Rattlehead
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gundit
Haha, ei lukenut, vaan ihan itse kämmäsin.Lukiko siellä salamin lisäksi vielä 8000 tuhatta? Aikamoista. Linkkiä en viitsinyt klikata.
Haha, ei lukenut, vaan ihan itse kämmäsin.Lukiko siellä salamin lisäksi vielä 8000 tuhatta? Aikamoista. Linkkiä en viitsinyt klikata.
No niin sitten. Kättä ylös se, joka on kirjoittanut minun nimelläni ja nimimerkilläni mukahauskan viestin Ilta-Sanomien kommenttiosioon nimeltä mainitsemattomaan uutiseen.
Lisätään nyt vielä, että jos näette iltapäivälehtien tai minkä tahansa muiden medioiden kommenttiosioissa vastaavanlaisia viestejä, toivon, että ilmoitatte asiasta minulle ja mieluiten yksityisviestitse, aivan kuten Shard teki. Kiitos.
Tai mä olen vielä huonompi kertoon että tajusin sen huumoriksi. Aivot ei oikein toimi aamulla tai jotain. Selitin vain jotain korostaakseni omaa pyhimysmäisyyttäni.Ilmeisesti mä olen aivan saatanan huono huumorissa.
Joo, no mäkin olen kyllä aivan jumissa. Maanantaina aamuvuoro kolmen tunnin yöunilla ei nostata luovuutta äärimmilleen.Tai mä olen vielä huonompi kertoon että tajusin sen huumoriksi. Aivot ei oikein toimi aamulla tai jotain. Selitin vain jotain korostaakseni omaa pyhimysmäisyyttäni.
Eikös DT ole myynyt Hartwall-areenankin jos ei nyt ihan loppuun, niin ainakin melkein? Tuleepahan suht intiimi, miltei klubimainen keikka faneille Kultsalla. Itse katselin viestihistoriaani jatkiksessa. Olenpahan ollut nuori, vihainen mies joskus v-sanoinen kaikkineen. Nyt olen vain vihainen. Ja mies. Tai poika.Radio Cityn South Park Helsinki-viritys on siirtynyt Jäähallista "shown luonteeseen paremmin soveltuvalle" Kulttuuritalolle. On nuo selitykset koomisia - kaikki kuitenkin arvaavat, että oikea syy on "lippuja on myyty niin vitun huonosti, ettei kannata mennä Jäähalliin". En ole itse menossa, mutta kuitenkin aika yllättävää että esim. Dream Theater ei ole sitten tuon paremmin vetänyt.
Vuonna 2008 kaksi miestä joutuivat maksamaan 1,7 miljoonaa euroa "jälkiveroa" valtiolle nuuskan salakuljettamisesta. Aivokuolleeksi potkittu bussikuski, raiskattu 12-vuotias ja murhatun omaiset ovat varmasti ihan helvetin mielissään. Viimeksimainitut saavat jotakin ihan haista vittu-tasoisia, kahdeksan tonnin suuruisia korvauksia. Mutta niinhän se menee, että korvauksilla on väliä vasta silloin kun uhrina on valtio. Jos oikeus tapahtuisi, niin nuo 1,7 miljoonaa menisivät niille joilla on joitakin vaateita korvauksilla ja valtio ei saisi yhtään mitään.
Kuka oletkin, niin pyydän, ettet tekisi tätä enää jatkossa. En voi ymmärtää, millainen ihminen omistaa noin surkean huumorintajun ja huonon maun.
Eikös DT ole myynyt Hartwall-areenankin jos ei nyt ihan loppuun, niin ainakin melkein? Tuleepahan suht intiimi, miltei klubimainen keikka faneille Kultsalla. Itse katselin viestihistoriaani jatkiksessa. Olenpahan ollut nuori, vihainen mies joskus v-sanoinen kaikkineen. Nyt olen vain vihainen. Ja mies. Tai poika.
Olisiko linkkiä South Park-uutiseen? Live Nationilla ainakin..
Eli tekijä siis tuntee sinut, joten turhaan täällä huutelet, koska parempi on kysellä niiltä harvalta, jotka tietävät JA:n nimimerkkisi ja oikean nimesi... Ja kun oikea osuu, niin pois kavereista moinen.@Aunt Wang ja @Designer
Siis minun nimimerkilläni on kirjoitettu ainakin kaksi kommenttia, ja ensimmäisessä näistä oli myös minun oikea nimeni. Siis oli samalla paljastettu henkilöllisyys.
No jos oman nimen on julkilausunut nimimerkin yhteydessä, niin ei voi kuin onnitella.Tiedän minäkin nimimerkin ja oikean nimen, koska hän on sen kertonut julkisesti tällä palstalla. Syyllisiä voi olla täten vähän enemmän kuin "ne harvat".