Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 910
  • 66 848
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No kyllä mä nyt alkuviestini muistan, mutta olin silloin noin 2 promillen kännissä, että unohtu hioa särmät...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Teenkin itselleni tässä rajoituksen, enkä käsittele tässä ketjussa enää Cicciolinaa enkä vittuile vasemmistolaisille.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ite en vaan huomioi enää. Perkele alkoi tulla mieleen jo se äijä Ministeristä, joka ei ole ikinä ostanut omaa röökiä ja kolmannen tuopin jälkeen alkaa tupakoijien ympärillä pyöriminen röökin toivossa. Sentään sillä on jonkinlaiset käytöstavat, mutta niistä huolimatta se on aina välillä saanut pataansa, kun loosipuolen penkkipunnertajilla on palanut käämi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei vasureille välttämättä edes vittuilla, he vain kokevat, että heille vittuillaan. Mutta ketjun avaajaa kunnioittaakseni ja opettaakseni esimerkin kautta tapoja olen nyt vittuilematta. Tosin jos vasuri kokee niin voi vittu minkäs teet.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei vasureille välttämättä edes vittuilla, he vain kokevat, että heille vittuillaan. Mutta ketjun avaajaa kunnioittaakseni ja opettaakseni esimerkin kautta tapoja olen nyt vittuilematta. Tosin jos vasuri kokee niin voi vittu minkäs teet.
Ei mua kannata kunnioitaa. Ja jos Jaws kertoi nimensä, niin minä voin sen verran kertoa, että en oo edes aito vasuri.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sitten on myös herb ja 'erb.

Itse olen oikeakätinen, mutta opettelin toimimaan myös vasurilla pentuna, kun teloin oikean käteni paskaksi rullalautaillessa. Kyllä siinä oppimisprosessissa muuan unkarilaisitalialainen taiteilija oli tärkeässä roolissa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikonloppuna tuli nähtyä Pyhä Kauko pitkästä aikaa livenä ja sen innoittamana kuuntelen nyt Röyhkän "Räyhähenki muistelee"-kokoelma. Jos olisi ketju "hyviä biisejä, joissa on joku ärsyttävä kohta", vastaisin siihen Hammerfest. Muuten hieno biisi, mutta se kermajäätelöäh! särähtää aina korvaan.

Toinen juttu, mikä biisissä häiritsee, on se että Kakella on ehkä mennyt Hammerfest ja Nordkapp sekaisin. "Hammerfestin viimeinen jyrkänne", ainakin minne asti autolla pääsee, ei ole kovinkaan hohdokas paikka.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Viimeksi kun itse näin Röyhkän livenä, oli se sen Boots -kokoonpanon kanssa. Se keikka oli kyllä aika perseestä, lähinnä sen takia, että se oli kesähelteellä pienessä ja todella huonosti ilmastoidussa mestassa, jossa yleisössä olo oli jo yhtä kuumaa kuin normaalisti lavalla oleminen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt Kake esiintyi Tampeeen Klubilla akustisesti mukanaan vain joku bongoja soittanut hippi. Muuten onnistunut keikka, mitä nyt onnistui Paskan kaupungin alkupuolella katkaisemaan kielen kitarastaan. Positiivisena seurauksena keikalla kuultiin sitten 1,5 Paska kaupunkia. Seuraavaksi Klubin puolella soittaneen Melrosen kohdalla olikin sitten tiiviimpi ja kuumempi tunnelma. Neljän esiintyjän iltana Pakkahuoneen ja Klubin väliovet olivat auki ja Röyhkä, 22-Pistepirkko, Melrose ja Juliet Jonesin Sydän esiintyivät peräperää kahdella lavalla. Ehkä tuota ei oltu ihan loppuun asti ajateltu, kun kaikesta päätellen lippuja oli myyty Pakkahuoneen kapasiteetin mukaan ja niinpä kaikki halukkaat eivät varmaan mahtuneet näköetäisyydelle Melrosesta, mutta haistoin onneksi tilanteen oikein ja ja hiippailin Pirkkojen parin viimeisen biisin aikana kohti takaosaa ja Klubin ovia. Jokohan tämä olisi kuulunut keikka-arvioketjuun? No, mutta vittu se Melrose on kova livenä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo Melrose on vielä vanhoilla päivilläänkin vitun kova livenä. On toki myös levyllä, mutta varsinkin livenä. Se on aina hienoa nähdä Tokela pomppimassa pöydillä.

Edelleen harmittaa se kun mistään ei löydy sitä vanhaa Melrose-dokkaria, joka on kuvattu sillon suosion huippuvuosina. Olen sen kerran nähnyt ja siinä oli yksi kohta, kun bändi valmistautui encoreen setin jälkeen ja kuumeinen Tokela kerää lattialla happea, että jaksaa vielä sen vetää läpi, jossa kiteytyy koko homman ydin.

Se Tokelan parin vuoden takainen hillbilly-proggiskin oli yllättävän tiukka livenä. Minkäköhänlainen siitä Tervomaan kanssa yhteisestä musajutusta tulee?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkäköhänlainen siitä Tervomaan kanssa yhteisestä musajutusta tulee?
En ole tuollaisesta vielä kuullutkaan, mutta Tervomaalla on näppinsä pelissä jo muutamassa Melrosen uuden albumin biisissä. Niiden perusteella tulee varmaan jotain. Mahtoiko Toksu uransa alkuaikoina aavistaa, että tulee kuksimaan "Minttu&Ville"-Jonnaa ja tekemään sen kanssa musiikkia joskus tulevaisuudessa...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jonnalla on kyllä joku ihme juttu sen Minttu & Ville -biisin kanssa, kun se vieläkin väistelee sitä kuin ruttoa.

Toksullahan oli vastapainoksi myös omat näppinsä pelissä Tervomaan viimeisellä levyllä. Muistaakseni joskus keväällä Tokela puhui siitä yhteisestä projektista, että olisi tarkoitus tehdä levyä ja keikkailla sen kanssa heti kun aikataulut antaa myöten. On kai ne jo tähän mennessä jotain satunnaisia pistokeikkoja sen kokoonpanon kanssa tehneetkin.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Nyt Kake esiintyi Tampeeen Klubilla akustisesti mukanaan vain joku bongoja soittanut hippi. Muuten onnistunut keikka, mitä nyt onnistui Paskan kaupungin alkupuolella katkaisemaan kielen kitarastaan. Positiivisena seurauksena keikalla kuultiin sitten 1,5 Paska kaupunkia. Seuraavaksi Klubin puolella soittaneen Melrosen kohdalla olikin sitten tiiviimpi ja kuumempi tunnelma. Neljän esiintyjän iltana Pakkahuoneen ja Klubin väliovet olivat auki ja Röyhkä, 22-Pistepirkko, Melrose ja Juliet Jonesin Sydän esiintyivät peräperää kahdella lavalla. Ehkä tuota ei oltu ihan loppuun asti ajateltu, kun kaikesta päätellen lippuja oli myyty Pakkahuoneen kapasiteetin mukaan ja niinpä kaikki halukkaat eivät varmaan mahtuneet näköetäisyydelle Melrosesta, mutta haistoin onneksi tilanteen oikein ja ja hiippailin Pirkkojen parin viimeisen biisin aikana kohti takaosaa ja Klubin ovia. Jokohan tämä olisi kuulunut keikka-arvioketjuun? No, mutta vittu se Melrose on kova livenä.
Kysyin mr. Röyhkältä tuota hipistä eikä silläkään hirveemmin tietoa ollut muuta kuin pienellä treenillä keikalle. Turussa opiskellut ja valmistunut? tämä pingopongoilija.

Pirkoissa huvitti se hippihaahuilija A. Keränen, muutenkin aivan jees.

Mulla oli muuten sama pelisilmä ja häivyin ennen keikan loppua jo klubin puolelle saamaan hyvät paikat Melrosen setille. Se olikin sitten saakelin kova veto. Aivan ekaa kertaa nähtynä ja tuli niin jossain kohtaa Toksusta mielleyhtymä Angusiin että perkeles.
Muutenkin rytmiryhmä oli hyvässä tikissä ja Tokela tietty kruunas omalla energialla loput. Tykkäs itse myös vastaanotosta kun oli yhtä hymyä setin jälkeen.

Tuo klubin ja pakkiksen yhteiskäyttö on ollut jo pitkään toiminnassa ettei tämä ekaa kertaa ollut näin. Tuo yhteiskäyttö mahdollistaa parhaimmassa tapauksessa lähes 1500 ihmisen yleisön. Se on sitten ittestä kiinni kuinka hyvät mestat saa sahatessa näiden kahden paikan väliä.
 
Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Elämässäni on tällä hetkellä sellainen jakso menossa, etten oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Periaatteessa kaikki on hyvin, on kavereita ja onnellinen parisuhde eikä ole oikein mitään valittamisen aihetta. Silti tuntuu, että elämästä on tullut liian kaavamaista ja päivät vain lipuvat ohi. Vaikka olisi kuinka paljon tekemistä, niin illalla ennen nukahtamista tulee sellainen olo kuin ei olisi tehnyt yhtään mitään. Välillä tuntuu, että kaikki mukavat hetket kuluvat todella nopeasti eikä niitä oikein osaa arvostaa juuri sillä hetkellä. Seuraavana päivänä alkaa kaduttaa, ettei jäänyt ulos pariksi tunniksi pidempään. Ei ole edes laiska olo, ei vaan tule tehtyä mitään elämällään. Kesäkin on ollut ihan paska. Nyt olisi oikea aika perinteiselle lakolle elektroniikan osalta. Viimeksi kun sammutin koneen pariksi viikoksi ja korvasin älypuhelimen vanhalla Nokialla, elämä tuntui mielenkiintoisemmalta heti parin päivän jälkeen. Taitavat nämä laitteet tehdä passiiviseksi, boikottiin koko roska.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä arvasin tän! 70 päivää kun ryyppäät ja saat pärstääsi sen turvotuksen ja silmien alle pussit, niin sitä näyttää paljon nuoremmalta. Hitto viiden vuoden tauon jälkeen multa on alettu kysymään papereita. Jotkut fägärit yrittää käytellä jotain voiteita, mutta ei niissä ole tehoa. Loreal Max factor Sami Hyypiä Studioline, rahat menee hukkaan ja ikuisiksi ajoiksi saat homoleiman.

Niin tai sitten saattaa liittyä siihen että tossa Hertsikan Lidlissä on vaihtunut myyjät. Nuorta tyttöä on rivissä. Pystytissiä ja nappisilmää. Entiset tunnisti mut viiden metrin päästä jo pelkästä hajusta. Jokudokumies Nönnönnöö, hieman maistissa hän, mutta vielä voi myydä. Joo taas mennään. No hitto kun se pizza oli niin suolainen että pakko oli hakea pari ja sitten vielä repullinen lisää. Jauheliha - salami - aurajuuston valitsin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dokailetko muuten kuinka usein mitään kalliimpia oluita, vai mennäänkö poikkeuksetta aina kuralagerilla?
Halvimpia ostan lähes aina. Lidlin Nobelaner maksaa nykyään vain 86 senttiä ja on täyttä mallasta. Koffikin on muuttunut paremmaksi kun lisäsivät siihen panimosiirappia. Sitä ostelen jos en lähikauppaa kauemmas jaksa lähteä ja muutenkin viikonloppuisin kuuden jälkeen, ellen sitten keskustaan mene. Yhdessä vaiheessa ostelin Cittarista Lapparia kun se oli silloin halvin. Viime syksynä sekin merkki taisi luopua tärkkelyksestä. Hitusen kalliimpia sitten ostan jos jossain on tarjouksessa. Harvemminhan oluet on, mutta esimerkiksi Saiturinpörssissä näkee joskus. Vasta ostin jotain kotimaisia vehnäoluita hintaan 1.49e per 0.5l, mutta en tykännyt yhtään. Jotain saksalaisia vehnäoluita oon Tallinnastakin kuljetellut pari repullista kun siellä ne maksaa jopa vähemmän kuin esim. Saku tai Ale cog, mutta aina oon pettynyt. Vasta viime kuussa Cittari möi tummaa Velkoa hintaan 99 senttiä ja jokusen kerran niitäkin nappasin kantoon, mutta kuravelliltä sekin maistuu. Joistain tzekkiläisistä tykkään kovastikin ja onhan niitä tietenkin vaikka mitä hyviä, mutta hinta-laatusuhde on tosi huono, ainakin täällä Suomessa, ja täällähän me ollaan.

Jotain jenkkiläistäkin muuten vasta ostin pari pulloa ja ne oli ihan okei. Noissa Saiturinpörsseissä, Tarjoustaloissa ja rättimarketeissa taitaa olla jotain päiväystuotteita tai mitä lie eriä tukusta ostavatkaan. Ei mua haittaa. Vasta noin vuosi sitten löysin noi kaupat. Aiemmin kiersin ne kaukaa. Joku 3-5e per pullo on mulle liikaa kun rahalle en saa vastinetta. Tallinnasta nyt saatan joskus kiikutella pari pulloa jotain erikoisempaakin, noin kerran kuukaudessa kun siellä käyn.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Torilla oli varmaan päälle 10k immeistä kattomassa kun Kime toi Sankon näytille.

Kukakohan tuo pokaalin seuraavaks Savoon? K Kapanen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös