Juo yksi (1) olut, se rentouttaa.Minä olen tyhmä ja nukahdan kahdelta ja ihmettelen kun herätyskello pärähtää puoli seitsemältä. Ja koko päivän aivan helvetin kuolleena sitten huomenna.
Juo yksi (1) olut, se rentouttaa.
Mä olen ihan paska pelaamaan sählyä.
Ei Jutila nussi, Jutila rillaa.olisin nussinut julkisesti Timo Jutilan kanssa
Tapan itseni aina, kun näen Jordan Fresh -suuvesimainoksen.
Yrität varmaan sanoa, että osa minuudestasi murenee pala kerrallaan? Vai ooksää joku hindu vai?
Pintaraapasulla, PSU-skandaali on jälleen mielenkiintoinen luotaus ihmismielen syövereihin. Niin monelta kantilta. Suljettu yhteisö, joka maineen ja menestyksen takia on valmis lievästi venyttämään sääntöjä. Fossiili-ikonivalmentaja, joka ehkä vähän saatto vuosien ajan tietää jostain lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mutta toisaalta, monet antavat hänelle vapautuksen ja tukevat äänekkäästi, koska onhan hän ikoni ja College Football Hall Of Famer. Jännä.
Olipa sitten kirjoitettava tähän ketjuun eka ja vika viesti.
Olen niiden 500 000 onnekkaan joukossa, joiden sähköpostiosoitteet vuodettiin tänään nettiin. Mites muut?
Miksi me olemme kauhuissamme, vaikka jaamme Facebookiin lähes kaikki tietomme ja ennen on ollut puhelinluettelotkin, josta on löytynyt nimi, puhelinnumero, osoite sekä asema.
"Kauhuissamme" siksi, että tiedot vuotanut taho on uhannut vuotaa nettiin myöhemmin myös salasanat. Enpä sitten tiedä, kuulostaa enemmänkin pelottelulta tuo salasanojen vuotaminen kuin realismilta.