Syynäsin paremman tekemisen puutteessa sitä, kuinka monta viestiä olen mihinkäkin ketjuun kirjoittanut, lähinnä näitä parin ekan sivun ketjuja.
Hetken näytti siltä, että suomalaiskansallisesti vitutusketju veisi voiton 149 viestillä, mutta leffakerhoketju otti sitten niskalenkin 158 viestillä.
Pillukarvaketjuun olen kirjoittanut 30 viestiä, ja olen eniten siihen ketjuun kirjoittanut nimimerkki. Sama asetelma Yöketjussa 87 viestillä. Kalsarikänniketjuun olen kirjoittanut yhden viestin pari vuotta sitten.
Kirjoittamiensa viestien määränhän ja viimeisen kirjoitusajankohdan näkee, kun antaa hiiren kursorin levätä viestiketjun vasemmalla puolella olevan harmaan pallukan päällä. Jos pallukassa on nuoli, niin siihen ketjuun on ylipäätään kirjoittanut. Jos ei ole, niin se ketju on omalta osalta neitseellinen.
Kierrätyskeskuksen etusivulla olevista ketjuista on nyt vain neljä ketjua, johon en ole kirjoittanut eli pari musavisaketjua, pieni ja loistava peli -ketju sekä uudehko vastakkainasetteluketju.
Tähän ketjuun olen lähettänyt 146 viestiä.