Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 658
  • 66 842

Snagari

Jäsen
Miksei mua nyt väsytä kun normaalit ihmiset menee nukkumaan? Minä olen tyhmä ja nukahdan kahdelta ja ihmettelen kun herätyskello pärähtää puoli seitsemältä. Ja koko päivän aivan helvetin kuolleena sitten huomenna.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä olen ihan paska pelaamaan sählyä.

Mä olin maalivahtina kovan tason mies aikanaan. Jopa kovempi kuin scholl maratoonilla. Mutta ehkä siksi olen outo tapaus, maalivahtiluonteet usein ovat.

Vaan polvivamma pilasi urani. Nyt olisin tienannut jo miljoonia Espoo Oilersin maalivahtina, jengiä oltaisiin myymässä venäjän KHL-liigaan huomaamatta että kyseessä ei ole jäälaji ja Suomen salibandymaajoukkueen mestaruusjuhlissa olisin nussinut julkisesti Timo Jutilan kanssa HIFK:n Suskia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
olisin nussinut julkisesti Timo Jutilan kanssa
Ei Jutila nussi, Jutila rillaa.

Tulipas muuten jännästä kohtaa lyhennettyä tuo lainaus. Tulee homoeroottisia konnotaatioita.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pintaraapasulla, PSU-skandaali on jälleen mielenkiintoinen luotaus ihmismielen syövereihin. Niin monelta kantilta. Suljettu yhteisö, joka maineen ja menestyksen takia on valmis lievästi venyttämään sääntöjä. Fossiili-ikonivalmentaja, joka ehkä vähän saatto vuosien ajan tietää jostain lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mutta toisaalta, monet antavat hänelle vapautuksen ja tukevat äänekkäästi, koska onhan hän ikoni ja College Football Hall Of Famer. Jännä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tapan itseni aina, kun näen Jordan Fresh -suuvesimainoksen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yrität varmaan sanoa, että osa minuudestasi murenee pala kerrallaan? Vai ooksää joku hindu vai?

Varmaankin jees, koska heräsin tänään asidofilus bifidus -bakteerina, näin mainoksen, ja nyt kirjoitan tätä ihmisenä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pintaraapasulla, PSU-skandaali on jälleen mielenkiintoinen luotaus ihmismielen syövereihin. Niin monelta kantilta. Suljettu yhteisö, joka maineen ja menestyksen takia on valmis lievästi venyttämään sääntöjä. Fossiili-ikonivalmentaja, joka ehkä vähän saatto vuosien ajan tietää jostain lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mutta toisaalta, monet antavat hänelle vapautuksen ja tukevat äänekkäästi, koska onhan hän ikoni ja College Football Hall Of Famer. Jännä.

Tämä on tapaus, joka saa ihmisen yökkäämään, oksentamaan ja voimaan pahoin samanaikaisesti. Ja siitä toivuttuaan sitä sitten ihmettelee, että miten perkeleessä tuo voi olla mahdollista, miten kenellekään asiasta perillä olleelle ei tullut mieleen viheltää hommaa poikki? Tässä rivals.comin artikkeli aiheesta. Vaikkakin tuo artikkeli on enimmäkseen spekuointia, niin siitä käy selville, mikä tämä PSU-skandaali oikein on. Google ja Bing osaa kertoa lisää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olisi pitänyt valita mellompi jousi.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Viivyn vielä tunnin ja sitten lähtee!
Kyllä vain. Kymmenen miestä, mökki, huonoa huumoria, kohtuullisesti alkoholia ja Ilves-keskustelunaiheena kielletty allekirjoittaneen pyynnöstä.
Mikä voisi mennä pieleen?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänään on yhdeskymmenesyhdes yhdeskymmenesyhdettä vuonna kaksituhattayksikymmentäyksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä James Hetfield sanoi, kun hänelle tuli luottohäiriömerkintä?

"Master, Master where's the dreams that I've been after? Master, Master you promised only lies!"

Oli sen verran heikko omakeksimä vitsi, että en ihan kehdannut vitsiketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Olen niiden 500 000 onnekkaan joukossa, joiden sähköpostiosoitteet vuodettiin tänään nettiin. Mites muut?

Vaikka en hirveämmin pelkää sen puolesta että joku olisi kiinnostunut tästä käyttäjätilistä tai Facebookistani, niin salasanat menivät silti vaihtoon.
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen niiden 500 000 onnekkaan joukossa, joiden sähköpostiosoitteet vuodettiin tänään nettiin. Mites muut?

Ei ollut yhtään osoitetta päässyt sinne itseltäni.Tässä linkki kyseiseen vekottimeen, jolla voi tarkastaa omien osoitteiden vuotamisen

Juuri nyt Uutisvuodossa on mainiota läppää tätä asiaa kohtaan. Miksi me olemme kauhuissamme, vaikka jaamme Facebookiin lähes kaikki tietomme ja ennen on ollut puhelinluettelotkin, josta on löytynyt nimi, puhelinnumero, osoite sekä asema.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Miksi me olemme kauhuissamme, vaikka jaamme Facebookiin lähes kaikki tietomme ja ennen on ollut puhelinluettelotkin, josta on löytynyt nimi, puhelinnumero, osoite sekä asema.

"Kauhuissamme" siksi, että tiedot vuotanut taho on uhannut vuotaa nettiin myöhemmin myös salasanat. Enpä sitten tiedä, kuulostaa enemmänkin pelottelulta tuo salasanojen vuotaminen kuin realismilta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
"Kauhuissamme" siksi, että tiedot vuotanut taho on uhannut vuotaa nettiin myöhemmin myös salasanat. Enpä sitten tiedä, kuulostaa enemmänkin pelottelulta tuo salasanojen vuotaminen kuin realismilta.

Ja suurin osa noista osoitteista on ilmeisesti vanhentuneita ja nyt varmaan jokainen, jonka aktiivinen osoite on tuolla, tajuaa vaihtaa salasanansa ennen mahdollista salasanojen vuotoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös