Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 956
  • 66 843

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aivan saakelisti ollut tänään lentokusiaisia liikkeellä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jälleen kerran muutto. Deadlineen 1,5 vuorokautta ja pakkaukset pahasti kesken.... Jos tämä olisi sen toiseksi viimeinen muutto, kun tuommoiset neljännessata muuttoja jo koettuna ja ikää karvaa vajaa 37...
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kolmen tunnin päästä "herätys" ja kohti Seutulaa. Mikä vittu siinä on ettei ikinä ennen reissua saa unta? En ole edes mitenkään erityisen täpinöissä vaikka odotettu reissu onkin tulossa. Noh, mietitäänpä nyt sitten vaikka mahdollisia tappelukaverita liigapelaajista, meneehän se yö näinkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo unettomuus ennen reissua on ihan normaalia. Reilu viikko sitten oli Viroon lähtö vähän ennen kolmea aamulla, nukuin noin tunnin. Ei vaan osaa ihminen nukkua tuossa välissä. Tosin ei osaa reissun jälkeenkään, krapula kestää sen kymmenen päivää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos et pelaa pleikkaria, provoilet.
Jos et tykkää Sormusten herrasta, provoilet.
Jos et kuuntele PMMP:tä, provoilet.
Jos et suostu naisen tossun alle, provoilet.
Jos oot muka joskus saanut pillua, provoilet.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään on pitkä junamatka edessä. Toivottavasti pysytään kiskoilla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuulemma virolaisia huvittaa kun Suomessa puhutaan Puuha-Petestä. Se vissiinkin tarkoittaa jotain härskiä, tosi homoa tms.

Mahtavaa! Kyllä nyt kelpaa kantaa näin hienoa nimimerkkiä, vaikka täysin se ei tuohon stemmaakaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtavaa! Kyllä nyt kelpaa kantaa näin hienoa nimimerkkiä, vaikka täysin se ei tuohon stemmaakaan.
Heh.

Joo en mäkään enää Virossa esittele itseäni Peteksi kun tuon jutun kuulin.

Näköjään googlettamalla löytyi vahvistus asialle. Pete on homo ja Puuha-Pete täysi hintti, umpihomo, täydellinen miesperäreiän rakastelija, totaalinen njet-hetero, inte knulla flickorna hän. Joo en osaa kieliä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Aivan saakelisti ollut tänään lentokusiaisia liikkeellä.

Oho, Turun seudullakin? Meillä Vantaalla pihalla oli ollut päivällä melkoinen show käynnissä, kun noita siipiveikkoja oli yhtäkkiä ilmestynyt maakerroksesta miljoonia, jotka räpiköiden siitä olivat lentoon lähteneet. Iltasella oltiin sitten Kuusijärvellä istuskelemassa ja sielläkin niitä oli niin perkeleesti.

Eilinen on kai sitten ollut joku kansallinen lentomuurahaisten kuoriutumispäivä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on pitkä junamatka edessä. Toivottavasti pysytään kiskoilla.
Keväällä kuljin 10000 km hitailla junilla. Siis noin 10 X Helsingistä Lappiin. Oli se kyllä matka, mutta kännätessä meni ihan leppoisasti. Jotkut kysyivät myöhemmin että millaista oli Uralvuorten tai Volgajoen kohdalla, mutta ei mitään hajua kun tuopin takana olin piilossa tai punkassa taju kankaalla. Hitto pakko se on tehdä uus reissu tuonne.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piip piip. Meitsi kutsuu, kuuleeko Jatkoaika. Yhteys kunnossa, voin kirjoittaa...

Joku tyttö istahti mun viereen. Ei vittu mä oon naistenmies. Oujee, oujee. Lälläslää nynnyt. Meitsi se istuu naisten vieressä täällä puistossa. Siis miettikääs nörtit. Pillu on tossa puolentoista metrin päässä. Siellä se möllöttää ja odottelee. Oujee, oujee.

Onkohan siellä posliini vai karvahässäkkä...

Hah. Tietäisitpä tyttö mitä mä susta tänne kirjoitan. Ja miten mä himoitsen että nuolisin sun peräreikää.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Tajusin juuri, että tulee kohta kuluneeksi 16 vuotta siitä, kun näin Jacksonin Maikkelin livenä Tallinnassa, kun ukko oli muistaakseni HIStory-kiertueella. Hämmästyttävää on se, että muistaa tuon keikan ja se, että miten nopeasti aika menee. Edelleen tuntuu, että tuosta olisi maksimissaankin se viitisen vuotta. Jännää.
 

Ralph

Jäsen
Mmm... taidanpa ottaa kahvin sijasta kaljaa!

EDIT: Tai sitten en.
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Yks kaveri oli puhellut vissiin itsetuhosia ja tuli se toimitettua toivottavasti talteen ja kaverin ex-tyttöystävä toimitettu myös talteen. Päivän hyvät työt tehty, voi vittu.. Lopettakaa se alkoholin juominen, ainakin jossette osaa käyttää.
 

Ralph

Jäsen
Miten olisi ketju "Bongaa jääkiekkoilijan kaksoisolento"? Itse näen jääkiekkoilijoita joka puolella, tai sitten en. Tänään bongasin viimeksi, Kim Hirschovits ajoi takanani Skodalla Nokialla.
 

DefenceX

Jäsen
Kaveriporukan kanssa mökillä ja muut lähtivät käymään ABC:lla, itse jäin sohvalle lukemaan iPadilla jatkoaikaa kera lonkeron/viunan. Olenko täysin tylsimys, kuten muut väitti? : )
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaveriporukan kanssa mökillä ja muut lähtivät käymään ABC:lla, itse jäin sohvalle lukemaan iPadilla jatkoaikaa kera lonkeron/viunan. Olenko täysin tylsimys, kuten muut väitti? : )
Loppuiko kaljat vai miksi lähteä kauniina lauantaipäivänä tuhlaamaan aikaa tuonne junttiuden huipentumaan? Josta muuten tuli mieleen että kummastuttaa ne ihmiset jotka ravaavat marketissa moneen kertaan saman päivän aikana. Joo joo, ymmärrän jos kerran vuoteen unohdetaan se vessapaperipakkaus varsinaisen kauppareissun yhteydessä, mutta tiedän henkilöitä joille käy näin järjestään viikoittain. Ei luulisi olevan niin vaikeaa ostaa kaikki kerralla.

Ajoin tänään lokkia päin, toivottavasti sattui.
Kannattaa varoa sukulaistirppojen kostoa sieltä yläilmoista. Itsekin kolautin joku aika sitten maantiellä variksen manan maille, jonka jälkeen autoni alkoi saada kummallisesti paskapommituksia yhtä paljon viimeiseen kuukauteen kuin koko ajokorttini olemassaoloaikaan (3,5 vuotta).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös