Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 404 769
  • 67 089

ditrim

Jäsen
Punkkua voisi kyllä hakea. Kiitos hyvästä vinkistä. Valkoinen paitakin löytyy enkä ole koskaan vielä kunnolla nekkuun saanutkaan. Jos sitten tänään kokeilisi. Huomenna pitää kuitenkin olla järkevässä kunnossa kelluntaa varten.

Asia meininki. Tuosta kaljakellunnasta haluan sitten perusteellisen reportaasin. Harmi kun osuu tuo Ankkarock kellunnan kanssa päällekkäin, vaikka tosin kunnon säveltäjä saisi nämä kaksi tapahtumaa kenties jopa yhdistettyäkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Asia meininki. Tuosta kaljakellunnasta haluan sitten perusteellisen reportaasin. Harmi kun osuu tuo Ankkarock kellunnan kanssa päällekkäin, vaikka tosin kunnon säveltäjä saisi nämä kaksi tapahtumaa kenties jopa yhdistettyäkin.

Kyllä sitä täytyy varmaan jotain reportaasia väsätä. Tosin jos sää on yhtä hyvä kuin nyt, niin saattaa jäädä kellunnat väliin.
Punkut jäi hakemati, kaveri soitti tunti sitten ja pyysi grillibileisiin. Ei tällä luonteella pysty vastustamaan houkutusta mennä katsomaan kaatosateessa grillailua.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Hankin uuden Ipod touchin.

Kiitos huomiosta. :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Naapuri on koko yön soittanut blackmetallia, mutta eipä tuo juuri bassojumputusta kovempaa tule meille asti. Yhtiökokouksessa eläkeläiset taas nillittää, mutta pakko sanoa että no hätä. Kerrostalo lives!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No joo, jäi sitten kellunnat väliin ja jumittelen kotona pelaamassa pokeria ja tylsistymässä. Ehkä sitten illalla suuntaisi johonkin. Saas nyt nähdä, eilinen oli sen verran omituinen ilta, ettei oikein tiedä miten siihen suhtautuisi.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Simmonen tutina persiissä, että kohta alkaa satamaan. Käväsin vartti sitten kaupassa ja aurinko paisto nätisti, mutta nyt on pimeää kuin paikassa jonne aurinko ei paista. Taitaa tulla joku vidun ukkosmyrsky.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Huomio, Huomio!

Jos jollakin on Pohjois-Helsingissä kateissa musta noin 40 cm korkea koira, jolla on valkoinen rinta ja hännänpää sekä veitikassa valkoista, niin ota yhteyttä YV:llä. Koira on turvassa ja hyvässä hoidossa, huomenna toimitetaan joko HESY:lle tai muuhun vastaavaan paikkaan.

edit. myös takajalkojen varpaat valkoiset sekä oikean etujalan varpaat valkoiset.
 
Viimeksi muokattu:

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomio, Huomio!

Jos jollakin on Helsingissä kateissa musta noin 40 cm korkea koira, jolla on valkoinen rinta ja hännänpää sekä veitikassa valkoista, niin ota yhteyttä YV:llä. Koira on turvassa ja hyvässä hoidossa, huomenna toimitetaan joko HESY:lle tai muuhun vastaavaan paikkaan.

Veitikassa valkoista? Eli smägmät kulon päässä. Ilmeisesti alkanut kovasti pojua panettamaan ja karannut omistajaltaan. Hienoa jos olet koiran itsellesi turvaan ottanut, kovin moni ei irrallaan olevaa koiraa itelleen ottaisi.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Veitikassa valkoista? Eli smägmät kulon päässä. Ilmeisesti alkanut kovasti pojua panettamaan ja karannut omistajaltaan. Hienoa jos olet koiran itsellesi turvaan ottanut, kovin moni ei irrallaan olevaa koiraa itelleen ottaisi.

No tossa kun kaksi omaa rakkia on, niin samallahan tuo menee.

Taitaa olla vielä sen verran nuori, että kolme urosta mahtuvat hyvin samaan huusholliin yhdeksi yöksi ja jos meno alkaa menemään liian hurjaksi niin vieras pääsee koisimaan kellariin (kellarissa siis sauna pukuhuone yms. eli siis mikään kylmä ja kostea perunakellari. toim. huom.)

Edit. Liitteenä kuva vierailevasta tähdestä.
 

Liitteet

  • koira 061.JPG
    koira 061.JPG
    63,9 KB · kertaa luettu: 447
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään on joutunut harrastaa lemmen töitä niin paljon, että pelkään kuivuvani. Siksi pari olutta naamaan. Olen myös pistänyt kummankin lapsen sängyt pieniin osiin, ei ne sänkyjä tartte, nukkukoot lattialla. Kuka vois järjestää nää kahden asunnon tavarat järkevästi tänne?

edit. Vaihdoin tänään pitkästä aikaan allekirjoitusta, katsokaan ja nauttikaa.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan tämä moraalisesti väärin roikkua työaikana ja sunnuntaitunneilla JA:ssa mutta olen mielestäni näillä tunneilla sen ansainnut. Etenkin, kun ei ole mitää tekemistä, ja haluaa himaan...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pakko kirjoittaa. Paikat särkee, on tylsää, kahvi pahaa ja olo on huono. Ei tosin voi kyllä mielestäni krapulakaan enää mitenkään olla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saatana kun pitäis lähtee käymään koululla yhden hemmetin opintotukihakemuksen takia. Tuliskohan se takaisin bumerangina jos jättäis sen oppilaitos täyttää kohdan väliin. On mullakin taas murheet. Ehkä tässä piristyy muutaman kahvikupposen jälkeen. Pitäisköhän lähtee tänään ryyppäämään..
 
paska ketju

Yksi paskimmista. Jonka takia pitäisi perustaa "Tähän ei Steve Harris pysty"-ketju, jossa keskusteltaisiin siitä, miksi joillekin nyt vaan on ylivoimaisen vaikeaa säveltää hyviä hevibiisejä. Mutta koska ketjusta tuskin tulisi pelkkää yleistä hymistelyä minun mielipiteeni kanssa, taidan jättää väliin. Luulen, että yhdistyneet bonanzahevin ystävät mustissa kauhtuneissa eddie-paidoissaan voisivat nousta barrikaadeille.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hullulla on halvat huvit. Viestimääräni oli ennen tätä viestiä 1910. Kun olen nyt siis päässyt sopivasti "1900-luvulle", alan todennäköisesti seurata viestimäärän kehitystä ja miettiä mitä kunakin vuonna tapahtui.

Kennedy on jo ammuttu. Vietnamissa soditaan. Rakkauden kesä on vain parin viestin päässä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jääkoneenkuljettajan kirjoituksen loppukaneetti vitutus-ketjussa sai jostain syystä naurun aikaan, myös tolle "toiselle"......onko liian myöhäistä kääntyä alkoholistiksi? Lomalla kun ollaan.

Hyvä jkk...yritä..koskaan ei ole liian myöhäistä, mutta en suosittele.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Perhana, eikö kellään olisi vähän ylimääräistä rahaa? Haluaisin uuden kameran..

Ja jos vielä senkin jälkeen löytyy rahaa, niin joku voisi neuvotella WRC:n kanssa toisen rallin Suomeen. Vaikkapa talvella. Miettikää nyt, rallifanit pääsisivät kaksi kertaa vuodessa katsomaan rallia ja vieläpä eri olosuhteissa.. Oikeesti olisi ihan hyvä idea, mutta taitaa olla vaan mahdoton toteuttaa..
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
P
Ja jos vielä senkin jälkeen löytyy rahaa, niin joku voisi neuvotella WRC:n kanssa toisen rallin Suomeen. Vaikkapa talvella. Miettikää nyt, rallifanit pääsisivät kaksi kertaa vuodessa katsomaan rallia ja vieläpä eri olosuhteissa.. Oikeesti olisi ihan hyvä idea, mutta taitaa olla vaan mahdoton toteuttaa..

Todella hyvä idea. Lätkä liigakin voitaisiin pelata kesä/heinäkuulla. Jäis turhat talven kiemurat pois.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jutustelin tuossa FB:ssa entisen opettajani kanssa. Kehui, että kirjoitan edelleen parempaa espanjaa kuin suurin osa hänen oppilaistaan lukiossa. Tuli hyvä mieli, edellisen kerran kun olen espanjaa kirjoitellut joskus vuosia sitten.

Fiilistä laskee vain se, että juuri kun olin saattanut itseni oikeaan mielentilaan ja yritin soittaa, että pääsenkö työhaastatteluun, puheluun ei vastattu. Eipä varmaan monelle muulle olisi iso asia, mutta mä olen lievästi sanottuna paniikissa ja lähes hysteerisessä tilassa aina kun joudun soittelemaan tuonkaltaisia puheluita. Tärisen kuin haavanlehti, unohdan hengittää ja hyvä etten itkuun purskahda silkasta jännityksestä.

Prkl.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Fiilistä laskee vain se, että juuri kun olin saattanut itseni oikeaan mielentilaan ja yritin soittaa, että pääsenkö työhaastatteluun, puheluun ei vastattu. Eipä varmaan monelle muulle olisi iso asia, mutta mä olen lievästi sanottuna paniikissa ja lähes hysteerisessä tilassa aina kun joudun soittelemaan tuonkaltaisia puheluita. Tärisen kuin haavanlehti, unohdan hengittää ja hyvä etten itkuun purskahda silkasta jännityksestä.
Tuttuuhan toi on. Tai ei nyt ehkä ihan noin rankkana, mutta joka tapauksessa ennemmin laitan aina spostia kuin yrittäisin soittaa. Harmi että työssäni puhelinta pitää käyttää päivittäin ja useasti.

Ennemmin haluaisin olla puunhakkaaja...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Joku hieno ihmisriekale oli jättänyt kahvipannun tyhjänä kuumalle levylle. Koko paska täysin mustunut ja sisältä kunnolla palanut. Ilmeisesti hommaavat joskus kuukausien päästä uuden pannun kun olen päässyt täältä helvettiin. Kuinka vitun torspo voi ihminen olla?

Ei huvita enää yhtään mikään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jutustelin tuossa FB:ssa entisen opettajani kanssa. Kehui, että kirjoitan edelleen parempaa espanjaa kuin suurin osa hänen oppilaistaan lukiossa. Tuli hyvä mieli, edellisen kerran kun olen espanjaa kirjoitellut joskus vuosia sitten.
Prkl.
Kirjoita tuon sama epsanjaks..ihan mielen kiinnosta. Ja.. miten taipuu epsanjaks; perkele, vittu, haistakaa jatkoajan modet ***** jne.

Huomenna on keskellä viikkoa, kai..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku hieno ihmisriekale oli jättänyt kahvipannun tyhjänä kuumalle levylle. Koko paska täysin mustunut ja sisältä kunnolla palanut. Ilmeisesti hommaavat joskus kuukausien päästä uuden pannun kun olen päässyt täältä helvettiin. Kuinka vitun torspo voi ihminen olla?

Ei huvita enää yhtään mikään.

Onko sinulla mahdollisuutta hommata omaan työpisteeseesi ihan oma kahvinkeitin? Luulisin että tällä toimenpiteellä pystyisit pudottamaan vitutuksen määrää elämässäsi vähintään 80%...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös