Mikä siinä on? Sampi?Vois sitä huonomminkin duunipäivän alottaa.
Mikä siinä on? Sampi?
Heh, näytti pienessä kuvassa ihan ongelta ja joltakin saaliilta.Linnunpelätin teleskooppivarrella 4 m | Motonet Oy
Petolintua jäljittelevä linnunpelätin lentää kuin oikea haukka ja karkottaa tehokkaasti ei-toivotut linnut. Nelimetrinen teleskooppivarsi on valmistettu...www.motonet.fi
Ei ihan ole sampi.
Sampi nyt vähä isompi fisu :DHeh, näytti pienessä kuvassa ihan ongelta ja joltakin saaliilta.
Okei, luulin että Sammetkin syntyvät pieninä. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole vaan ne on aina isoja.Sampi nyt vähä isompi fisu :D
Käsittääkseni haikin syntyy isona :DOkei, luulin että Sammetkin syntyvät pieninä. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole vaan ne on aina isoja.
Varsinkin tappajahai on aina iso. Siitä on tehty ihan elokuviakin. Barracudan pystyin heti laskemaan pois, koska niitä ei Suomen vesistössä ole, kai?Käsittääkseni haikin syntyy isona :D
Sampea en kyl kuvasta saa millään, joku nokkakala tai pieni barracuda.
Hauen sukulainen niin mistä sitä tietää...Varsinkin tappajahai on aina iso. Siitä on tehty ihan elokuviakin. Barracudan pystyin heti laskemaan pois, koska niitä ei Suomen vesistössä ole, kai?
Sehän se ongelma on kun ei voi tietää.Hauen sukulainen niin mistä sitä tietää...
05:00 Lähtö Raumalle, oma autoHeh, minulle tuli joku HSL kysely, jossa kysyttiin ensin voinko ensi viikolla ma-su yhtenä päivänä pitää matkapäiväkirjaa. No kyllähän se onnistuu. Sitten kun jatkoin eteenpäin niin "Tutkimuspäiväsi on perjantai 02.08.". Eli pitsiturnauspäivä. No onneksi tuohon saa vastata vaikka ei olisi juuri kyseisenä päivänä kotona ja vastaaminen on mahdollista kahden päivän ajan. Mutta saavat varmaan minulla mielenkiintoisen vastauksen kun en luultavasti muista kovinkaan paljoa koko päivästä.
Tuona päivänä oli hellettä ja istutin samana päivä silloisen kotini pihaan uuden nurmikon, josta tuli oikein hyvä.Ei jumalauta. Olin Lordin keikalla Kuopiorockissa, ja kyllä mulla Hard Rock Hallelujahin kanssa meni roska silmään.
20.5.2006 Suomi ei ollut vitsi.
Ei jumalauta. Olin Lordin keikalla Kuopiorockissa, ja kyllä mulla Hard Rock Hallelujahin kanssa meni roska silmään.
20.5.2006 Suomi ei ollut vitsi.
Varmaan jotain 30-40 vuotiaita miehiä keskimäärin. Eli ei nyt mitään ikivanhojaMiten vitun vanhoja ihmisiä täällä oikein on?
Inttiketjukin on täynnä porukkaa, joiden saapumiserä on tyyliin 1830-lukua!
Itsellä kävi kerran siten, että palovaroittimesta loppui paristo n. klo. 02 ja varoitin ilmoitti siitä mukavasti noin vartin välein. Ei siinä mitään, mutta varoitin oli sähköverkossa ja sitä ei saanut itse mitenkään hiljaiseksi. Eikä sitä edes saa mennä itse ropeloimaan. Muutaman tunnin sai kuunnella sitä piippausta ja aamulla soitto taloyhtiön huoltoon joka kävi pariston vaihtamassa. Silloin avautui myös se, että verkkovirrassa olevissa palovaroittimissa on paristo joka loppuu. Vaihtoivat sitten kaikkien asuntojen palovaroittimien paristot uusiin. Jos en aivan väärin muista, niin neljä vuotta se paristo kesti. Jotenkin olin ajatellut, että varoittimessa olisi akkuparisto jota verkkovirta lataa. Näin ei kuitenkaan ole.Palohälytin herätti uuteen päivään tuossa pari tuntia sitten. Kyseessä ei kuitenkaan ollut palohälytys, vaan paristo veteli viimeisiään. Kesti se kuitenkin ainakin kaksi ja puoli vuotta, joten aika hyvin alkaliparistolta.
Meillä on taloyhtiössä myös sähköiset palovaroittimet ja tässä ollaan asuttu nyt talon valmistuttua uudesta lähtien seitsemän vuotta, eikä paristoja olla vielä vaihdettu. Suunnitelmissa on, että vaihdetaan paristot luonnollisestikin kaikkiin huoneistoihin keralla viimeistään, kun 10 vuotta tulee täyteen.Vaihtoivat sitten kaikkien asuntojen palovaroittimien paristot uusiin. Jos en aivan väärin muista, niin neljä vuotta se paristo kesti. Jotenkin olin ajatellut, että varoittimessa olisi akkuparisto jota verkkovirta lataa. Näin ei kuitenkaan ole.
Mä kyllä muistaakseni vaihdoin edellisessä kämpässä pariinkin kertaan. Tost noi vaa.Itsellä kävi kerran siten, että palovaroittimesta loppui paristo n. klo. 02 ja varoitin ilmoitti siitä mukavasti noin vartin välein. Ei siinä mitään, mutta varoitin oli sähköverkossa ja sitä ei saanut itse mitenkään hiljaiseksi. Eikä sitä edes saa mennä itse ropeloimaan. Muutaman tunnin sai kuunnella sitä piippausta ja aamulla soitto taloyhtiön huoltoon joka kävi pariston vaihtamassa. Silloin avautui myös se, että verkkovirrassa olevissa palovaroittimissa on paristo joka loppuu. Vaihtoivat sitten kaikkien asuntojen palovaroittimien paristot uusiin. Jos en aivan väärin muista, niin neljä vuotta se paristo kesti. Jotenkin olin ajatellut, että varoittimessa olisi akkuparisto jota verkkovirta lataa. Näin ei kuitenkaan ole.