Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 415 006
  • 67 135

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Poltin juuri ranteeni pannuun...aika suoritus sinäänsä taas kerran. Iltatee ja sitten voisi painua peiton alle...

On niin pirun hiljainen kesä ainakin suosikkijoukkueen kannalta, ettei oikein jaksa miettiä juuri ollenkaan jääkiekkoon liittyviä asioita.
Vai on Jomppa lihonut? Paljos se sun paino olikaan? Pituutta oli kuitenkin yli 180 cm, sen minäkin muistan.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Childs Play 2 oli mielestäni paljon parempi. Harmi kun ensimmäinen osa on mennyt ohi. Onko tietoa oliko tämä nyt viimeinen?
Viisi näitä on, jos olen oikein laskenut. Seuraava on Chucky's Bride, jossa naispääosaa näyttelee se ärsyttävä vinkuva akka joka oli mm. Liar Liarissa. Vitosta en olekaan nähnyt.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Justhan mä sen sulle sanoin eli mun rasvaprosentti on tietenkin tuo 428.

Jos tarkkoja ollaan niin sinähän sanoit, että: Oon 112 cm, 428 kg, oonko liian laiha? josta voidaan päätellä, että painat sen noin 428 kg. Se on sitten aivan eri asia oletko liian laiha vai liian lihava - minun mittapuuni olet mukaan ehkäpä liian lihava, jollet pysty perustelemaan sitä miksi olet niin lihava.

vlad.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Huomenta vaan. Kohta vois heitää pienet kuntopiirit ja sen jälkeen vois vetäistä hyvän aamupalan. Löysin jemmasta Minttuviinapullon ja johan rupes polttelemaan. Tarkoitus on kuitenkin jatkaa selvää linjaa ja olla ottamatta.

Kahos banaania. Hieno tunne ja onnea siitä :)

Salla Risku on lukkarien eliittiä. Korkeat tolpat toimii erinomaisesti..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Katsoin eilen elokuvissa Kaamean kankkusen. Se oli hauska ja sen jälkeen mentiin juomaan sitten elokuvan inspiroimana. Nyt on paska olo. Piti jopa tulla bussilla töihin kun en uskonut kykeneväni pyöräilemään työmatkaa. Nyt sitten vituttaa. Sekin kismittää, kun joutuu olemaan tänään sitten 17 asti töissä kun, tulin niin myöhään ja ruokanakin on jotain perkeleen mandariini-kana-vittua.

Toisaalta on ihan kivaa. Eilen tyrin töissä, tänään en vielä ole ehtinyt.

Olen 184 pitkä ja painan 82 kiloa, en mielestäni ole kovinkaan läskimooses.
Ostin uudet kengät tiistaina, 49 1/3 osa koon Superstarit. Mistä helvetistä ne repii noita kokoja? Normaalisti oletan jalkani olevan ehkä hieman reilu 47 ja nuo sitten menee. Toisaalta jalat on turvonnut, joten suotakoon se kiinalaisille anteeksi.

Kun menen kotiin, kello on jo lähes 18. Syön ehkä pari ryynimakkaraa ja voisin mennä nukkumaan. Kaupasta pitää hakea joku limupullo ja maitoa. Ehkä aamuksi pitää ostaa jotain leipää tai ehkä joku viili. Vituttaa leipien tekeminen, ärsyttää perusruokien syöminen. Tai ei mutta leipä aamupalana on ajatuksen kankeutta.

Mielikuva on, että Remu vetää täytekakkua aamuisin. Tosin Remu nyt sitten näyttääkin erikoiselta.

On tullu nyt sitten syötyä 2 eri kebabia ja 2 eri pizzaa tällä viikolla. Yksi oli Forumin alakerrassa joku halpis pitakebab, joka oli melko perseestä. Sitten tuli syötyä pizza jostain Haukilahdesta päin olevasta mestasta ja olikin hyvä pizza.
Sitten tuli..vittu en muuten syönytkään kuin 1 kebabin. No eilen söin Pizza Expressissä yhden, siellä oli muuten uskomattoman kuuma. Vieläkin tulee hiki kun ajattelee.

Voisin käydä töiden jälkeen syömässä sen Kebabin, ettei jää vaivaamaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tarkoitus on kuitenkin jatkaa selvää linjaa ja olla ottamatta.

Ajattelin kuitenkin riipaista iloisen humalan päälle. Vittu kun vituttaa. Visa vetelee viimeisiään tai sitten kassaneidit ei osaa höylätä korttia oikein. Onhan se kyllä aika kulunut mutta eihän se mun vika voi olla. Vanheneehan ihmisetkin ja jossain vaiheessa kuolevat pois.
 
Ajattelin kuitenkin riipaista iloisen humalan päälle.

Noniin, Nakkis. Mitä mä sanoin, että sun tauko ei tuu olemaan kovinkaan pitkä. Oliko sulla vielä se runkkauskielto voimassa? Nyt Nakkis lopetat tuon leikin. Mitäs oot mieltä, oonko mä humalan tarpeessa? Pitää kassella, onhan tässä koko kesä aikaa. Ulkona on hieno sää, mutta silti sitä on sisällä lukemassa juttua Nakkiksen laadukkaista lupauksista.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pitkästä pitkästä aikaa kotiviikonloppu. Jos olutta hakis ja liittyis KKK:n arjensankareihin.

M&M tulee muuten nimistä Forrest Mars Sr. ja R. Bruce Murrie.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noniin, Nakkis. Mitä mä sanoin, että sun tauko ei tuu olemaan kovinkaan pitkä. Oliko sulla vielä se runkkauskielto voimassa? Nyt Nakkis lopetat tuon leikin. Mitäs oot mieltä, oonko mä humalan tarpeessa? Pitää kassella, onhan tässä koko kesä aikaa. Ulkona on hieno sää, mutta silti sitä on sisällä lukemassa juttua Nakkiksen laadukkaista lupauksista.

Onnea valinnastasi. Sä oot pillun puutteessa vaikka et oo sellaista koskaan nähnytkään. Lippu vaan pystyyn Komppa_Joo ja niin edespäin. Joo, suosittelen myös sellaista pientä ja kivaa humalatilaa joka rentouttaa ja vie päästä kaiken sen ylimääräisen stressin mikä on kasautunut jumiutuneille hartiamuskeleille viime aikoina. Runkkauskielto ei ole voimassa, retkahdin muistaakseni kolmantena päivänä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas on yövuorojen jälkeinen väsynyt, hieman kiukkuinen, vittuuntunut olotila. Ei oikein mitään huvittais tehdä. Ainoa mitä tekee on se, että kuluttaa aikaa ja odottaa nukkumaan pääsyä. Tämä toistuu lähes tulkoon jokaisen yövuoroperiodin jälkeen...

Tämä johtuu taas siitä, etten nuku kovastikaan viimeisen yön jälkeen. Tänään nukuin jonkun nelisen tuntia. Olen havainnut, että kun nukun mahdollisimman vähän yövuoroperiodin jälkeen niin saan paremmin normivuorokausirytmin kiinni.

No kohta kyllä tulee siskon likka yökylään, joten sen perässä joutunee taas juoksemaan??? Eli morjensta tässä olotilassa...

Huomenna joihinkin helkutin hääpäiväjuhliin, jotka kiinnostaa kuin kahdeksankymppisen mummon posliini...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen 184 pitkä ja painan 82 kiloa, en mielestäni ole kovinkaan läskimooses.
Ostin uudet kengät tiistaina, 49 1/3 osa koon Superstarit. Mistä helvetistä ne repii noita kokoja? Normaalisti oletan jalkani olevan ehkä hieman reilu 47 ja nuo sitten menee.

Jaa, itse olen 184 pitkä ja painan 88 kiloa, enkä minäkään ole mielestäni lihava. Eikä näytä kukaan muukaan olevan, kun ainakaan ei ole tullut kuittia eikä peilistä takaisin mikään plösö katso, vielä.
Kenkien osto on kyllä melkoista arpapeliä. Noin yleensä mulle sopii 45½-46½ koon kengät, mutta olen löytänyt järkyttävän isoja 44 koon kenkiä, koska joskus sellaisetkin käyvät. Toisena ääripäänä muistan eräät "neljäseiskat", mitkä olivat sitten taas pienet.
Turkissa paikalliset tekivät kenkien oston helpoksi, ainakin omasta mielestään. Jos kenkä oli liian pieni, sain vastaukseksi -> " no problem, i cut your toes off".Varpaat on tallella.
Nyt hakemaan vanhuksia kentältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös