Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan maailman epäseksikkäin jalkapallo-ottelu nimien perusteella Stoke-WBA?
Niin, oon mä lähes yhtä pötevä kitaristi kuin Andy vai olenkos jopa parempi. No, tasan varmasti olen komeampi ja puheääni on mielyttävämpi.Kuulin mielessäni Andy McCoyn äänen, kun luin tämän.
Tuu hakeen täältä. Tuo tullessas berliininmunkit ja kahvipaketti.Sitä vaan, että kait joku voi heittää mulle miljardi euroa, tarttis vähän ostella juttuja?
Ei oo kumpaakaan. Harmi jää varmaan miljardi saamatta.Tuu hakeen täältä. Tuo tullessas berliininmunkit ja kahvipaketti.
Kyllähän näitä naisia aina löytyy, jotka lähtevät kohteliaasti lähestyvän herrasmiehen matkaan. Minulle sen sijaan tuli, myös 22-vuotias, tankotanssijatyttönen oma-aloitteisesti ojentamaan baarissa juomat haettuani käteen lapun, jossa todettiin minulla olevan baarin parhaat kengät ja hyvä selkä. Siinä sitten myöhemmin juteltuamme kävi ilmi, että hienot kengät voisivat löytyä hänen kenkiensä vierestä, mikä ei nyt parisuhdetilanteeni vuoksi kuitenkaan ollut mahdollista.Eilinen avausrepliikkini baarissa - baaritiskillä tilasimme vierekkäin - naiselle: "onpas teillä mukavan terhakkaat rinnat."
Niinpä. Olennaista ei ole niinkään se, mitä sanoo, vaan miten sen sanoo. Taisin sanoa jotenkin kaurismäkeläisittäin. Asiallisesti on hyvä sanoa älyttömyyksiä. Tajuajat tajuaa ja tiukkapipojustiinat mukavasti karsiutuvat heti alkuunsa. Joo, pari päivää sitten soitin webcam-puhelun Madagascarille naisasioiden merkeissä. Ensi viikon voisi ottaa ihan rauhallisesti. No, näkis vaan...Kyllähän näitä naisia aina löytyy, jotka lähtevät kohteliaasti lähestyvän herrasmiehen matkaan.
Voi kyllä tuntua ikävältä, kun siinä yrität tanssia ja kalsarit on täynnä kolikoita. Ei ole kokemusta, mutta veikkaan vain.Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.
Voi kyllä tuntua ikävältä, kun siinä yrität tanssia ja kalsarit on täynnä kolikoita. Ei ole kokemusta, mutta veikkaan vain.
Soinut koko päivän päässä se Viemäri-TV:n Bidee Specialin puuhabiisi. Jäin miettimään, että mikäköhän biisi se noin viralliselta nimeltään ja saako sitä mistään äänitteenä. Kävi häiritsemään niin paljon, että soitin jo selväsellekin asian tiimoilta, mutta se oli jo sillon päivällä ihan selvänen, niin eihän siitä puhelusta mitään tullut kun kumpikin puhui ihan eri asiaa.
Kuka on tämä selvänen?
Kyllähän se kadutti heti kun olin sen tehnyt, mutta tehty mikä tehty.Meinasin saada kohtauksen, kun luin Shardin hyppineen Tappara kaulahuivin päällä. Onneksi nosti sen sentään kunnioittavasti ylös, ja reaktion syy on ymmärrettävissä. Mutta silti... huhhuh... itse en pystyisi tekemään tuota Ilveksenkään huiville.
Voi olla, että paha katse johtuu siitä kun päällä on ollut farkkurotsi. Tehdä nyt housuista takki..Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.
Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.