Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 426
  • 68 365

Nick Neim

Jäsen
Tiedän minäkin nimimerkin ja oikean nimen, koska hän on sen kertonut julkisesti tällä palstalla. Syyllisiä voi olla täten vähän enemmän kuin "ne harvat".

No sitä mä mietinkin, että muistelinko muka aivan omiani. Muistaakseni @Jaws huuteli ja mainosti (joskus, on jo jonkin verran aikaa) twitteriään täällä, ja sitä kautta minä sain tietooni hänen nimensä. En sitten tiedä kuinka loppuun ajateltu temppu tuo oli, jos nyt nimen ja nimimerkin yhdistäminen ahdistaa noin pahasti.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Twitterissä on pitänyt kikkailla nimimerkin ja oikean henkilöllisyyden kanssa välillä nimenomaan sillä lailla, ettei henkilöllisyys ole kuitenkaan tullut selville ellei seuraa pidemmän aikaa. Tällöin toki ihan mahdollinen. En silti ymmärrä, että jollakulla on noin huono maku, että pitää tuolla tavoin tehdä.

Minäkin tiedän useamman nimimerkin oikean henkilöllisyyden, joidenkin kohdalla jopa niin, etteivät itse tiedä minun tietävän. En kuitenkaan käy paljastamassa niitä palstan ulkopuolella julkisesti.

Helppo noita on päätellä. Aikanaan minunkin henkilöllisyyteni pääteltiin, kun kirjoitin omalla henkilöllisyydelläni Twitterissä. Palstakirjoituksista tunnistaa nopeasti saman tyylin, samat suosikkijoukkueet ja kiinnostukset. Minulle laitettiin silloin yksityisviestiä, että tietää kuka olen, mutta lupasi pitää omana tietonaan. Tämän jälkeen aloin käyttää myös Twitterissä nimimerkkiä.

Nykyään käytän taas Twitteriä omalla nimelläni, mutta siihen ovat eri syyt. Se ei liity mitenkään tähän yksityisyydensuojaan. Se vain, että jos sattuu tietämään nimimerkin henkilöllisyyden, ei henkilöllisyyttä saa paljastaa. Ei se ole hyvän maun mukaista.

Tuosta Twitter-jutusta voisin kertoa juurta jaksain ja perustella kaiken ihan täysin, mutta siihen menisi useampi rivi enkä täältä mökiltä Samsungini kanssa nyt moiseen selostukseen kykene.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en muuten tiedä kuka ihme Jaws on ja kiinnostaa erittäin vähän. Okei, nyt alko vähän kiinnostaa. Mietin jo, josko sisägooglais ton Twitterin täältä Jatkoajan palstalta, mutta enpä taida sitä tehdä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Cicciolina en ole, vaikka sitäkin tarjottiin.

Jos ei nyt siitä enää, pyydän. Kiitos.

godspeed

Jäsen
Minä meinasin alkujaan kirjautua palstalle omalla nimelläni, mutta kun tulin siihen tulokseen, että täällä pyörii kaikenlaisia vähä-älyisiä ja munattomia hiippareita, jotka mielellään nimimerkkien uumenista tuhertavat mitä haluavat, niin torppasin idean sitten hyvin nopeasti. Interwebsin maailmassa kun ei sovi olla liian naiivi, varsinkaan tällaisella sivustolla (jääkiekkoa! huh huh, oikein persjalkaisten kaljamahajunttien laji) jonka lukijoissa on enemmän kaikenlaisia Cicciolina-faneja sun muita hiljaisia perverssejä olan takaa kurkkijoita, jotka syövät kaiken muun elävältä paitsi pillun. Toisin on muualla, sillä paljon luotettavammassa ja uskottavammassa interwebs-ympäristössä olenkin esiintynyt ja esiinnyn nimelläni, enkä voisi siinä vaaleanpunaisessa älykköympäristössä uskoa joutuvani koskaan identiteettivarkauden uhriksi, sillä identiteettini on niin vaikeasti kopioitavissa. Suosittelenkin kaikille internet-kirjoittajille omaperäisyyttä ja todellisten omien ajatusten jalostamista siihen pisteeseen että muut katsovat kauhusta kankeina ja kateudesta vihreinä, sillä sillä tavalla selviää aina kaikista kommervenkeista, joihin varaventtiilin kautta ulos päässyt alter ego itsensä ajaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Verbaaliripulista päätellen täällä on enemmänkin näitä retaleisesti syrjäytyneitä tamperelaisia, jotka purkavat pahaa oloaan palstaulinalla.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jumalauta tuota kateuden määrää. No, kommunistithan on tunnetusti kateellista porukkaa, koska eivät ole menestyneet elämässään.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä muuta voi odottaa jengiltä, jonka ainoa tavoite elämässä on perustaa ikioma kommaripuolue, kun ne näennäiset aateveljet ovat ratkaisevissa kysymyksissä aina hivenen eri linjalla? Joskus vaaliväittelyssä Yrjö Hakanen sai mikin, niin se piti lopulta repiä siltä pois väkivalloin, kun kommarilla lähti heti laukalle, kun pääsi kerrankin ääneen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikö Ilveksessä pelannut se oudon olonen Mika "Veikko" Nieminen? Ihmettelin sitä aina, miten tommonen kaveri voi kulkea vapaana. Sitten näyttikin todellisen karvansa siinä yhessä rangaistuslaukausskabassa, kun rikko mailansa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomaan saaneeni ikioman virtuaalisen perässä kulkevan räksyttävän puudelin. Nyt tiedän, miltä Freddy Adusta tuntuu aina kun se siirtyy uuteen joukkueeseen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
on se perkeles, kun en ketjun perustajanakaan saa tässä ketjussa, joka kännissä nimettiiin liian laveasti, kieltää vassareiden haukkumista (itse olen) ja kieltää rumahko Ilona Stallerin kehumisen.. Kyllähän mulla pitäs olla ylin valta tässä. No, otan viimoisen oluen.

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Radiomainoksissa uusi paikka on mainittu ainakin viime viikosta alkaen ja Lippupalvelun sivulla on tuo lainaamani sanamuoto. Samalla "festarin" esiintyjistä puolet on pudonnut pois, mutta harva varmaan on sinne tuohon hintaan menossa katsomaan ensisijaisesti kotimaisia esiintyjiä. Varmaan kuitenkin Dream Theaterin ja Anatheman faneille vain hyvä juttu - kyllä minäkin ennemmin menisin Kultsalle kuin jäähalliin.

Lippu oli jo hankittu ja menossa olen edelleen. Harmi, että vielä At the Hollow ja VHB jäivät pois, mutta Dream Theaterin takia sinne olen menossa, ja Anathema on ehdottomasti plussaa, Weather Systems on hieno levy. Noh, ehkä parempi näin, jos saadaan tunnelmallisempi keikka.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Nytpäs ei enää tarvita miljoonaa eri ketjua jokaiselle eri pikku asialle, kun pistän tämmöisen ketjun pystyyn.
Asiaakin mulla oli, mutta meni hukkaan tästä alkuinnostuksesta johtuen. :)
Niin ja tässä ketjussa saa käyttää vaikka hymiötäkin."

Kyllä tämä on hieno ketju!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No kyllä mä nyt alkuviestini muistan, mutta olin silloin noin 2 promillen kännissä, että unohtu hioa särmät...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teenkin itselleni tässä rajoituksen, enkä käsittele tässä ketjussa enää Cicciolinaa enkä vittuile vasemmistolaisille.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ite en vaan huomioi enää. Perkele alkoi tulla mieleen jo se äijä Ministeristä, joka ei ole ikinä ostanut omaa röökiä ja kolmannen tuopin jälkeen alkaa tupakoijien ympärillä pyöriminen röökin toivossa. Sentään sillä on jonkinlaiset käytöstavat, mutta niistä huolimatta se on aina välillä saanut pataansa, kun loosipuolen penkkipunnertajilla on palanut käämi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy