Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 760
  • 66 890
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kerrankin voi olla itsestään ylpeä rohkean askeleen eteenpäin ottamisessa. Muutto Lahteen lienee edessä ja täysin uudelle alalle siirtyminen. Onneksi siellä sentään edes muutama tuttu ihminen asuu. Ja liigapaikkakunnillekaan ei pitkä matka ole.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
- "Babu, onko teidän unirytminne jokseenkin sekaisin?" (Jari Porttila)
- "Eikös sen jo juttujen tasosta huomaa?" (Babu)
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ilman hauskaa voi olla alkoholia! Siis selvästi hyvä päivä!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Keittiöpöydän puinen tuoli ei ole omiaan tuomaan hyvää ergonomiaa. Lisäksi huono valaistus, ennestään kipeä selkä ja vittumainen luonne. Olen silti nyt jo noin 7 kuukautta istunut tässä huomattavia tuntimääriä. Hieno fiilis.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väärin kuultuja juttuja.

Olin ulkona tuossa yksi päivä tekemässä lumitöitä ja näin, kun naapurin koiraa ulkoilutti naapuripariskunnan vaimon isä. Sitä toki tapahtuu useinkin. Hetken kuluttua vaimo tuli siihen pyörimään ja kysyi tiedänkö, että naapurin pariskunta on Panamassa. Vittu mä kelasin hetken ja mieleeni ehti jo tulla ajatus, että pitääkö se koira viedä sitä varten ulos?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Jouluruuan jälkeen parasta joulussa on jouluruuan naposteleminen myöhemmin. Kinkku, lihahyytelö, lohi yms. maistuvat helvetin hyvältä pienissä erissä naposteltuna! Kaljakin on ihan hyvää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ruotsalaista aktiivisuutta löytyypi tästä linkistä.
Jumissa Heathrow`n kentällä, mitäs sitten tehdään? Otetaan taksi kotiin.
Taksimatka Lontoosta Köpikseen maksoi 27000 kruunua.
Linkki vie Helsingin Sanomien uutiseen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Voi taivas tuo jouluruoka on sitten hyvää! Onneksi sitä jää aina ylimääräiseksi, että saa vielä joulupäivänäkin herkutella.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
X

Rasti seinään. HIFK:n osioon on kirjoitettu viimeksi yli kaksi vuorokautta sitten. Onko kaikki vielä niin päissään, ettei kykene kirjoittamaan? Huhuu?!?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä kansan syvät rivit kokoontuvat täällä kanarianmatkailussa. Ei saatana, niin juntti olo ettei tosikaan.

Kyllähän noita valopäitä aina mukana on, mutta eipä asetelmat ole sen häävimmät esim. ruotsalaisten, saksalaisten ja vaikkapa brittien suhteen. Aikamoista myötähäpeää on ollut monella em. maan kansalaisella omiensa törttöilyistä.

Yhdessä kohteessa saksalaiset päättivät ryhtyä altaalla pelaamaan olut-pokeria (tai muu vastaava korttipeli), jossa hävinnyt kumosi täyden tuopin ykkösellä alas. Sitä sitten jatkoivat ja jatkoivat, ja myöhemmin oli havaittavissa sellaista örvellystä ja mekastusta, ettei edes suomipoika ole hetkeen nähnyt. Hyvät olivat ilmeet vieressä olevilla ulkopuolisilla saksalaisilla, kun katelivat "omiensa" päivänviettoa aikamoisen myötähäpeän kera.

Ja muita esimerkkejä löytyy ruotsalaisista ja briteistä ihan kivasti :)
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Keittiöpöydän puinen tuoli ei ole omiaan tuomaan hyvää ergonomiaa. Lisäksi huono valaistus, ennestään kipeä selkä ja vittumainen luonne. Olen silti nyt jo noin 7 kuukautta istunut tässä huomattavia tuntimääriä.

Ei saa naurua lakkaamaan. Jep, joulunpyhä-älyttömyydellä ja punaviinillä voi olla osuutta asiaan, mutta puhuttelevaa ilmaisua silti (=elävä mielikuva:).
 

Snagari

Jäsen
Kyllähän noita valopäitä aina mukana on, mutta eipä asetelmat ole sen häävimmät esim. ruotsalaisten, saksalaisten ja vaikkapa brittien suhteen. Aikamoista myötähäpeää on ollut monella em. maan kansalaisella omiensa törttöilyistä.

Yhdessä kohteessa saksalaiset päättivät ryhtyä altaalla pelaamaan olut-pokeria (tai muu vastaava korttipeli), jossa hävinnyt kumosi täyden tuopin ykkösellä alas. Sitä sitten jatkoivat ja jatkoivat, ja myöhemmin oli havaittavissa sellaista örvellystä ja mekastusta, ettei edes suomipoika ole hetkeen nähnyt. Hyvät olivat ilmeet vieressä olevilla ulkopuolisilla saksalaisilla, kun katelivat "omiensa" päivänviettoa aikamoisen myötähäpeän kera.

Ja muita esimerkkejä löytyy ruotsalaisista ja briteistä ihan kivasti :)

Pitaa toki paikkaansa, eika se taalla itse lomakohteessa niin pahasti paista silmiin, eipa oikeastaan ollenkaan. Mutta tuon kommentin laittaessani olin Helsinki-Vantaalla lahtoportilla ja sillon kylla vitutti. Mika helvetin jarki sinne on ensinnakin tunkea vitullisella kiireella jonottamaan, kun joka kerta kuitenkin aloitaan sielta takaa tayttamaan konetta. Sitten ihmetellaan kun ei olla tuota kuulutusta kuultu kun on kitattu se ensimmainen tuoppi asemalla jo kello 6 ja haivytaan takavasemmalle, kun meikapoika luikkii sinne riville 54 ensimmaisten joukossa, ilman jonottamista.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tom Laaksonen on tänään viheltämässä TPS-HPK-matsia, ei hyvältä näytä. On siellä onneksi myös Mikko Kaukokari.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näin vuoden ja vuosikymmenen toiseksi viimeisenä iltana on "mukavaa" tehdä pieni yhteenveto menneistä vuosista.

Ainoa hyvä juttu, mitä näiden vuosien aikana on minulle tapahtunut, oli muutto Helsinkiin. Elämä landella (Kerava, Hyrylä ja viimeisimpänä Nummela) ei vaan ole minua varten.

Muuten 2000-luvun ensimmäiset 10 vuotta olivat pelkkää tervanjuontia.
 

Ralph

Jäsen
Koitan olla ensimmäinen jatkoaikalainen joka kirjoittaa viestin vuonna 2011. Sille!

EDIT: Ja olinkin. Onnea. Kiitos.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Joko rillataan?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Osastoa TT

Jääkiekkoilija Mikko Lehtonen ei käytä yhtään erkkaa tupin tekemiseen.

Kyseessä siis tämä nuorempi Mikko Lehtonen joka asiasta kertoo tällä videolla.

Esnsimmäinen linkki vie eliteprospectsin visuille ja toinen ihanfinaalissa.fi sivuille.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös