Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 376 727
  • 66 966

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Aloin tässä miettimään, että mitäs tärkeitä merkkipaaluja Jatkoajan keskustelupalstalla on?

-Perustettu joskus 2001(?)
-Alkoholiton siideri -keissi 2008-2009 tjsp.?
-Sigugate tässä vähän aikaa sitten.

Mitäs muita niitä on?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Aloin tässä miettimään, että mitäs tärkeitä merkkipaaluja Jatkoajan keskustelupalstalla on?

-Perustettu joskus 2001(?)
-Alkoholiton siideri -keissi 2008-2009 tjsp.?
-Sigugate tässä vähän aikaa sitten.

Mitäs muita niitä on?

Näitähän on vaikka mitä, lehtijuttuja on tehty Jatkoaikaan lähetettyjen viestien perusteella aika monia ja ei vaikutus pelkästään kiekkoskeneen ole ulottunut, suomen kieleenkin on ilmeisesti syntynyt Jatkoajan ansiosta joitain uusia sanoja (kukkahattutäti ja vittumarko ainakin muistaakseni) ja vähän enemmän fraaseja. Näitä koskien voisi avata jonkun ketjun.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Aloin tässä miettimään, että mitäs tärkeitä merkkipaaluja Jatkoajan keskustelupalstalla on?

-Alkoholiton siideri -keissi 2008-2009 tjsp.?

Mitäs muita niitä on?

Tämän suuntainen ketju oli esillä JA:n meemit tjsp -nimellä joitain viikkoja sitten. (Kiitos taas siideriklassikon maininnasta, naurattaa jo sen ajatteleminenkin - aina vaan:):
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eilisestä alkaen olen halveksinut pitkälettejä. Siis miehiä joilla semmoinen on. Se kuuluu niin menneisyyteen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Eilisestä alkaen olen halveksinut pitkälettejä. Siis miehiä joilla semmoinen on. Se kuuluu niin menneisyyteen.

Minä taas olen nuoresta iästä huolimatta oppinut että ei kannata halveksua noin selvää ja yksityiskohtaista kansanryhmää.

Ikinä ei voi tietää mistä tulee muoti-ilmiö.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Katselen tässä juuri netistä Tapparan ja KalPan C2-nuorten kohtaamista. Kyseinen ikäluokkahan koostuu pääasiassa 1997 ikäluokan (~13 v) pelaajista ja mitäpä päätti hallin DJ soittaa erätauolla? No Petri Nygård - Selvä päivä... On tämä kanssa taas.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Katselen tässä juuri netistä Tapparan ja KalPan C2-nuorten kohtaamista. Kyseinen ikäluokkahan koostuu pääasiassa 1997 ikäluokan (~13 v) pelaajista ja mitäpä päätti hallin DJ soittaa erätauolla? No Petri Nygård - Selvä päivä... On tämä kanssa taas.

En tiedä haitko takaa sitä että viina ei ole vielä tuossa iässä ajankohtainen, mutta vaikka se onkin raadollista ja surullista, mutta melko isolla osalla noistakin on jo takana vähintään ensimmäiset alkoholikokeilut (jos nyt ei ihan kännit), varsinkin kun lätkäpelaajia ovat.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
En tiedä haitko takaa sitä että viina ei ole vielä tuossa iässä ajankohtainen, mutta vaikka se onkin raadollista ja surullista, mutta melko isolla osalla noistakin on jo takana vähintään ensimmäiset alkoholikokeilut (jos nyt ei ihan kännit), varsinkin kun lätkäpelaajia ovat.

Onhan se toki noinkin, mutta onhan se nyt vähintäänkin silti outo valinta soitettavaksi tämän ikäluokan otteluissa. Enkä nyt tietysti tarkoita sitäkään, että siellä jotain lastenlauluja pitäisi soittaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onhan se toki noinkin, mutta onhan se nyt vähintäänkin silti outo valinta soitettavaksi tämän ikäluokan otteluissa. Enkä nyt tietysti tarkoita sitäkään, että siellä jotain lastenlauluja pitäisi soittaa.
Vanhaan hyvään aikaan soi korkeintaan "Kaalisoppaa, kaalisoppaa, kaalisoppaa hei!" Izvestija-uruilla pimputettuna ja ihan hyvin saatiin pelattua. Kaikki jonninjoutava paska pois junnumatseista ja mielenkiinto itse peliin, toivoo entinen junnu.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ville Nousiainen, joka on siis joku hiihtäjä, sanoi äsken MTV3:sen haastattelussa kaksi kertaa vittu.

Tai oikeastaan "vittu" ja "vitun".

Tai sitten olen kännissä ja kuulen omiani. Joku voisi kyllä vahvistaa havaintoni.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
On pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa, että: kun luin ylemmät viestit ensimmäinen reaktio oli :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Heh heh, ai että ihan nahkaliivit.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin repesin Vanha Lenin ja Hespelerin sanan vaihtoon :DD
 

Ralph

Jäsen
Ei tule taaskaan uni silmään. Herätyskello soi seitsemältä, mutta minä vain yhä mietin elämän peruskysymyksiä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tämän ketjun ensimmäiset 10 sivua olivat aika hyvää hassuttelua. En tiedä miten päädyin selaamaan niitä.

Sais nukkua, mutta ei nukuta. Voihan kehveli.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Töissä on ankeat näkymät eikä aihetta vähäiseenkään säädöntynkään, edes leikisti. Siksi onkin mukavaa, kun sitä ilmaantuu tympeään maanantaiaamuun vierailevan tähden muodossa;).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös