Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 411 272
  • 67 124

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mistä hitosta sitä saisi paremman stressinsietokyvyn? Pienehkötkin vastoinkäymiset vituttaa nykyään suunnattomasti. Järki kyllä sanoo, että ei syytä panikoitua, mutta jotenkin alitajuisesti sitä pingottaa melko turhista. Luontainen temperamentti selittää sen osin, mutta kai siitä voi oppia myös pois. Terveisin nimim. Positiivisuus on perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mistä hitosta sitä saisi paremman stressinsietokyvyn? Pienehkötkin vastoinkäymiset vituttaa nykyään suunnattomasti. Järki kyllä sanoo, että ei syytä panikoitua, mutta jotenkin alitajuisesti sitä pingottaa melko turhista. Luontainen temperamentti selittää sen osin, mutta kai siitä voi oppia myös pois. Terveisin nimim. Positiivisuus on perseestä.

Kuulostat ihan vaimoltani. Viimeisessä lauseessa tuhosit juuri mahdollisuutesi oppia ulos tästä stressikäyttäymisestä. Positiivisuus on juuri se avain jolla sieltä pääsee ulos. Sulle käy elämässä juuri niinkuin uskot sulle käyvän. Jos suhtaudut tulevaisuuteesi negatiivisesti niin saat olla varma että se myös toteutuu. Jos suhtaudut tulevaisuuteesi positiivisesti niin alat alitajuisesti tehdä asioita jotka vievät sinut sinne. Ei se vähennä yhtään paremman tulevaisuuden vaatimaa työtä mutta se on silti välttämätöntä että se voisi ylipäänsä toteutua.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä hitosta sitä saisi paremman stressinsietokyvyn?

Ota itsellesi mantra. Lue vaikka jonkun arvostamasi ihmisen elämänkerta ja poimi sieltä sopiva voimalause itsellesi. Kun stressi uhkaa, istahda jonnekin hetkeksi, hengitä syvään ja ajattele voimalausettasi. Jos sitä olet tyyppiä, jolle monta yhtäaikaista keskeneräistä juttua tuo stressiä, kokeile vaikka jotain tämäntyyppistä: 'olen tyyni ja rauhallinen, otan yhden asian kerrallaan'. Kymmenen toistoa riittää jos keskityt. Get it?
Ja kuten Freddie tuossa juuri vähän toisin sanoin sanoi, sinä olet sitä mitä ajattelet. Jos ajattelet, että elämä on paskamaista, niin se on sitä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vittu että on tyytyväinen olo terassi-laajennuksesta... kyllä kelpaa avata "toinenkin" olut :)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos hyvistä neuvoista. Kyllä se vitutuskynnys siitä madaltuu, kun oppii arvostamaan enemmän itseään ja suhteuttamaan ongelmansa oikeisiin mittasuhteisiin.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Järkyttävä maku suussa, vettä kiskonu jo parisen litraa huiviin. Huvittavaa sinänsä kun ei ole muuten minkäänlaisia krapulaoireita.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Väsyttää ja panettaa... Lomaan 17 yötä vielä jolloin Leppävirralle mökille viikoksi... Ipodin osto harkinnassa...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pattayalla on viina hyvää....
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En laula enää koskaan karaokea yli kolmen promilen humalassa.

Nimimerkki. Janne Hurme - Kirje
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nakkis! Oothan sä mun puolella?

Joo, tottakai. SaiPan miehet pitää aina yhtä. Voisit sä muuten koutsata mua naisasioissa? On ollut aika hiljaista viime aikoina ja pitäis saada naista. Voisitko auttaa mua mitenkään?
 
Voisit sä muuten koutsata mua naisasioissa? On ollut aika hiljaista viime aikoina ja pitäis saada naista. Voisitko auttaa mua mitenkään?

Tuota noin. Vois mennä aika kauan, ennen kuin mä sulle naisen löydän. Millasta tyyppiä? Isot tissit? Viisas vai tyhmä? Äh, kyllä mulla on kaikki panostettu omaan pieneen yllätykseen. Menee kaikki energia siihen. Mutta se ei tarkoita, ettenkö auttaisi sua tulevaisuudessa. Katsellaan SaiPan matsissa sulle sopiva?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tuota noin. Vois mennä aika kauan, ennen kuin mä sulle naisen löydän. Millasta tyyppiä? Isot tissit? Viisas vai tyhmä? Äh, kyllä mulla on kaikki panostettu omaan pieneen yllätykseen. Menee kaikki energia siihen. Mutta se ei tarkoita, ettenkö auttaisi sua tulevaisuudessa. Katsellaan SaiPan matsissa sulle sopiva?

Ok, tää on sit sovittu juttu, deal? Meet kaks minuuttia ennen erätaukoa seisomaan sellaseen rakoon missä cheerleaderit parveilee ja hoidat homman himaan. Odottelen Sputnik Pubin puolella blind date seuraa minkä sä oot mulle rekrytoinut. Sanotaan että tissien koolla ei oo oikeestaan väliä mutta sellaset sopivat kiinteet vois olla aika kivat, ei mitkään roikkotissit mut ei mitään lautaakaan. Älykkyydellä ei ole mitään merkitystä kunhan tyttö ymmärtää itse missä mennään ja mikä on pelin henki.

Äläs nyt kuitenkaan polta ittees loppuun. Ota pari kaljaa ja soita tytölle. Kaikki paineet lähtee harteilta ja sun ei tarvii enää elää epätietoisuudessa. Kaikki tai ei mitään. Jos ei natsaa niin ei muuta ku uutta matoa koukkuun. Be brave ja muista että tekemällä oppii. Itekin olen joskus kamppaillut ujouteni kanssa mutta aina noista on selvitty joko pienellä rohkaisulla tai ilman. Tsemppiä punttiin ja toimi vielä kun ehdit, muuten käy kylmät.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanotaan että tissien koolla ei oo oikeestaan väliä mutta sellaset sopivat kiinteet vois olla aika kivat, ei mitkään roikkotissit mut ei mitään lautaakaan.

Millä tavoin olit ajatellut että Jompha testaa tämän? Voi olla kohtuullisen vaikeaa selittää intohimonsa hämärälle kohteelle tämän jälkeen, että on ujo...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Millä tavoin olit ajatellut että Jompha testaa tämän? Voi olla kohtuullisen vaikeaa selittää intohimonsa hämärälle kohteelle tämän jälkeen, että on ujo...

Jomppa on sen verran kova pelimies että luotan kaverin silmään ja skillseihin ihan tosissani. Jomppa tietää mitä Nakkikastike tarvitsee.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Oottakaa vaan perkele. Otetaan Jompan kanssa kunnon invaasio ja lähdetään naisiin. Youtubeen tulee illan mittaan videomateriaalia siitä miten naisia isketään ja miten ilta tulee etenemään. Onko Jomppa mukana?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös