Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 428
  • 66 880

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Näin vain yhden kärpäsen ja näky ei ollut mitenkään sen maagisempi. Tai no useamman kärpäsen, mutta ne eivät olleet päällekäin.

Mitä ne siis tekevät, kun niitä etukäpäliä pitää koko ajan hieroa. Varmasti asiaa on ennenkin pohdittu, mutta ei ainakaan nyt tule mitään mieleen.
Punovat kieroja juonia, laskeutuisiko paskakasaa ja lentäisikö jonkun suuhun heti sen jälkeen kun on paskakasasta lähtenyt.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hirviödarra. Enää muutama tunti aikaa ennen Hippokselle raahautumista. Piti soittaa äidille, se auttoi vähän. Sattuu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
EN MENE IKINÄ VEISPUUKKIIN, KAKKA TULEE, KÄVIN KAUPASSA OLEN KAMPAAJIEN KAVERI!

En hommaa ikinä sähköpostiosoitetta. Tosin, jos noista pitäisi valita vain toinen, niin sähköposti jäisi. Toki se sähköposti on oltava, että pääsee sinne toiseen, mutta noin periaatteessa.

Minä täällä morsetan ja kyyhkyjä kasvatan. Tämä se on hienoa ja oikein. Arvostakaa.

Lähden Intiaan ja äänestän Bushia.
 

sinikettu

Jäsen
Kukkuu kukkuu kukkuu

Ei, en suinkaan ole Kaj Kunnas, vaan viritin käkikellon uuteen aikaan. Tunti eteen, tunti taakse, en nyt muista kumpaan suuntaan se oli.

Luulin myös, että Pieni ja loistava peli -ketju on vertaistukiketju meille ei-niin-kehittyneille miehenpuolisille sukupuoliotuksille, mutta harmikseni ketjussa puhuttiin vain peleistä. Siis peleistä. Ja silti noin harhaanjohtava otsikko. Hävetkää, isot miehet. Tai oikeastaan pienet. Vai väliäkö tuolla?

Olen myös hiukan humalassa, en tosin siinä kunnossa, että osaisin arvioida kuinka humalassa oikein olen. Noh, mitäpä pienistä. Isompaakin on tarjolla.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Juhani Merimaasta on kuoriutunut oma suosikkini. Minusta hänessä on sellaista jämäkkää charmia, joka uppoo minuun, joten pidän hänestä(ei homolla tavalla).

Lähtisin hänen kanssaan mieluusti vaikka saunomaan tai tekemään yhtä sun toista.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Tuota Sepulturan keikkaa on tullut katseltua youtubesta joskus nuorempana jonkun verran. Livenä on ollut vähän hankalampi juttu, kun tuohon aikaan mun vanhemmat malttoi vielä hetken verran käyttää ehkäisyä.

Hei muuten miksi otteluseurannassa on liveseuranta kiellettyä? Tai siis eikös se vähän ole se tarkoitus siinä ketjussa, siinä seurataan sitä ottelua? Mitä tuo liveseuranta sitten on, miten se eroaa tuosta normi otteluseurantaketjumeiningistä? Miksi suomessa on niin paljon yhdyssanoja?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tämä nyt on jo vanhahko juttu, mutta perjantaina tehtiin työkavereiden kanssa päivän hyvä työ töissä.
Purettavaksi tuli virolainen rekka ja mielestäni kuski oli silminnähden kännissä ja itseasiassa haisikin aika tavalla eiliselle ja myöhemmin kävi ilmi että myös tämänpäiväiseltä. Yksi meistä soitti poliisit ja meni tielle poliiseja vastaan ja ohjeisti auton hyvään paikkaan odottamaan sitä että rekka lähtee ajamaan uudelleen. Sillä aikaa kaksi meistä purki hitaasti kuormaa ja vasta sitten kun saatiin varmistus että poliisit on odottamassa, niin tehtiin homma loppuun ja päästettiin kuski matkaan.

Kuski puhalsi 2,52 promillea. Siis ei vittu oikeesti, rekan ratissa tollaiset lukemat.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kuski puhalsi 2,52 promillea. Siis ei vittu oikeesti, rekan ratissa tollaiset lukemat.

Oliko ihan kotimainen tapaus vai ulkomaan vahvistus tämä kuski? Täällä missä itse olen töissä, niin balttian vahvistukset tarjoavat välillä meille turvapuolen hemmoille suoraan autosta linimenttiä pelkästään sen takia, että ohjeistimme hänet oikealle purkupaikalle. Meillähän ei tietysti ole oikeutta tällaisia ottaa vastaan ja täytyy sanoa, etten kyllä uskaltaisi noita litkuja maistaakaan. Melkein ku pepsipulloon olisi laitettu etiketti venäjäksi, lähteekö näkö vai tunto?

Omalle kohdalle on myös pari "narautusta" tullut ja siitä tulee kyllä ihan hyvä fiilis, että edes yksi rattijuoppo on hetken poissa tieliikenteestä. Mutta propsit sulle ja työporukalle! Mistä sitä koskaan tietää vaikka olisitte tuolla pelastanut jonkun viattoman tielläliikkujan hengen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Oliko ihan kotimainen tapaus vai ulkomaan vahvistus tämä kuski? Täällä missä itse olen töissä, niin balttian vahvistukset tarjoavat välillä meille turvapuolen hemmoille suoraan autosta linimenttiä pelkästään sen takia, että ohjeistimme hänet oikealle purkupaikalle. Meillähän ei tietysti ole oikeutta tällaisia ottaa vastaan ja täytyy sanoa, etten kyllä uskaltaisi noita litkuja maistaakaan. Melkein ku pepsipulloon olisi laitettu etiketti venäjäksi, lähteekö näkö vai tunto?

Omalle kohdalle on myös pari "narautusta" tullut ja siitä tulee kyllä ihan hyvä fiilis, että edes yksi rattijuoppo on hetken poissa tieliikenteestä. Mutta propsit sulle ja työporukalle! Mistä sitä koskaan tietää vaikka olisitte tuolla pelastanut jonkun viattoman tielläliikkujan hengen.

Virolainen kuskikin oli, vähän selitin huonosti tuossa aiemmin.

Kieltämättä tuli oikein hyvä fiilis tuosta :) Tai oikeastaan kaksijakoiset fiilikset, sillä tuo vähän laski fiiliksiä, kun jotkut tosiaan ovat noin välinpitämättömiä auton ratissa. Mutta ehkä tämä laski vähän kynnystä siihen poliiseille soittamiseen. Tuossakin tapauksessa ensimmäinen tunne oli että "emmä viitti jos se ei ookkaan kännissä".
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuossakin tapauksessa ensimmäinen tunne oli että "emmä viitti jos se ei ookkaan kännissä".

Ei kai tuokaan nyt kovin paha olisi ollut. Kuskin päässä olisi saattanyt syntyä ajatustoimintaa, että Suomessa kuskeja oikeasti puhallutetaan. Ikään kuin ennaltaehkäisevänä.

Kaiken kaikkiaan hatunnoston arvoista toimintaa!
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tulipa katottua Myllyrinteen uutta sketsisarjaa reilu kymmenen minuuttia. Ja en tule tämän jälkeen katsomaan enää sekuntiakaan. Oli kyllä sen verran järkyttävää paskaa.
 
Luulin, että Jehovain todistajat ovat luopuneet ovelta ovelle kiertelystä. Mutta ei. Herättivät perkeleet tänään. Kutsuivat bileisiin. Avasin oven ilman housuja, en tiedä monta avemariaa tuon näyn johdosta joutuivat lausumaan.
 

Ralph

Jäsen
Heräsin yllättävän aikaisin, vaikka kerrankin olisi saanut nukkua pitkään ja valvoin siksi juuri vähän normaalia pidempään. Näin ollen tuli oikein lyhyet yöunet, mutta näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulin, että Jehovain todistajat ovat luopuneet ovelta ovelle kiertelystä. Mutta ei. Herättivät perkeleet tänään.
Juuri vartti sitten ovikelloni soi hyvin hiljaisesti ja jäin hetkeksi höristämään korviani, että mitäs pillua siellä tapahtuu. Tuli toinenkin hentoinen soitto, jolloin hipsin ovelle kuulostelemaan. Ovisilmää en omista, joten jäin kyttäämään vain kuunnellen. Siellä sitten soiteltiin naapureidenkin ovikelloja yhtä varovasti, joten en tainnut missata mitään. Sitä paitsi mulla oli muutenkin turhan paljon vaatetta päällä, en olisi millään ehtinyt riisuutua alasti avaamaan ovea, joten turha avata ollenkaan.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Facebookissa tuli vastaan testi, jolla pääsi kokeilemaan että mikä 80-luvun supersankari olet. Ilokseni meikäläisestä tuli lapsuudensankarini He-Man! (McGyver ei tullut kyseeseen kun puhutaan piirretyistä...) Tuolta voi kukin kokeilla: Which 80s Cartoon Series Are You
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä paljastuin Transformeriksi, olen siis muuntuva jättirobotti. Mikä on hienoa, varmasti paras mahdollinen vaihtoehto. Paras piirrossarja 1980-luvulta mitä oli. Autobots - transform and roll out!

Transformers-elokuvan rokahtavampi tunnariversio on kivenkova aina vain. Tämä siis elokuvasta Transformers (1986), mikä onkin se ainoa oikea Transformers-elokuva.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ja eikun She-raa vikitteleen!

Jos olet He-Man ja vikittelet tosissasi She-Raa, niin sinussa on jotain pahasti vialla.

She-Ra kun on He-Manin kaksoissisko.

Parempi olisi Hän-Miehen keskittyä ihan vain Skeletoriin, siskonpeti ei ole Eternian prinssille paras paikka.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jos olet He-Man ja vikittelet tosissasi She-Raa, niin sinussa on jotain pahasti vialla.

She-Ra kun on He-Manin kaksoissisko.

Parempi olisi Hän-Miehen keskittyä ihan vain Skeletoriin, siskonpeti ei ole Eternian prinssille paras paikka.

Haha, noinko se menikin? Vissiin jokunen pieni yksityiskohta on jäänyt unholaan parissakymmenessä vuodessa. No perkele, keskitytään sitten Skeletoriin.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tänne tuli Muppet Babies. Ei tietoakaan, mistä on kyse, mutta selvä juttu. Osaan kysymyksistä en osannut vastata laisinkaan, kun en tuntenut ainuttakaan (tai suurinta osaa) vastausvaihtoehdoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös