Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 372 030
  • 66 943

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyseinen operaatio olisi pitänyt suorittaa heti kesän alussa. Enää ei jaksa kiinnostaa kyseinen paskamaatti. Jos haluavat oman duunimestansa viihtyvyyden vetää täysin alas, ei se voi vähempää tätä herraa kiinnostaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuttuuhan toi on. Tai ei nyt ehkä ihan noin rankkana, mutta joka tapauksessa ennemmin laitan aina spostia kuin yrittäisin soittaa. Harmi että työssäni puhelinta pitää käyttää päivittäin ja useasti.

Mullakin puhelin on yksi tärkeimmistä työvälineistä, toimittaja kun olen. Jostain syystä työasioissa soitteleminen ei muuten jännitä - edes minuun vittuuntuneelle ministerille hänen (salaiseen) kotipuhelimeensa virka-ajan ulkopuolella - mutta työnhakutilanteessa paniikki on tosiaan lievä sana. Samaten työhakemuksen kirjoittaminen on lähes ylivoimaista.

Kirjoita tuon sama epsanjaks..ihan mielen kiinnosta.

Acabo de hablar con un antiguo profe en el FB. Me presumió por escribir mejor el español que la mayoría de sus alumnos en el bachillerato. Me alegré mucho, es que hace varios años que no escribo nada en español.

Ja.. miten taipuu epsanjaks; perkele, vittu, haistakaa jatkoajan modet ***** jne.

Hostias, coño, iros a tomar por el culo los moderadores de Jatkoaika.

Espanjassa ei käytetä haistatteluja samoin kuin Suomessa, joten korvasin sen sanonnalla, joka vapaasti käännettynä tarkoittaa, että menkää ottamaan munaa suoleenne. Ensimmäiseen käännökseen saattaapi sisältyä joku kosmeettinen virhe, tosiaan edellisen kerran olen kirjoittanut yhtään mitään espanjaksi kolmisen vuotta sitten, ja sitä edellisen kerran seitsemän vuotta sitten.
 

ditrim

Jäsen
Siis pakko nostaa tämä ketju ylös ihan vaan ajankulun nimissä. Kitutuntia viettelen ja odottelen milloin saan kyydin kotiin. Ulkona on kivat ilmat. Käykö tässä taas niin, että elokuu on vuoden kesäisin kuukausi? Kaupungilla jumalauta näkee kivoja kissoja, tai no enemmänkin Tampereella, Hämeenlinnassa ne ovat vieläkin kiven alla. Kai se on sitten vaan niin, että Kanta-Hämeen naisgeeneissä on jotain rottaa seassa...

Enään yksi työpäivä jäljellä ja sitten pääsee taas. Ei ole työelämä minua varten. Ihan paska on liksakin verrattuna siihen kuinka vähän mua työskentely nappaa. Aika tyhmää, sillä hommat on yleisesti ottaen ihan kivoja, eikä työkavereissakaan ole vikaa. Toisia ei kai sitten vaan ura, kunnia, raha tai mikään muukaan motivoi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On tämä vähän surkeeta olla töissä klo 17 asti. Sitten saakin auton käyttöön ja huomenna klo 15 kumit vinkuen kohti kaverin mökkiä ja pari päivää saakin sitten nollata oikein huolella.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Muutama paiva sitten sattu hassu nakoharha, kun olin parkkeeraamassa autoani peruuttaen lahikaupan parkkipaikalle ja juuri kun olin painanut jarrua ja pysayttaynyt autoni, viereinen auto lahti samaan aikaan hitaasti ruudusta... ja kun en sita tajunnut ja tuli nakoharha etta autoni edelleen liikkui taaksepain, niin aloin paniikissa polkemaan jarrua ihan h*mona ja huutamaan "Miksei taa v*tun auto pysahdy!!!???" ja odotin kohta tomahtavan takana olevaan valopylvaaseen.

Vaimo katto tyynena vieresta ja sanoi: What are you doing?? lol
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt olisi ihan suotavan kiva tietää miksi vaimoke on minulle ilmeisen suuttunut,syytä ei suostunut kertomaan, lähti vaan töihin ja sano, ettei ole aika kertoa. Eikä ollut aikaa kertoa, kun soitin sille. Tai nyt olisi ollut aikaa, mutta ei suostunut junassa kertomaan. Johtopäätös. Minun ei pidä syödä kivuntappaja lääkkeitä, kun näemmä menee muisti. Ei tässä voi muuta tehdä kuin lähteä töihin ihmettelemään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Muutama paiva sitten sattu hassu nakoharha, kun olin parkkeeraamassa autoani..
Vaimo katto tyynena vieresta ja sanoi: What are you doing?? lol

Heh heh, mahtavia mielikuvia tilanteesta kehkeytyy jatkuvalla syötöllä. Suorastaan huutaa sketsiä! No juu, viikon viimeinen työpäivä kivasti pyörähtänyt käyntiin tänään hieman aikaisemmin kuin normaalisti. Saavuin töihin jo klo 7:07. Poistuin kuitenkin paikalta härskisti klo 15:00.

On se kova!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tämä DNA:n uusi mainos on aika jännä. Siis se minkä kaikki ovat varmaan jo nähneet jossa joku aloitteleva bändi tekee diilin sikamaisen agentin kanssa joka nyhtää bändiltä rahat ja toteaa lopussa ettei asiat vaihtamalla parane. Aika pioneereja ovat DNA:lla. Tuo bändi on selvästi ns. liittymä asiakas ja tuo agentti on aivan selvästi itse DNA operaattori joka haluaa ihmisten pysyvän DNA:lla koska "ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella". Ok, onhan siinä mainoksen lopussa teksti "vaihtamalla paranee" mutta tuo voidaan sipaista käänteisen psykologian piikkiin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Alle neljä tuntia tätä työviikkoa jäljellä. Pohdinki tässä, ajaisiko tuon parin tunnin pätkän shorteissa, kalsareissa vai rikkinäisissä farkuissa. Paitana toimii kuitenkin uusi valkoinen t-paita, jonka hihaan kääräisen tupakka-askin. Päähän asetan John Deeren lippalakin ja tällöin olen valmis matkaamaan auringonlaskuun.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Muutama paiva sitten sattu hassu nakoharha, kun olin parkkeeraamassa autoani peruuttaen lahikaupan parkkipaikalle ja juuri kun olin painanut jarrua ja pysayttaynyt autoni, viereinen auto lahti samaan aikaan hitaasti ruudusta... ja kun en sita tajunnut ja tuli nakoharha etta autoni edelleen liikkui taaksepain

Mulle käynyt samankaltainen näköharha muutaman kerran liikennevaloissa. Eli viereinen auto lähti hitaasti "aavistamaan" vihreitä niin aivot luuli että valun itse taaksepäin. Epämiellyttävä tunne.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itseasiassa tämä sama ilmiö käy itselle todella usein. Olin aikoinaan maanrakennushommissa ja salaojia täyteltiin pelloilla. Siinä täytteli soraa koneeseen ja samalla piti liikkua siinä tahdissa. Kun katso sitä masiinaa, tuntui aina sen ensin lipuvan hitaasti eteenpäin.

Nykyään bussissa tulee kyseinen ilmiö usein vastaan. Hitusen pelottavaa toisinaan on, mutta kyllä siihenkin tottuu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pian taas kesä ohi on, eikä kukaan enää mene uimaan, kohta lumi taas peittää maan, silloin minä sytytän sähkövalon.
 

ditrim

Jäsen
Pian taas kesä ohi on, eikä kukaan enää mene uimaan, kohta lumi taas peittää maan, silloin minä sytytän sähkövalon.

Pian taas talvi ohi on, eikä kukaan tee lumienkeleitä, kohta lumi sulaa taas, silloin minä sytytän omakotitalon.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
47 minuuttia ja työviikko on päätöksessä. Alkaa pikkuhiljaa kämmenet hikoamaan, kainalot jo ajat sitten.
 

ditrim

Jäsen
47 minuuttia ja työviikko on päätöksessä. Alkaa pikkuhiljaa kämmenet hikoamaan, kainalot jo ajat sitten.

Itselläni on jo kämmenet ja kainalot hiessä. Bonuksena niiden lisäksi yläselkää hikoiluttaa oudosti. Normaalisti en hikoile hirveästi. Lisäksi minulla on yskä ja vähän outo olo. Olenko tulossa kipeäksi vai mitä tämä nyt on?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itselläni on jo kämmenet ja kainalot hiessä. Bonuksena niiden lisäksi yläselkää hikoiluttaa oudosti. Normaalisti en hikoile hirveästi. Lisäksi minulla on yskä ja vähän outo olo. Olenko tulossa kipeäksi vai mitä tämä nyt on?


Haiskahtaa sikaflunssalta. Itsekin nyt hikoilee omituisen reilusti ja ei kerkeä suihkuun ennen reissua, vitun kiva. Toisaalta se on se ja sama kun pääsee loikkaamaan rutakkoon ja on niin maan perusteellisen kovassa seilissä. 22 min.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Kirjastossa ei kovin kummoista tapahdu perjantaisin varsinkin kun on tällainen hyvä sää mikä nyt hallitsee...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä jo minuutteja lasketaan! Vähän samat viilikset itelläkin. Tosin 16 asti pitäisi istua, mutta taidan jättää kitutunnin väliin ja karata kohta viikonlopun viettoon ja laivalle...

Noh, tulipahan tähänkin ketjuun viesti, vaikka asiaahan se ei ollukkaan.
 

ditrim

Jäsen
Haiskahtaa sikaflunssalta. Itsekin nyt hikoilee omituisen reilusti ja ei kerkeä suihkuun ennen reissua, vitun kiva. Toisaalta se on se ja sama kun pääsee loikkaamaan rutakkoon ja on niin maan perusteellisen kovassa seilissä. 22 min.

Kai minäkin tämän flunssan pois juon. Huomenna uskomaton könyreissu edessä Hämeenkyröön, ei siellä voi leikkiä kipeää. Edessä on kuitenkin vuoden tärkein kilpailu. Hämeenlinna-Hämeenkyrö -ystävyysseura kokoontuu jälleen!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt tämä poika lähtee ryyppäämään, heippa!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kiva päivä. Selkä kipeä ja tunnin kuluttua vaimon mummin hautajaisiin kantamaan arkkua. Kyllä minun kelpaa. Onneks ei oo lämmin ilma, niin tuo musta puku on ehdottoman mukava päällä kravatteineen kaikkineen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös