Slalomlalom
Jäsen
Tukanleikkuukoneella yritin vähän ohimolta sipaista. Jotenkin ote lipes ja onnistuin siinä teutaroidessa sitten tökkäämään sen terän huuleeni ja iskemään sitten vielä poskeenkin kiinni. Ihan kuin jossain kauhulefassa olis ollut.
Ööööh, saako ensimmäiseksi puhalluttaa?Tukanleikkuukoneella yritin vähän ohimolta sipaista. Jotenkin ote lipes ja onnistuin siinä teutaroidessa sitten tökkäämään sen terän huuleeni ja iskemään sitten vielä poskeenkin kiinni. Ihan kuin jossain kauhulefassa olis ollut.
Varmaan pitäis juu, tiedä mitä ne on tuoremehuuni laittaneet. Onneksi en valinnut saksia.Ööööh, saako ensimmäiseksi puhalluttaa?
Pöh! Laitat hienoja kuvia ja nuo ruokaa koskevat kirjoituksesi ovat niin herkullisia, että nautin niistä lähes kuin pääsisin itse mukaan syömään.Mä tuossa huomioin että kirjoitan lähinnä lintujen ruokinnasta, ulkoilusta ja ruoanlaitosta. Ja johonkin väliin laitan maininnan että onhan minulla mieskin. Tylsää, tavallista elämää. No päätin sitten pyydellä paria ystävää vähän käymään museoissa ja syömään. Ja sain heidät mukaan. Ja mitä minä tein, lähetin viestin että ollaan syömässä. Voi minua...
No liitteessä on yksi Kaarlo Staufferin näyttelyn tauluista. Stauffer on nastolaissyntyinen taiteilija. Ja tässä näyttelyssä oli öljymaalauksia jotka olivat syntyneet vanhojen perhevalokuvien pohjalta.
Kävitkö tortulla?Näittekö mitkä ostokset kaveri tekee! Näittekö mitkä ostokset kaveri ostaa!!
Ottaa Ananaspussin käteensä sekä Ananasjuoman ja myyjät katsovat silmiin, että herran jestas mitä sieltä tulee.
Warpuli ottaa pussin, ottaa tölkin käteensä ja tekee kyllä ostoshistoriansa yhden hienoimmista . Ei mitään muuta voi sanoa.
Ehkä vähän seesteisempi päivä sikäli, että äiti oli jälleen elävien kirjoissa. Mutta yö oli sitten taas aika ohhoh-osastoa. Kannoin esikoisen tosiaan 18.30 tietämillä sänkyyn, nousi ylös 9.30. Välissä varovaisen arvion mulaan 38 herätystä. Nukuin hänen vieressään. Vähän väliä piti päästä kainaloon, sitten potkittiin peittoa pois, herättiin kylmään, peittoa päälle ja kainaloon, vettä pyysi joka välissä (hyvä niin), ja sitten rinse and repeat. 6.30 pyysi vettä, pullo oli tyhjä, vaati päästä mukaan täyttämään, koppasin kyytiin ja totesin, että tyttöhän hehkuu kuin kekäle. Keittiössä naprokseenia naamariin, vähän leipää evääksi ja takaisin sänkyyn.@Kaskelotti onko tilanne yhtään helpottanut? Kuulostaa influenssalta, jota taitaa olla aika helvetisti liikkeellä.
Tosin worst casessa käy vielä niin, että saat sen myös itse ja ipanat paranevat parissa päivässä.
Otatko muuten ananaksen pizzan? Mää ota!Näittekö mitkä ostokset kaveri tekee! Näittekö mitkä ostokset kaveri ostaa!!
Ottaa Ananaspussin käteensä sekä Ananasjuoman ja myyjät katsovat silmiin, että herran jestas mitä sieltä tulee.
Warpuli ottaa pussin, ottaa tölkin käteensä ja tekee kyllä ostoshistoriansa yhden hienoimmista . Ei mitään muuta voi sanoa.
Kaikki menee!!Otatko muuten ananaksen pizzan? Mää ota!
Entä taipuuko kookos? Tyyliin Bounty? Mää oon tässä asiassa vähemmistössä eli maistuu maistuu.
Kookos + suklaa -kombon fanit ovat vähissä. Työpaikalla ei ole kuin muutama. Mää kans!Kaikki menee!!
Kookos on hyvää ja vidun epäterveellistä kun niitä hiutaleita sekoittaa voihin kaakajauheen tai kaakakojuomajauheen kanssa.