Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olen. Sä hoidat puhumisen ja mä sen helpomman osuuden?
Sovittu. Mikä se helpoin osuus on su mielestä? Pääseekö liukkaille?
Olen. Sä hoidat puhumisen ja mä sen helpomman osuuden?
Sovittu. Mikä se helpoin osuus on su mielestä? Pääseekö liukkaille?
Kyllä se liukkaille pääsy on helpompaa kuin puhuminen.
Miss Bikini C. Kinnarinen menetti kruununsa. Huikea skandaali, sotkeutuuko Tuksu tähän vielä?
Retalejengin nimiä? Jenkeissähän se johtuu joissakin tapauksissa siitä, ettei tiedetä miten nimi pitäisi kirjoittaa tai sitten siitä, että se kuulostaa afrikkalaiskuninkaallisen nimeltä... Antwan, M'Shell, Shaquille, LaToya, LeBron jne :)Tuskinpa siinä mistään kansainvälisyydestäkään on kyse, kun ei nimeä varmaan missään päin kirjoiteta C:llä ja kahdella i:llä.
Tuskinpa siinä mistään kansainvälisyydestäkään on kyse, kun ei nimeä varmaan missään päin kirjoiteta C:llä ja kahdella i:llä.
... ja työaikaa tuhrautui suunnattomasti vessassa...
Olisiko muita välipalasuosituksia?
Hemmetti kun tekis mieli tehdä tarjous yhdestä omakotitalosta, mutta välittäjä-pimu ei vastaa puhelimeen. No kai se soittaa takaisin. Tai sit ei.
Hemmetti kun tekis mieli tehdä tarjous yhdestä omakotitalosta, mutta välittäjä-pimu ei vastaa puhelimeen. No kai se soittaa takaisin. Tai sit ei.
Soittipas takaisin ja tehtiinpäs tarjous! Nyt sitte odotellaan vastausta! Ni. Nyt suihkuun!
Ja vastaus oli myöntävä! Huomenna pankkiin ja sitten kohta ollaan omakotitalon "omistajia!" Perskules, että on hianoo!
Max Power kirjoitti:...kohta ollaan omakotitalon "omistajia!" Perskules, että on hianoo!
Missäs päin uusi kotitalo sijaitsee? Uteliaisuudesta vaan kyselisin. Onnea toivotan myöskin uuteen kotiin.
Max Power kirjoitti:Kyl se edelleen täällä Porissa pysyy. Täältä on aina yhtä hienoa lähteä syksyn pimeinä aikoina ajelemaan räntäsateessa...
Palanutta nahkaa on kiva raaputella pois. Siitä kuuluu sellainen jännä ääni kun niitä nahkalerpakkeita repii irti.
Mitäs menit hölmöilemään sinne rannalle. Olisithan sä voinut runkata kotonakin.