Juu itse otin työpäivän päätteeksi myös simaa. Nallepoika kyljessä.Kevään viides simapullo menossa jo kovaa vauhtia. Ai miten niin vappu meni ohi kuukaus sitte?
Tänään lensi kaksi Hornettia merelle päin mutta kääntyivät melkein heti takaisin. Olisiko veli venäläinen käynyt ilmatilaa kolkuttelemassa. Ainakin eilen uutisoitu parikin tapausta.Äsken lensi Ogelin yli ilmeisesti Hornet. Onko kyseessä yksittäistapaus vai joku harjoitus?
Hyvä esimerkki kuinka nopeasti ilmavoimat reagoi. Tuossa jutussa lukee että venäläinen matkustajakone kääntyi Klaukkalan kohdalla kohti Venäjää. Olen itse Klaukkalassa töissä ja nuo Hornetit meni tästä yli ja tekivät jyrkän käännöksen itään päin.Tänään lensi kaksi Hornettia merelle päin mutta kääntyivät melkein heti takaisin. Olisiko veli venäläinen käynyt ilmatilaa kolkuttelemassa. Ainakin eilen uutisoitu parikin tapausta.
![]()
Venäläisiä lentokoneita lensi Suomen ilmatilassa
Venäläiskoneiden matka Moskovasta Kaliningradiin koukkasi Suomen ilmatilan kautta.www.is.fi
Tarkoitushan ei välttämättä olekaan saada kohdetta nauramaan. Kyllä noissa yleisö usein aika hyvin on messissä ja itsekin kotisohvalla viihtynyt.Oletteko koskaan nähneet jonkun nauravan roastauksessa aidosti? Ehkä väsynein huumorin muoto.
Näistä eri maiden rantojen miesten otteista kuulee erityisesti keväällä MM-selostuksia kuunnellessa juttua. On suomalaisspurgua, ruotsalaisspurgua, latvialaisspurgua jne…Hitto kun lätkämatsissa puhutaan koko ajan jotain ryyppäämiseen liittyvää. Rännistä jne. Katkostakin. Ja jos sanotaan että purku niin kelle muka ei tuu mieleen että spurgu.
Wikipedia tietää Turun Urheiluliiton olevan jopa reilusti yli 130 senttinen.Menis miljoonaan muuhunkin ketjuun, mutta tulkoot tänne.![]()
Yleisurheilun niukat kisa-asut kuohuttavat – Kristiina Mäkelä avautuu: ”Se on itsetuntojuttu”
Kolmiloikkaaja haluaa uransa loppusuoralle uuden nosteen filosofi Esa Saarisen ajatusten siivittämänä.www.iltalehti.fi
"Orimattilan jymy on 185 senttiä pitkä."
Osaako joku sanoa kuinka pitkä esim Turun urheiluliitto on?
Kai olet kertonut jotain vitsejä pamputtamiseen liittyen? Ruaah ruaah kjeh kjeh kjeh.Meidän naapurissa viereisessä talossa asuu poliisi, naispoliisi.
Mitäs Roger Moore muuta? Ootko pillua saanu viime aikoina?Kai olet kertonut jotain vitsejä pamputtamiseen liittyen? Ruaah ruaah kjeh kjeh kjeh.