Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 122
  • 66 849

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täytyy sanoa, että grillikylki on aivan helvetin hyvää. Olen kai sitten outo nainen, kun grillikylki, pekoni ja vastaavat on mun suurinta herkkua. Yleensä kuulee vain "hyi, läskiä"-kommentteja.

Missä seurassa sä liikut?

Just nyt ei tule mieleen ainoataan naista (edes tuo tuolla peilissä), joka oikeassa elämässä kitisisi saadessaan lautaselle hyvää grillikylkeä =)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pakkanen ei haittaa sisänsä... Mutta kun menee yli kahdenkympin, niin sitten alkaa olla hieman liioittelua.

Ei tämä ole enää kivaa, leppoisa 5-10 asteen pakkanen ja ralli jatkukoot kevääseen asti. Mutta en tykkää tämmöisestä jääkaudesta.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edesmenneen Len Lunden nimestä tuli mieleen yksi surkea 80-luvun tv-sarja Kaupunkicowboyt, jossa jokin roolihahmo oli nimeltään Levon Lundy. Muistan miten yksi typerä luokkakaverini oli aivan liian innoissaan tuosta hahmosta, joka meni jokin stetsoni päässä ja käytti tietenkin bootseja. Muutenkin jätkä siteerasi Dire Straitsin Walk of Lifea liian tarkasti puheissaan ja käytti itsekin buutseja, jotka eivät käytännössä ole missään aikakontekstissa järin hyväksyttävä valinta.

Kun muistelen tarkemmin, niin se sälli oli joka saralla aika idiootti. Mitähän se touhuaa tänä päivänä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mielenkiintoista. Taisi Jatkoajan reportteri, joka oli lähetetty tekemään raporttia HIFK-KalPa-matsista, poistua oluelle kulkematta toimituksen kautta. Muiden matsien raportti on ollut jo pitkään, tästä pelistä sen sijaan löytyy vain tilastot.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kun isovanhemmat näyttävät nyt olevan tämän foorumin kuumin aihe, niin pakko hieman kertoa omista isovanhemmista.

Faijan puolelta molemmat ovat poistuneet vehreämmille niityille jo hyvän aikaa sitten eli vuonna -84 menehtyi ukki ja kymmenisen vuotta myöhemmin menehtyi mummi. Toista ehdin nähdä muutaman kerran ennen kuin hän menehtyi, ja toinen puolestaan oli omalta osaltaan vauhdittamassa vanhempieni avioeroa osallistumalla liiankin aktiivisesti äitini ja isäni väliseen parisuhteeseen. Näin ohimennen sanottuna: se suhde oli aivan tuhoon tuomittu alusta lähtien.

Tällä hetkellä elossa olevat isovanhempani ovat lähes 90-vuotiaita. En ole koskaan rakastanut heitä, äitini ei myöskään ole koskaan rakastanut ja mitä olen ymmärtänyt rivien väleistä sanottuna sekä mitä olen kuullut heidän sanovan äidilleni puhelimitse sekä ihan kasvotusten, emme ole heidän suosikkejaan. Heille kertyi vuosien aikana neljä lasta, mutta ainoastaan vanhinta heistä eli tätiäni he palvovat ja pitävät hyvänä. Hänen jälkeläisensä ovat aina tervetulleita isovanhempieni luo, mutta me (minä, systeri ja äitini) emme ole. Itse asiassa, emme nähneet heitä liki neljään vuoteen, koska olimme sanoneet pahasti tädilleni. Nyttemmin olen heitä nähnyt silloin tällöin, mutta aika vaikea on puhua sellaisten ihmisten kanssa, joiden kaikki elekieli kertoo siitä, että olen pelkkää ilmaa heille.

En siis tunne oikeastaan mitään heitä kohtaan. He vain ovat.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Todella kiva ilma Oulussa. Noin 10 astetta pakkasta, ei tuule yhtään ja kaunis lumipeite maan päällä. Tämä on se keli, minkä takia talvi on parhaimmillaan paras vuodenaika.

Tekis mieli mennä luistelemaan, mutta lieneeköhän missään vielä jäitä?
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Todella kiva ilma Oulussa. Noin 10 astetta pakkasta, ei tuule yhtään ja kaunis lumipeite maan päällä. Tämä on se keli, minkä takia talvi on parhaimmillaan paras vuodenaika.

Tekis mieli mennä luistelemaan, mutta lieneeköhän missään vielä jäitä?

Kyllä on kaikenkaikkiaan kelpokelit Oulussa. Alkuviikon hieman tiukemmat pakkaset on kestetty ja tänään ulkona liikkuu jo mielellään.

Liikuntavirasto kertoo seuraavaa Oulun luistinradoista: Klik

(Linkki vie Oulun liikuntatoimen sivuille)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eka duunipäivä uudessa paikassa takana ja erittäin hyvät vibat. Nyt juon hieman alkoholia ja syön beef jerkyä. Loistava paikka ja erittäin hyvä palkka. Nyt nautitaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Missä seurassa sä liikut?

Just nyt ei tule mieleen ainoataan naista (edes tuo tuolla peilissä), joka oikeassa elämässä kitisisi saadessaan lautaselle hyvää grillikylkeä =)
Sellasessa seurassa, joka ei edes lätkästä tykkää .__. Naureskelevat vaan mun KalPa-pipolle, mokomat! Metallimusiikkikaan ei kelpaa kuin yhdelle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sellasessa seurassa, joka ei edes lätkästä tykkää .__. Naureskelevat vaan mun KalPa-pipolle, mokomat! Metallimusiikkikaan ei kelpaa kuin yhdelle.

Hmm, outoa. Tulee mieleen tarina yhdestä tutusta naispuolisesta ystävästä joka oli ensitreffeillä tilannut grillikylkeä. Oli muuten varmaan viehättävä näky kun nainen on naama grillirasvassa ja imeskelee sormiaan. No joo, samainen pariskunta on kuitenkin ollut yhdessä nyt jo joku yhdeksän vuotta eli kyllähän naisen pitää lihasta pitää. Kun kotona saa kuitenkin vain sitä puoliraakaa siskonmakkaraa suuhun pantavaksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itse keitetty kahvi on toiseksi parasta. Pannukahvia kun alkaisi vielä keittelemään, niin hifistely on tosiasia. Tämä suorastaan kyllä huutaisi kylkeen muna-anjovisleipiä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Henna Kalinaisen nännit on niin korkealla, että hän voisi laittaa silmälasin sangat niiden taakse ja katsella maailmaa kuten kuka tahansa kaltaiseni nelisilmä.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tämän hetkinen sm-liigan sarjataulukko:

1. JYP 70
2. Hifk 63
3. Ässät 62
4. Blues 51
5. Lukko 49
6. Hpk 49
7. KalPa 45
8. Jokerit 44
9. Kärpät 38
10. Tappara 38
11. Ilves 33
12. SaiPa 28
13. Tps 26
14. Pelicans 25

Sarjataulukko NHL-pisteytyksellä:

1. Jyp 48
2. Hifk 46
3. Ässät 45
4. Blues 37
5. Lukko 36
6. Hpk 35
7. KalPa 34
8. Jokerit 33
9. Kärpät 27
10. Tappara 27
11. Ilves 26
12. SaiPa 21
13. Tps 21
14. Pelicans 18

Sarjataulukko "vanhalla" pisteytyksellä (tasapelistä piste):

1. Jyp 69
2. Hifk 59
3. Ässät 58
4. Blues 48
5. Hpk 48
6. Lukko 45
7. Jokerit 41
8. KalPa 39
9. Tappara 37
10. Kärpät 36
11. Ilves 28
12. SaiPa 27
13. Pelicans 25
14. Tps 21

Ja kyllä, oli tylsää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katson tässä Welhon "joululahjan" myötä telkkaristani näkyvältä Sub Leffalta alkuperäistä Poseidonin Seikkailua. Kiinnitinpä huomiota siihen, että leffan alkupuolella naisnäyttelijöistä Pamela Sue Martin, 19, Carol Lynley, 30 ja Stella Stevens, 36 riisuvat hameensa pois ja toikkaroivat suunnilleen pikkuhoususillaan, jotta kaatuneessa laivassa eteneminen olisi helpompaa. Sen sijaan Shelley Winters, 52 ja paino suunnilleen 2x52 pitää pitkän iltapukunsa päällään.

Ihan armeliasta katsojien kannalta, mutta selviytymisen kannalta erikoista...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hehheh, taas näyttää olevan se aika, kun minä olen mustalla listalla. Jääköön määrittelemättä sen tarkemmin, missä ja kenen mustalla listalla.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jostain syytä mieleen on tullut viime aikoina muistoja vanhoilta kouluajoilta. Tänään kun kuulin radiosta Metallicaa, mieleen leimahti muisto jostain lukion bileistä. Iso joukko hengaili ulkopuolella ja yksi jätkä kantoi jotain mankkaria mukanaan ja paukutti koko ajan Metallicaa. Jotain liveversioita sieltä tuli ja muistan miten pelottavan/häikäisevän näköistä oli kun Hetfield veti jotain pitkää spiikattua introa ja tämä yksi sälli puhui täysin synkronissa kaiken mitä Hetfield sanoi. Ei helvetti, se kesti varmaan pari minuuttia ja jätkä oli varmaan kuunnellut sen miljoonaa kertaa, niin saumattoman täydellisesti meni yhteen hänen oma esityksensä. Muutenkin kyseinen hemmo oli aika hiljainen muuten, mutta siinä pienessä tuiterissa epäjumalansa puhuessa hän oli hieman liian innoissaan. En koskaan muista, nauroiko hän niitä tyttöjä jotka jumaloivat Take Thatia, mutta toivottavasti ei.
 

Ralph

Jäsen
Tappan maalivahti Jani Nieminen oli viime viikon 10 kuumin pelaaja SM-Liiga.fi mukaan. Vertasin häntä Lassilaan joka ei listalle mahtunut.

- Niemisen saldo oli kahdessa pelissä 4 päästettya maalia, torjuntaprosentti 91.67 ja päästettyjen maalien keskiarvo 2.00.

- Lassilan saldo oli kahdessa pelissä 3 päästettyä maalia, torjuntaprosentti 96.51 ja päästettyjen maalien keskiarvo 1,49.

Jes?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tämän illan lätkäkierros on herättänyt valtavasti keskustelua. Kaikkien muiden matsien ketjuissa paitsi Ilves-SaiPa, on alle kymmenen viestiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös