. En siis niitä kolikoita sinne laittanut kesken kovimman menon.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tuo Tulosruudun Mervi Mikänytonkaan kännissä?

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Soinut koko päivän päässä se Viemäri-TV:n Bidee Specialin puuhabiisi. Jäin miettimään, että mikäköhän biisi se noin viralliselta nimeltään ja saako sitä mistään äänitteenä. Kävi häiritsemään niin paljon, että soitin jo selväsellekin asian tiimoilta, mutta se oli jo sillon päivällä ihan selvänen, niin eihän siitä puhelusta mitään tullut kun kumpikin puhui ihan eri asiaa.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Soinut koko päivän päässä se Viemäri-TV:n Bidee Specialin puuhabiisi. Jäin miettimään, että mikäköhän biisi se noin viralliselta nimeltään ja saako sitä mistään äänitteenä. Kävi häiritsemään niin paljon, että soitin jo selväsellekin asian tiimoilta, mutta se oli jo sillon päivällä ihan selvänen, niin eihän siitä puhelusta mitään tullut kun kumpikin puhui ihan eri asiaa.

Kuka on tämä selvänen?

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka on tämä selvänen?

Kulttuurimieihiä on selvänen. Oli mm.Viemäri-TV:ssä suuressa roolissa ja monessa muussa jutussa. Myöhemmin se katosi susirajalle ja sen vuoksi joutuu pitämään yhteyttä puhelimitse, kun sitä näkee vaan pari kertaa vuodessa nykyään.

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Meinasin saada kohtauksen, kun luin Shardin hyppineen Tappara kaulahuivin päällä. Onneksi nosti sen sentään kunnioittavasti ylös, ja reaktion syy on ymmärrettävissä. Mutta silti... huhhuh... itse en pystyisi tekemään tuota Ilveksenkään huiville.

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Meinasin saada kohtauksen, kun luin Shardin hyppineen Tappara kaulahuivin päällä. Onneksi nosti sen sentään kunnioittavasti ylös, ja reaktion syy on ymmärrettävissä. Mutta silti... huhhuh... itse en pystyisi tekemään tuota Ilveksenkään huiville.
Kyllähän se kadutti heti kun olin sen tehnyt, mutta tehty mikä tehty.

Olen huomannut, että kun purkaa raivoaan johonkin kohteeseen, se auttaa oikeasti. Esimerkiksi joskus olen mennyt raivoissani hakkaamaan halkoja. Yleensä vain paiskon jotain pientä rojua, pihalla ollessa voi heittää isompaakin tavaraa. Tästä saa kuvan että olen jonkin sortin kuumakalle jonka seurassa saa varoa, mutta en ikinä purkaudu muiden ihmisten läsnäollessa vaan olen itse tyyneys. Kaikki tapaukset ovat sattuneet yksinollessa. Yleensä suutun vielä pikkuasioista. Esimerkiksi vanhempien pihassa yritin työntää peräkärryä taaksepäin saadakseni autolle tilaa, mutta renkaan takana oli jotain eikä kärry liikkunut. Ähkin muutaman sekunnin kunnes poistin tukkeen paiskaamalla sen jonnekin. Tyhjästä parissa sekunnissa noussut raivo vaati vielä suurempaa purkamisen kohdetta, ja silmät sattuivat rikkinäiseen polkupyörään joka makasi muutaman metrin päässä. Tartuin siihen ja heitin menemään tuntien synkkää tyydytystä.

Onpas mukava kirjoittaa jotain turhaa paskaa joka ei kiinnosta ketään.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Voi olla, että paha katse johtuu siitä kun päällä on ollut farkkurotsi. Tehdä nyt housuista takki..

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Eiväthän ne mitään kolikoita olleet yhden ja kahden kroonin setelit. Pitkä ja syyttävä tuijotus niiden käyttämisestä silti tuli, kun ne kalsareihin löi. Mitä helvettiä siihen tullaan pyörimään, jos ei sitten kelpaa.

Snagari

Jäsen
Alkaa vähän jurppimaan kun joutuu hyräilemään päivittäin kymmenia kertoja Breaking the law -kappaleen kertosäettä lueskellessaan NHL-osiota. Joskus jatkuu koko biisin ajan.

Olen yrittänyt lopettaa mutta en voi sille mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy