Kuulemma virolaisia huvittaa kun Suomessa puhutaan Puuha-Petestä. Se vissiinkin tarkoittaa jotain härskiä, tosi homoa tms.
Heh.Mahtavaa! Kyllä nyt kelpaa kantaa näin hienoa nimimerkkiä, vaikka täysin se ei tuohon stemmaakaan.
Aivan saakelisti ollut tänään lentokusiaisia liikkeellä.
Keväällä kuljin 10000 km hitailla junilla. Siis noin 10 X Helsingistä Lappiin. Oli se kyllä matka, mutta kännätessä meni ihan leppoisasti. Jotkut kysyivät myöhemmin että millaista oli Uralvuorten tai Volgajoen kohdalla, mutta ei mitään hajua kun tuopin takana olin piilossa tai punkassa taju kankaalla. Hitto pakko se on tehdä uus reissu tuonne.Tänään on pitkä junamatka edessä. Toivottavasti pysytään kiskoilla.
Loppuiko kaljat vai miksi lähteä kauniina lauantaipäivänä tuhlaamaan aikaa tuonne junttiuden huipentumaan? Josta muuten tuli mieleen että kummastuttaa ne ihmiset jotka ravaavat marketissa moneen kertaan saman päivän aikana. Joo joo, ymmärrän jos kerran vuoteen unohdetaan se vessapaperipakkaus varsinaisen kauppareissun yhteydessä, mutta tiedän henkilöitä joille käy näin järjestään viikoittain. Ei luulisi olevan niin vaikeaa ostaa kaikki kerralla.Kaveriporukan kanssa mökillä ja muut lähtivät käymään ABC:lla, itse jäin sohvalle lukemaan iPadilla jatkoaikaa kera lonkeron/viunan. Olenko täysin tylsimys, kuten muut väitti? : )
Kannattaa varoa sukulaistirppojen kostoa sieltä yläilmoista. Itsekin kolautin joku aika sitten maantiellä variksen manan maille, jonka jälkeen autoni alkoi saada kummallisesti paskapommituksia yhtä paljon viimeiseen kuukauteen kuin koko ajokorttini olemassaoloaikaan (3,5 vuotta).Ajoin tänään lokkia päin, toivottavasti sattui.
Kaveriporukan kanssa mökillä ja muut lähtivät käymään ABC:lla, itse jäin sohvalle lukemaan iPadilla...
mutta en tiedä kuuluuko tämä hinttimäisintä vai nörttimäisintä, mitä tiedät ketjuun.
Näin jonkun kuuntelevan kadulla kävellessään musiikkia korvanapeilla. No joo, ehkä jo sekin kuuluisi noihin ketjuihin,