Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 398 640
  • 67 065
Jotenkin näistä puuttuu uskottavuus kokonaan. Mistäköhän johtuu? Jomppa neuvoo miten pitää toimia? Öööö....

Turha ottaa tuota heittoa liian tosissaan. Kunhan vähän piikittelin Nakkista. Eikä Nakkis tuosta suutu, eihän? Kai nyt mullakin on oikeus heitellä vähän läppää, varsinkin kun mua tässä on piikitelty eniten viime aikoina.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vittu tuo Bolt on kone. Mikä aika noin surkeassa säässä!

No ehkä kone ei ollutkaan niin bolt-on. Koita pultteja seuraavaksi perinteisellä räikkäavaimella.

On nämä nykyvarkaat kyllä avuttomia, kun eivät saaneet pahukset edes kahdelta kortilta rahaa tuhlattua, vaikka runsaasti annoin aikaa.
No eipä siinä mitään, tuskinpa jaksan edes rikosilmoitusta mokomasta tehdä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi perkele. Pitäis varmaan ruveta roudaamaan tyhjiä pulloja tai lähinnä tölkkejä kauppaan. Seitsemän kassillista näyttäis pyörivän nurkissa. Ei meinaa mahtua minnekään, tosin voishan ne nostaa parvekkeelle tuomaan visuaalista ilmettä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko sulle koskaan sanottu, että oot kova poika ryyppäämään?

Ei tietenkään koska eihän se pidä paikkaansa.

Hohhoijaa, olo on veltto kuin veteraanin mulkku mutta pitää kyllä lähtee kohta lenkille. Ekana vois vetää pientä punttia alkulämpönä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei tietenkään koska eihän se pidä paikkaansa.

Hohhoijaa, olo on veltto kuin veteraanin mulkku mutta pitää kyllä lähtee kohta lenkille. Ekana vois vetää pientä punttia alkulämpönä.

Muka paljon? Ei ole vielä loppunut ja muillekkin on aina jäänyt, joten aika minimaalista tämä sunkin kulutus on..

Ja sitäpaitsi, miksi sulla on tyhjiä? Mulla on vaan täysiä, joten pidetäänkö alan ketjua pystyssä...?

Tuo sun urheilusta puhuminen on kyllä ... hmm, kannat ne hylsyt kauppaa = painonnostoa, ja lenkkeily, no otat sen kauppaan kävelyn sellaisena lenkkinä...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ja sitäpaitsi, miksi sulla on tyhjiä? Mulla on vaan täysiä, joten pidetäänkö alan ketjua pystyssä...?

Vaihdetaanko? Pitäis kyllä täydentää varastoja taasen, tosin ajattelin pitää nyt vähän taukoa.. Eiköhän se alan ketju pysy pystyssä ilman muakin vähän aikaa :)
 

J-ML

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim, Liverpool ja Sotkamon Jymy
"Jääkiekkolehden suuri fanikilpailu on polkaistu käyntiin. Jääkiekkolehti piilottaa elokuussa SM-liigajoukkueiden kotikaupunkeihin kausikortteja ja lippupaketteja, jotka löytäjä saa pitää. Vihjeitä kausikorttien ja lippujen sijainnista annetaan Jääkiekkolehden Facebook-sivulla elokuun aikana, ja etevimmät vihjeiden tulkitsijat saavat lopulta arvokkaan löytöpalkinnon. "

lähde: jaakiekkolehti.fi/facebook
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paskattaa. Sinnittelen kuitenkin väkisin Jatkoajassa.

Mulla kans juna lähdössä asemalta...pidättelen ihan kiusaks.

Asiasta toiseen, eli missä pirussa on rätit jotka ostin toissapäivänä?! "keittö lainehtii kun lavuaari on liian täynnä astioita ja vedet roiskuu. On pitäny tiskata eilis illasta lähtien, mutta ei tietenkään ole saanut aikaiseksi.

Ehkä pitäisi mennä pöntölle pohtimaan. Ehkä mä valaistun tai jotain.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jihaa... Toinen yö tästä yövuorotrilogiasta edessä. Tulee välillä nukuttua melko heikosti ekan yövuoron jälkeen. Eipä sitä kai ole vielä elimistö täysin tottunut siihen vuorokausirytmiin? Nytkin oikeastaan nukuin vain 4-5 tuntia, mutta toisaalta nukuin sen vasta 15-20, joten se varmaan auttaa paremmin jaksamaan yön yli kuin se, jos oisin nukkunut saman verran jo aamulla. No onneks oma työ yöllä on sellaista, ettei ny mikään virkuin tartte ollakaan ja pääasia, että jaksaa sen yön yli valvoa. Ja enköhän minä taas jaksa...

Lomakin lähenee. Enää sen alkuun ei ole kuin 14 yötä. Silloin mökille... Josta ei muuten kuulemma saa puhua mitään Facessakaan, kun on kielletty oikein uutisissa kertomasta talon tyhjäksi jäämisistä Facessa... Tiedä sitten kuinka suuri riski tuo nyt sitten on, mutta tuskinpa se mitään haittaakaan vaikkei matkasta mitään missään huutelekaan. Päinvastoin...

Juups, sellaista tällä kertaa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jihaa... Toinen yö tästä....

Muista syödä!! Ei liene liioiteltua mainostaa, että vedä mitä tahansa ja kuinka paljon vaan, kunha syöt. Itselle joskus aikoinaan yövuorot oli akileenkantapää, kun ei osannut ajatella/ rytmittää sitä ruokailua.

Parhaita hommia, kun saa duunailla omia juttuja...
 
Laitetaas tännekin tarinaa, ettei ketju ajaudu pohjamutiin. Ketjuhan olisi silloin vähän kuin Jompan naisasiat. Eli ei olis kivaa ei.

Voi pojat, kannattaa näköjään mättää ruokaa oikein reilummin. Paino noussut lähes kaksi kiloa lyhyen ajan sisään. Tyytyväinen? No olen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri tulleen tiedon mukaan erään tamperelaisen ravintolan terassilta on bongattu livenä Big Brother 2008 ohjelmasta tutut Niko sekä Henna ja 2007 vuonna BB-talossa ollut Einari!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...bongattu livenä Big Brother 2008 ohjelmasta tutut Niko sekä Henna ja 2007 vuonna BB-talossa ollut Einari!

Onko ne Ilveksen vai Tampparan vahvistuksia? Ja niinkuin viekö ne sitten ulkomaalaispaikan?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri tulleen tiedon mukaan erään tamperelaisen ravintolan terassilta on bongattu livenä Big Brother 2008 ohjelmasta tutut Niko sekä Henna ja 2007 vuonna BB-talossa ollut Einari!

Siellähän on ollut varsinainen älyn keskittymä... Eikö Tuksua näkynyt?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuksunhan pitäisi heittää tuolla keikka. Siis tuolla on todella kaikki, Kaalinainen ja poikaystävä, Keravan ainoa homo ja Lomanin Teukka.

Voi hyvä luoja! Se, että minä olen tällä hetkellä useiden satojen kilometrien päässä, tekee minut hyvin iloiseksi!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei helvetti, tuollahan on Henry Saari ja Gekkokin. :) Harmi että tällainen suurtapahtuma meni allekirjoittaneelta täysin ohi.

Huh. Punttitreeni takana ja nyt kylmään suihkuun. Sit vois tsekata Cop Landin ja vetää pussillisen sipsejä punaisen jaffan kanssa. Samalla tulee testattua Pirkan valkosipulidippi koska joku on joskus sanonut että se on parempaa kun nämä nimekkäämmät kilpailijansa.

Ainii ja voitin Pitkävedosta 13,50€ , Kyllä nyt kelpaa leijua..
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tänne on ollut vaikea kirjoittaa viime kuukauden aikana kun minut lomautettiin palstalta. Tuli muuten mieleen että nuo kuukauden pelikiellot kannattaa ottaa helmikuussa, niin selviää 28 päivän bannilla (paitsi joka neljäs vuosi). Olipa minulla huono pelisilmä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Huomasin tänään, että on paljon helpompi lukea nettiä, kun käyttää silmälaseja (Lidlistä ostetut 1,5 euron lasit) *hymiöitä*. Näkö on näköjään heikentynyt. Jokohan siinä oli juttua yhdelle illalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös