Pakkohan sitä oli silti kokeilla... Tuskin olin edes ainut.
Et ollut, itse kokeilin ja petyin ettei mitään löytynyt. Linkki näytti niin hauskalta, että odotin jotain mukavaa.
Pakkohan sitä oli silti kokeilla... Tuskin olin edes ainut.
(Ja vaikkei näin kai saisi sanoa, puhevika ja selostajan duuni eivät nyt vaan ole se optimaalisin yhdistelmä.)
Itse kokeilin kaksi kertaa!Pakkohan sitä oli silti kokeilla... Tuskin olin edes ainut.
O´Neil vastaan Terreri värittämään O:n perjantain poimintakierrosta ja bongarin rooliinsa sitoutuneita luottoäijiä, jotka ottavat ilmassa roikkuvat pois ja heittävät itseään likoon.
Toisaalla tuska kasvaa.
Gensin Clark vaeltanut viisi iltaa harmaassa lähdöttömyydessä ja jätkän pitäisi primesaumassa heittää näyttöjä jatkoelämien puolesta, mutta onko maha täynnä vai ruokahalu mennyt?
Onhan jätkä kotiutunut O:n lähtökartalle ja vimmaisinta otetta poimintaan heittävät nimeään luovat, mutta 30 otettua avaisi ovia sekä poikisi lisää sivuja lähtötarinaan vai kirjoitetaanko näitä sitten boxlan puolella.
Toki siellä enemmän avointa iskukisaa ja terävä iskukäden vaihtaminen arvossaan, joten pienikokoisena luupäänä kulttisatus haarukassa ja ei kuitenkaan hylätä jätkää kesken poimintarupeaman.
Lauantai ja OS, joten Zweepin kanssa hanskatonta sankaritarinaa ja kahden käden juttelulla sekä terävällä nekkaamisella Clark on taas ajankohtainen.
Kuningas ja kovat palaavat aina takaisin.
Kun jotain nettisivuja uudistetaan niin nykyisin ne menee lähes järjestään huonompaan suuntaan, esimerkkejä on vaikka miten paljon. Mutta täytyy sanoa että Ilta-Sanomat on kyllä poikkeus tähän sääntöön, tuo tänään esitelty ulkoasu-uudistus on kerta kaikkiaan onnistunut ja sivut on paljon selkeämmän ja siistimmän näköiset kuin entiset.
Hämeenlinna taitaa oikeasti olla melkoinen pettäjien kaupunki. Luulin, että rajoittuu vain panohanskaajiin, mutta tämänkin feissarimokissa julkaistun viestin lopussa mainitaan Hämeenlinna.
Kiitos, mietinkin jo vähän mistä tuossa on kyse.Uskon että nimimerkki thego yrittää ottaa yhteyttä avaruusolioihin.
Kiitos, mietinkin jo vähän mistä tuossa on kyse.
Raffi Torres veti Jay-Z asun niskaansa Coyotesin Halloween-bileisiin, tummensi vähän pigmenttiään keinotekoisesti, kuva levisi twitteriin - ja koko galaksi räjähti. Kuolleiden määrää ei vielä tiedetä ja luku saattaa vielä nousta lähipäivinä.
Mutta aurinko noussee huomennakin.
Tuossa puljussa sentään ajankohtais- ja asiaohjelmia tekemässä on pääosin ammattilaisia, toisin kuin kaupallisemmilla kilpailijoilla.Melko neuvostoliittolainen olo, saman puljun tuotoksia. On vain yksi totuus.