Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 035
  • 68 358

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vois sitä huonomminkin duunipäivän alottaa.

Liitteet

• thumbnail_IMG_2722.jpg
    thumbnail_IMG_2722.jpg
    520,9 KB · kertaa luettu: 118

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Meinasin myös kysyä @vetti että mikä tuossa roikkuu, mutta päädyin arvelemaan sitä linnunpelätiksi ihan omin päinkin jo.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Heh, minulle tuli joku HSL kysely, jossa kysyttiin ensin voinko ensi viikolla ma-su yhtenä päivänä pitää matkapäiväkirjaa. No kyllähän se onnistuu. Sitten kun jatkoin eteenpäin niin "Tutkimuspäiväsi on perjantai 02.08.". Eli pitsiturnauspäivä. No onneksi tuohon saa vastata vaikka ei olisi juuri kyseisenä päivänä kotona ja vastaaminen on mahdollista kahden päivän ajan. Mutta saavat varmaan minulla mielenkiintoisen vastauksen kun en luultavasti muista kovinkaan paljoa koko päivästä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Okei, luulin että Sammetkin syntyvät pieninä. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole vaan ne on aina isoja.
Käsittääkseni haikin syntyy isona :D
Sampea en kyl kuvasta saa millään, joku nokkakala tai pieni barracuda.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Varsinkin tappajahai on aina iso. Siitä on tehty ihan elokuviakin. Barracudan pystyin heti laskemaan pois, koska niitä ei Suomen vesistössä ole, kai?
Hauen sukulainen niin mistä sitä tietää...

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Heh, minulle tuli joku HSL kysely, jossa kysyttiin ensin voinko ensi viikolla ma-su yhtenä päivänä pitää matkapäiväkirjaa. No kyllähän se onnistuu. Sitten kun jatkoin eteenpäin niin "Tutkimuspäiväsi on perjantai 02.08.". Eli pitsiturnauspäivä. No onneksi tuohon saa vastata vaikka ei olisi juuri kyseisenä päivänä kotona ja vastaaminen on mahdollista kahden päivän ajan. Mutta saavat varmaan minulla mielenkiintoisen vastauksen kun en luultavasti muista kovinkaan paljoa koko päivästä.
05:00 Lähtö Raumalle, oma auto
05:30 Eka pysähtyminen ABC:llä, oma auto
12:00 Raipelle kenkää
03:00 Jollain kyydillä mökkijatkoille

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei jumalauta. Olin Lordin keikalla Kuopiorockissa, ja kyllä mulla Hard Rock Hallelujahin kanssa meni roska silmään.

20.5.2006 Suomi ei ollut vitsi.

Miten vitun vanhoja ihmisiä täällä oikein on?

Inttiketjukin on täynnä porukkaa, joiden saapumiserä on tyyliin 1830-lukua!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten vitun vanhoja ihmisiä täällä oikein on?

Inttiketjukin on täynnä porukkaa, joiden saapumiserä on tyyliin 1830-lukua!
Varmaan jotain 30-40 vuotiaita miehiä keskimäärin. Eli ei nyt mitään ikivanhoja

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Palohälytin herätti uuteen päivään tuossa pari tuntia sitten. Kyseessä ei kuitenkaan ollut palohälytys, vaan paristo veteli viimeisiään. Kesti se kuitenkin ainakin kaksi ja puoli vuotta, joten aika hyvin alkaliparistolta.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Palohälytin herätti uuteen päivään tuossa pari tuntia sitten. Kyseessä ei kuitenkaan ollut palohälytys, vaan paristo veteli viimeisiään. Kesti se kuitenkin ainakin kaksi ja puoli vuotta, joten aika hyvin alkaliparistolta.
Itsellä kävi kerran siten, että palovaroittimesta loppui paristo n. klo. 02 ja varoitin ilmoitti siitä mukavasti noin vartin välein. Ei siinä mitään, mutta varoitin oli sähköverkossa ja sitä ei saanut itse mitenkään hiljaiseksi. Eikä sitä edes saa mennä itse ropeloimaan. Muutaman tunnin sai kuunnella sitä piippausta ja aamulla soitto taloyhtiön huoltoon joka kävi pariston vaihtamassa. Silloin avautui myös se, että verkkovirrassa olevissa palovaroittimissa on paristo joka loppuu. Vaihtoivat sitten kaikkien asuntojen palovaroittimien paristot uusiin. Jos en aivan väärin muista, niin neljä vuotta se paristo kesti. Jotenkin olin ajatellut, että varoittimessa olisi akkuparisto jota verkkovirta lataa. Näin ei kuitenkaan ole.

Suosikkijoukkue
Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Vaihtoivat sitten kaikkien asuntojen palovaroittimien paristot uusiin. Jos en aivan väärin muista, niin neljä vuotta se paristo kesti. Jotenkin olin ajatellut, että varoittimessa olisi akkuparisto jota verkkovirta lataa. Näin ei kuitenkaan ole.
Meillä on taloyhtiössä myös sähköiset palovaroittimet ja tässä ollaan asuttu nyt talon valmistuttua uudesta lähtien seitsemän vuotta, eikä paristoja olla vielä vaihdettu. Suunnitelmissa on, että vaihdetaan paristot luonnollisestikin kaikkiin huoneistoihin keralla viimeistään, kun 10 vuotta tulee täyteen.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Itsellä kävi kerran siten, että palovaroittimesta loppui paristo n. klo. 02 ja varoitin ilmoitti siitä mukavasti noin vartin välein. Ei siinä mitään, mutta varoitin oli sähköverkossa ja sitä ei saanut itse mitenkään hiljaiseksi. Eikä sitä edes saa mennä itse ropeloimaan. Muutaman tunnin sai kuunnella sitä piippausta ja aamulla soitto taloyhtiön huoltoon joka kävi pariston vaihtamassa. Silloin avautui myös se, että verkkovirrassa olevissa palovaroittimissa on paristo joka loppuu. Vaihtoivat sitten kaikkien asuntojen palovaroittimien paristot uusiin. Jos en aivan väärin muista, niin neljä vuotta se paristo kesti. Jotenkin olin ajatellut, että varoittimessa olisi akkuparisto jota verkkovirta lataa. Näin ei kuitenkaan ole.
Mä kyllä muistaakseni vaihdoin edellisessä kämpässä pariinkin kertaan. Tost noi vaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen iski kännykkäkuume eli halu ostaa uusi puhelin. Oli tämä halu sinällään ihan perusteltu kun vanhalla luurilla oli ikää yli kolme ja puoli vuotta. Kyllä vanha puhelin hyvin palveli mutta kivaahan se on välillä uusi puhelin ostaa ja joskus se on myös tarpeellista.

No, tällä kertaa en paljoa pähkäillyt vaan tänään menin liikkeeseen josta uusia puhelimia saa ja ostin uuden puhelimen. Eilen olin hieman katsellut puhelintarjontaa ja tänään tein sitten ostopäätöksen. En kovin kallista puhelinta ostanut. En edes uskalla ostaa mitään älyttömän kallista puhelinta jos se meneekin nopeasti rikki. Tiedostojen siirron kanssa uudella puhelimella oli hintaa lähes 300 euroa.

Rahatilanteeni on parantunut sen verran että on mahdollista ostaa tällaisia kalliimpiakin tuotteita nopealla aikataululla ja ei tee edes tiukkaa. Säästän tänään menneet rahat varmaan tammi- helmikuussa jolloin en mene vapaa-ajan rientoihin. Pidän nykyään tarkkaan kirjaa menoista ja kuluistani, joka on auttanut ainakin säästämään.

Nyt olen käyttänyt jonkin aikaa jo tätä uutta puhelinta ja on tässä ainakin selkeät ja tarkat kuvat, tekstit ja näyttö ja tekstin syöttö on nopeaa. Vaikuttaisi hyvältä puhelimelta ja tämä on One+.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vuotta ollaan jo tultu hieman päälle 200 päivää. Vieläkin joka päivä olen malttanut Duolingon kautta opiskella Espanjan kieltä. Tuntuu, että kielipäätä vieläkin riittä jonkin verran uuden opetteluun. Englantihan tuossa ns. Alkuperäiskielenä, joten sitäkin tulee samalla kerrattua.

Lokakuussa pääsee viettämään aikaa Andaluciassa, ja niin pitkälle, kuin vain mahdollista yritän asioida Espanjan kielellä. Kotona nykyään pyritään joka päivä rouvan kanssa kommunikoimaan espanjalla edes jonkin verran.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten te yleensä osoitatte mieltä jos kapakassa on liian kovat hinnat. Mä eilen ripuloin lattialle. Hitto vaan kun housujen lahkeisiinkin roiskui. Tänään piti pistää eri farkut jalkaan. Eikä tuolla enää kehtaa näyttää naamaa. Ennätystahtiin join kaljan kun haju alkoi leviämään.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jens Henrik Jensen:in Oxen- kirjasarjaan perustuva sarja tuli aloitettua Areenasta. Kirjat on hyviä ja toivottovasti sarja on yhtä hyvä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy