Aloin tässä miettimään, että mitäs tärkeitä merkkipaaluja Jatkoajan keskustelupalstalla on?
-Perustettu joskus 2001(?)
-Alkoholiton siideri -keissi 2008-2009 tjsp.?
-Sigugate tässä vähän aikaa sitten.
Mitäs muita niitä on?
Aloin tässä miettimään, että mitäs tärkeitä merkkipaaluja Jatkoajan keskustelupalstalla on?
-Alkoholiton siideri -keissi 2008-2009 tjsp.?
Mitäs muita niitä on?
Eilisestä alkaen olen halveksinut pitkälettejä. Siis miehiä joilla semmoinen on. Se kuuluu niin menneisyyteen.
Katselen tässä juuri netistä Tapparan ja KalPan C2-nuorten kohtaamista. Kyseinen ikäluokkahan koostuu pääasiassa 1997 ikäluokan (~13 v) pelaajista ja mitäpä päätti hallin DJ soittaa erätauolla? No Petri Nygård - Selvä päivä... On tämä kanssa taas.
En tiedä haitko takaa sitä että viina ei ole vielä tuossa iässä ajankohtainen, mutta vaikka se onkin raadollista ja surullista, mutta melko isolla osalla noistakin on jo takana vähintään ensimmäiset alkoholikokeilut (jos nyt ei ihan kännit), varsinkin kun lätkäpelaajia ovat.
Vanhaan hyvään aikaan soi korkeintaan "Kaalisoppaa, kaalisoppaa, kaalisoppaa hei!" Izvestija-uruilla pimputettuna ja ihan hyvin saatiin pelattua. Kaikki jonninjoutava paska pois junnumatseista ja mielenkiinto itse peliin, toivoo entinen junnu.Onhan se toki noinkin, mutta onhan se nyt vähintäänkin silti outo valinta soitettavaksi tämän ikäluokan otteluissa. Enkä nyt tietysti tarkoita sitäkään, että siellä jotain lastenlauluja pitäisi soittaa.
Tai sitten olen kännissä ja kuulen omiani. Joku voisi kyllä vahvistaa havaintoni.
Mä vahvistan.
Kiitos kulta.
Et sä pelkällä kiitoksella tästä selviä...
Tiedän, ja siksi olenkin valmistautunut kunnon viiksillä, ja nahkapuvulla.
Pilu 50mk.
Markka takaisin!
Anna äänesi koko kansan Paavolle!