Noin se kannattaa tehdä, tuntemukset sivuun. Saattaa jopa olla se paras keino sille, että avioliittonne joskus jatkuu johtuen vaimosi pyynnöistä ja aneluista. Ja jos ei jatku, niin jääpähän parempi mieli, kun itse lähti eikä tullut jätetyksi, win-win!Pitäisköhän itse raahata tavarat tästä kämpästä pois ja olla muka se, joka on jättänyt? Paskaako tuota odottelemaan...
Varattiin eilen kirkko ja juhlapaikka, TD tulee köyhtymään rankasti.
Onnea ja otan osaa. Luultavasti joudut tai pääset naimisiin.
Olen aina miettinyt, mitä avioliiton ihanaan satamaan pitäisi sanoa; Onneksi olkoon vai otan osaa?
Olen sanonut molemmat samaan syssyyn.
Näinpä :) Kiitoksia.
Hienoahan tuosta varmaan tulee, mutta on se ihmisten ruokkiminen törkeän hintaista. Mutta tuleepa häihin tarjolle myös hevosen sisäfileetä. Tämä lienee toinen turha tieto minkä suon teille.
Itse asiassa ajattelin juuri sytyttää grillin ja syödä vähän heppaa.
Kysy Itellasta. Riittää jos osaat lukea, ajokortti on plussaa. Valitettavasti palkka on niin pieni, että tutkaan rysäyttäessä joutuu valehtelemaan tulot ylöspäin kun muuten hävettää liikaa.Alkakaahan ihmiset tarjoamaan minulle töitä. Lähes kaikki työ kelpaa, jos siitä maksetaan hyvin.
Alkakaahan ihmiset tarjoamaan minulle töitä. Lähes kaikki työ kelpaa, jos siitä maksetaan hyvin.
Kävisikö melilosvopolukka, Pilates of the Calibbean?Koska olen menettänyt uskoni järkevään työntekoon, suosittelen, että perustat jonkun oman pilatesryhmän. Oletko hyvä jossain? Pilateshommissa vain taivas on rajana: Pahoinpitelypilates, yläasteen röökipaikka -pilates, kännipilates, pilatespilates jne jne. Sitten vaan ilmoitus lehteen ja rahat kouraan. Ties vaikka saisit uusia pilatesystäviä.
Koska olen menettänyt uskoni järkevään työntekoon, suosittelen, että perustat jonkun oman pilatesryhmän. Oletko hyvä jossain? Pilateshommissa vain taivas on rajana: Pahoinpitelypilates, yläasteen röökipaikka -pilates, kännipilates, pilatespilates jne jne. Sitten vaan ilmoitus lehteen ja rahat kouraan. Ties vaikka saisit uusia pilatesystäviä.
Huomenna taas paluu koulunpenkille! Pitäisi vaan tietää mihin aikaan huomenna se koulu alkaa. Kaippa mä soitan jollekkin kaverille etten heti ekana päivänä myöhästy.
Lähdin sitten pienelle aamukävelylle, kävelin 7 kilometriä. Sopivan vetreä olo tällä hetkellä. Mukavaa hommaa tuo liikkuminen, vielä kun saisi itsensä usemmin patistettua liikunnan pariin.
Tuollainen aamureippailu tai kevyt liikunta yleensäkin auttaa todella hyvin jos on pahastikin pannu jumissa sekä muutenkin lähtee päivä hyvin käyntiin.