Mulla olisi aika iso ongelma ratkaistavana... Nimittäin, osa jatkislaisista toki tietää, että minä tempaisin motarilla rekan alle lähes 5 vuotta sitten, itsemurha tarkoituksella. Tuossa toissa viikolla käytiin kihlatun kanssa läpi noita mun lappuja mitä jemmaillut syytä tai toisesta. No siellä se oli, toki ihan odotetusti, käräjäoikeuden laput tuosta törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta jne. Ja siellä oli myös tämän rekkakuskin nimi. No, katsoin facebookista onko mies siellä. No on se. Niin, tässä parisen viikkoa funtsinut, että A) otanko yhteyttä vai en ja B) jos (ja kun) otan, niin mitä minä hänelle voin sanoa? Siis muuta kuin anteeksi niin isolla kuin pystyy. Kun sitä kelaillut, että toki anteeksi pyytäisin, mutta mitä muuta siihen ympärille? Jos minä hänelle pelkän anteeksi sanan kirjoitan, niin mies voi miettiä, että mitä niinku vittua. Mulla on kyllä tämä kirjoittaminen hallussa, että siitä se ei jää kiinni. Pelkään ehkä eniten hänen reagtiota. Sieltä kun voi tulla mitä vain maan ja jupiterin väliltä. Ja eipä sillä, ansaitsen kyllä kaiken paskan jos sellaista sieltä tulisi, mutta kestänkö sen? Luultavasti lyö maihin ja pahasti, jos hänen suhtautuminen olisi haukkua minut maan rakoon. Sen kyllä ymmärtäisin täysin, ei siinä. Joka tapauksessa olen jo alustavasti päättänyt, että yhteyttä otan, mutta milloin ja mitä kirjoitan, niin täysin auki. Paha on paikka. Mutta toisaalta jos pyydän häneltä anteeksi ilman hirveätä sepostusta, olen hoitanut oman tonttini ja sen jälkeen on hänen vuoro hoitaa omansa. Enempää kun en voi tehdä enkä enempään pysty.
Kai tämän kirjoituksen funktio on se, että tartteen jotain perseelle potkimista/tsemppausta. En tiedä, vaikea on paikka. Kihlatun lapset tulee pe ja ovat 3vk, joten en ainakaan heidän aikana voi yhteyttä tähän rekkakuskiin ottaa (sen romahtamispelon takia). Ja toki voihan se viesti mennä "muut" kansioon ja mies näkee sen tyyliin vuoden päästä tai sitten hän ei vaan vastaa mitään. Kaikki, siis ihan kaikki on mahdollista.