Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 324
  • 66 808

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tulisiko Heidi Suomen erota kirkosta? -ketju olisi kova. Toki ei niin kova kuin Cicciolina 4ever- ketju. Kun yhdistää Cicciolinan ja Teresa Orlowskin, saadaan täydellinen nainen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla oli äsken toisessa persposkessa finni. Puristin pois ja komeasti poksahti. Olikohan sillä hyvä elämä mun perseessä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sir Pena ja Cicciolina ovat molemmat väärin ymmärrettyjä neroja alallaan. Sir Pena urheilujohtamisessa ja Cicciolina taiteessa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
MC5:lla meni n.30 vuotta hajoamisesta ja olemassaolon aikaisesta relatiivisen pienestä suosiosta, kunnes Jack White tuli ilmoittamaan, että se on maailman paras bändi, jonka jälkeen jengi ymmärsi sen nerokkuuden. Tuurin Tarzan on yrittänyt samaa Cicciolinan kanssa, mutta valitettavan heikoiksi on vielä toistaiseksi tulokset jääneet. Toivon, että Cicciolinan aika on koittava pian ja ihmiset ymmärtävät tämän jumalaisen taiteilijan mahtavuuden ihan oikeasti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tämä viikonloppu selvinpäin. Johtuu siitä, kun viime viikonlopun jälkeen luulin kuolevani, joten nyt pidetään pientä taukoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedän, kuka eräs nimimerkki on, ja minulta sitten tiedusteltiin nimeä koska typerästi olin mennyt möläyttämään tietoni ilmoille. Sanoin, etten voi kertoa. No, kysyjäpä pahoitti mielensä. Millaista aikaa oikein elämme, kun tällaista tapahtuu? Luulisi vähän hitaammankin kaverin älyävän, etten voinut kertoa nimeä. Tietysti voin syyttää vain itseäni, koska möläytin ja koska olen kaveroitunut idiootin kanssa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Iltalehden mukaan Suomessa on ollut historiallisen huono salamikesä, kun heinäkuun puoliväliin oli saatu vain hieman yli 8000 tuhatta salamia.

Lukiko siellä salamin lisäksi vielä 8000 tuhatta? Aikamoista. Linkkiä en viitsinyt klikata.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kävin lukemassa Utahin tuoreimmat uutiset ja petyin, koska yhtään hippiä ei oltu ojennettu. Sitten menin lukemaan vapaamielisen Tanskan tapahtumista ja sielläkään ei ole tapahtunut muuta kuin se, että Malmö FF on nykyään yhtä vetävä joukkue kuin FCK tai Bröndby ja sen lisäksi Gogol Bordellokin soittaa Malmössa keikan. Ilmeisesti joku paikallinen svekomaani on päässyt tuottamaan uutisia, kun pitää Ruotsia tunkea joka paikkaan. Saatanan Christer Shithopning von Bundesliga ja nukkevaimo Maria. Jos saisin päättää, niin porakoneesta tulisi kalloon.

Seuraavaksi menen lukemaan uutisia Nigeriasta. Procol Harumhan on noussut siellä uuteen suosioon ja ne on olleet päivittäin otsikoissa jo usean vuoden ajan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vuonna 2008 kaksi miestä joutuivat maksamaan 1,7 miljoonaa euroa "jälkiveroa" valtiolle nuuskan salakuljettamisesta. Aivokuolleeksi potkittu bussikuski, raiskattu 12-vuotias ja murhatun omaiset ovat varmasti ihan helvetin mielissään. Viimeksimainitut saavat jotakin ihan haista vittu-tasoisia, kahdeksan tonnin suuruisia korvauksia. Mutta niinhän se menee, että korvauksilla on väliä vasta silloin kun uhrina on valtio. Jos oikeus tapahtuisi, niin nuo 1,7 miljoonaa menisivät niille joilla on joitakin vaateita korvauksilla ja valtio ei saisi yhtään mitään.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No niin sitten. Kättä ylös se, joka on kirjoittanut minun nimelläni ja nimimerkilläni mukahauskan viestin Ilta-Sanomien kommenttiosioon nimeltä mainitsemattomaan uutiseen.

Muistatteko vielä tämän? Jatkoa seuraa. Ensinnäkin suuri kiitos nimimerkille @Shard siitä, että lähetti minulle äskettäin yksityisviestin, jossa kertoi bonganneensa nyt myös toisesta Ilta-Sanomien uutisesta kommentin, jossa esiinnyttiin minuna - tällä kertaa onneksi oli sentään oikea nimi jätetty paljastamatta, mikä on hyvä juttu.

Ensimmäinen kerran olisin vielä painanut melkein villaisella, mutta nyt kun tämä ei jäänyt näköjään yksittäiseksi kerraksi, niin haluan ilmaista täällä suuren vittuuntuneisuuteni tätä kommenttien kirjoittajaa kohtaan. Varmasti lukee tämänkin viestin, koska tuon kommentin perusteella tänäänkin oli minun viestejäni luettu, mistä sai arvatenkin idean toteuttaa itseään.

Kuka oletkin, niin pyydän, ettet tekisi tätä enää jatkossa. En voi ymmärtää, millainen ihminen omistaa noin surkean huumorintajun ja huonon maun. Jos joku kirjoituksissani vaivaa mieltä, hanki tunnukset palstalle ja tule imitoimaan vaikka tuohon sille tarkoitettuun ketjuun sen sijaan, että tekisit pilaa IS:n kommenttiosiossa. Saatanan idiootti.

Lisätään nyt vielä, että jos näette iltapäivälehtien tai minkä tahansa muiden medioiden kommenttiosioissa vastaavanlaisia viestejä, toivon, että ilmoitatte asiasta minulle ja mieluiten yksityisviestitse, aivan kuten Shard teki. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Veikkaan käyttäjän @Shard olevan tuon iskun takana. Kai te olette leffoja katsoneet? Ovelasti tuodaan esille jotain mitä on itse tehnyt, niin kukaan ei tajua epäillä. Tunnusta Shard!

Missä uutisessa tuo kommentti oli?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lisätään nyt vielä, että jos näette iltapäivälehtien tai minkä tahansa muiden medioiden kommenttiosioissa vastaavanlaisia viestejä, toivon, että ilmoitatte asiasta minulle ja mieluiten yksityisviestitse, aivan kuten Shard teki. Kiitos.

Oliko tämä jo tuttu: Nettisovellus muuttaa kommenttipalstojen möyhän kissakuviksi - Internet - Nyt

Laitoin itse käyttöön ja toimii niin kuin pitääkin toimia. Ikävää tietysti joutua tuommoisen kohteeksi (ei, se on ollut minä), mutta joskus ei vain voi taistella tuulimyllyjä vastaan. Jos pyytää jotain lopettamaan niin se on vain bensaa liekkeihin. Tällä lailla tämä hieno, viisas ja älykäs elämänmuoto toimii.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Hah, en tunnusta mitään. Ei minun tarvitse nettikiusata ketään selän takana, voin ruveta suoraan asianomaisille mölyämään jos minulla on jokin ongelma. Eipä tule kovin kypsä aikuinen tuosta touhusta mieleen, vaikka Jaws varmasti jakaakin mielipiteitä. Täytyy sanoa että aika säkällä edes klikkasin uutista, koska tiesin sen sisällön jo etukäteen. Halusin lukea saman suomeksi. Jaws antakoon linkin jos haluaa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Ilmeisesti mä olen aivan saatanan huono huumorissa.
Tai mä olen vielä huonompi kertoon että tajusin sen huumoriksi. Aivot ei oikein toimi aamulla tai jotain. Selitin vain jotain korostaakseni omaa pyhimysmäisyyttäni.
 

Nick Neim

Jäsen
Tai mä olen vielä huonompi kertoon että tajusin sen huumoriksi. Aivot ei oikein toimi aamulla tai jotain. Selitin vain jotain korostaakseni omaa pyhimysmäisyyttäni.
Joo, no mäkin olen kyllä aivan jumissa. Maanantaina aamuvuoro kolmen tunnin yöunilla ei nostata luovuutta äärimmilleen.

Mennään eteenpäin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radio Cityn South Park Helsinki-viritys on siirtynyt Jäähallista "shown luonteeseen paremmin soveltuvalle" Kulttuuritalolle. On nuo selitykset koomisia - kaikki kuitenkin arvaavat, että oikea syy on "lippuja on myyty niin vitun huonosti, ettei kannata mennä Jäähalliin". En ole itse menossa, mutta kuitenkin aika yllättävää että esim. Dream Theater ei ole sitten tuon paremmin vetänyt.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ehkä Jaws vain tuntui hyvältä nimimerkiltä, eikä sillä ollu mitään tekemistä kanssasi, Haipoika? Aika monta Kari Runkkia ja Kirjoittelijaa on vuosien varrelta tullut näiltä sivuilta bongattua, ja niin idioottimaista paskaa tuolta Iltiksen kommenteista saa aina lukea, että kyllähän sen tajuaa että ei nämä jatkisheebot sinne kirjoittele. Ehkä Jawsina esiintynyt kommentoija ei edes tiedä koko Jatkoajasta saatika siitä että nimimerkki on ns. varattu sinulle?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Radio Cityn South Park Helsinki-viritys on siirtynyt Jäähallista "shown luonteeseen paremmin soveltuvalle" Kulttuuritalolle. On nuo selitykset koomisia - kaikki kuitenkin arvaavat, että oikea syy on "lippuja on myyty niin vitun huonosti, ettei kannata mennä Jäähalliin". En ole itse menossa, mutta kuitenkin aika yllättävää että esim. Dream Theater ei ole sitten tuon paremmin vetänyt.
Eikös DT ole myynyt Hartwall-areenankin jos ei nyt ihan loppuun, niin ainakin melkein? Tuleepahan suht intiimi, miltei klubimainen keikka faneille Kultsalla. Itse katselin viestihistoriaani jatkiksessa. Olenpahan ollut nuori, vihainen mies joskus v-sanoinen kaikkineen. Nyt olen vain vihainen. Ja mies. Tai poika.

Olisiko linkkiä South Park-uutiseen? Live Nationilla ainakin..
 
Viimeksi muokattu:

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Vuonna 2008 kaksi miestä joutuivat maksamaan 1,7 miljoonaa euroa "jälkiveroa" valtiolle nuuskan salakuljettamisesta. Aivokuolleeksi potkittu bussikuski, raiskattu 12-vuotias ja murhatun omaiset ovat varmasti ihan helvetin mielissään. Viimeksimainitut saavat jotakin ihan haista vittu-tasoisia, kahdeksan tonnin suuruisia korvauksia. Mutta niinhän se menee, että korvauksilla on väliä vasta silloin kun uhrina on valtio. Jos oikeus tapahtuisi, niin nuo 1,7 miljoonaa menisivät niille joilla on joitakin vaateita korvauksilla ja valtio ei saisi yhtään mitään.

Näitä asioita ei vain voi mitenkään verrata toisiinsa koska ensimmäisessä on kyse maksamatta jääneistä veroista korotuksineen ja toisissa vahingonkorvauksista. Ei niin, etten olisi samaa mieltä siitä että vahingonkorvaukset saisivat olla kyseisissä tapauksissa suurempia. Ongelmaksi tulee usein vain tekijän maksukyky ja erityisesti sen puute.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli mieleen H.Incandenzan suosikkijoukkueista tämä Freddy Adu. Kaverin pitäisi oikeastaan paraillaan valmistautua Chelsean kanssa uuteen kauteen, mutta hän lähtikin juuri Kupsista.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kuka oletkin, niin pyydän, ettet tekisi tätä enää jatkossa. En voi ymmärtää, millainen ihminen omistaa noin surkean huumorintajun ja huonon maun.

Sille et mitään voi, jos joku kirjoittaa samalla nimimerkillä jossain muualla, mutta jos nimeäsi levittelee niin sitten kyseessä on henkilö, jonka henkinen peniksenpituus mitataan mikroskoopin avulla.

En ollu mä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös