Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 421 204
  • 67 151

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Subilta John Candyn leffa ja se perus minkä huomaan aina.
Naisnäyttelijän kynnet kasvoi aika pirusti alle tunnissa :D
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin kattoo leffan, missä mustat ja lihaksikkaat apinat jahtasi siroja ja valkoisia ihmisiä.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Ikävässä kohdassa reikä boksereiden pohjassa, vasen pallo yrittää pihalle. Täytyy varmaan saunaan mennessä kiskaista nää roskikseen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ikävässä kohdassa reikä boksereiden pohjassa, vasen pallo yrittää pihalle. Täytyy varmaan saunaan mennessä kiskaista nää roskikseen.
Pallot vai bokserit?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Pyörää huollettu niin huomenna pääsee Toppilansaaren aallonmurtajelle pohtimaan asioita. Kivikkoinen paikkahan se on, mutta jotenkin pidän siitä karuudesta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Täytyy myöntää, että vaikka olenkin pitänyt lukion biologiasta sekä kummastakin sitä opettaneesta opettajasta, olen perhanan tyytyväinen, ettei minun tarvitse enää tämän kurssin suoritettuani opiskella ainetta. Todella paljon aikaa tuhrautunut näihin tehtäviin ja vaikka olenkin oppinut runsaasti uusia asioita biologiasta viimeisen parin kolmen kuukauden aikana, eivät hermoni enää kestäisi lisäkursseja aineesta.

En todellakaan ole suunnittelemassa biologian kirjoittamista kirjoituksissa, koska sitä varten pitäisi kahlata läpi vielä huomattavasti hankalampia osioita. Minun osaltani nämä kolme kurssia (1. Elämä ja evoluuto, 2. Ekologian perusteet sekä 3. Ihmisen vaikutukset ekosysteemeihin) ovat ne kaikki, mitä minun tarvitsee lukion biologiasta tietää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tästä tuli mieleen lähinnä, että hyvin harvoin noteeraan naisten kynsiä missään leffoissa. Pitää olla todella erikoisen näyttävät kynnet, että osuvat silmiin.
Kiinnitän noihin aina huomiota ja yleisestikin pikkuasioihin, siis joskus. En aina kuten olette huomanneet :D
 

redpecka

Jäsen
Kuuntelin erehdyksissäni uudestaan sen Kroatian euro-viisun youtubesta ja nyt se melodia ei lähde päästäni pois.

En edes muista kuka mahdollisesti voitti viisut, joku loreeni taas varmaan oletettavasti. There´s no going back - whoooo-oooo.
 

redpecka

Jäsen
... ja ilmeisesti anxiety lausutaan eritavalla kun olen tähän asti luullut eli aina oppii myös uutta. Noitten virallisella musavideoilla, jonka tässä spiraalissa nyt katsoin niin tykkäsin Hergen piirtämästä Syldavia-Borduria -rekvisiittamaisemasta, sieltä albaanioitten kupeesta.
 

redpecka

Jäsen
...mahtavaa miten ovat tehneet omanlaisensa musavideon. Muistan kun Lordi voitti ja seuraavat kisat olisi oleva Suomessa. Lordi sanoi, että tehkää pliis sitten se esittelyvideo Finlandiasta arolla juoksevan pupun sijaan persettä heiluttavasta goottigimmasta.

Ei saatu. Saatiin joku väsynyt Hanna joka halusi kotiin eikä tahtonut tulla häirityksi. Kehtasivat haastatella häntä jossain pressissä. Tokassa pressissä onneksi tajuttiin nousta koko yhtyeen voimin ylös ja sanoa että jättäkää meidät nyt vittu jo rauhaan! Me ollaan Suomesta, tajuuttekste urpot sattana?!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tästä tuli mieleen lähinnä, että hyvin harvoin noteeraan naisten kynsiä missään leffoissa. Pitää olla todella erikoisen näyttävät kynnet, että osuvat silmiin.
Huomannet kuitenkin varsin helposti, jos kynnet sitten lopulta osuvat silmiin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Rastilan uimarannalla oli tappajakuha. Laituri oli jouduttu sulkemaan, koska kala oli hyökännyt eilen ja tänään useamman uimarin kimppuun. Hyökkäyksistä kertoi minulle suoraan kaksi uhria.

Yksi uimavalvoja ryhtyi tänään taistoon virvelin kanssa. Muutama heitto laiturin päästä ja sieltä nousi joku 3-5 kg kuha. Kuhalta henki pois ja laituri auki.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koitan vältellä auton pesemistä sillä verukkeella että kohta sataa kuitenkin, mutta tämä kuivuus alkaa olemaan vähän ongelmallista kun auto on enemmän tai vähemmän siitepölyn peitossa ja sille pitäisi tehdä jotain. Noh, eiköhän joskus vielä sada. Onhan se pakko.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Koitan vältellä auton pesemistä sillä verukkeella että kohta sataa kuitenkin, mutta tämä kuivuus alkaa olemaan vähän ongelmallista kun auto on enemmän tai vähemmän siitepölyn peitossa ja sille pitäisi tehdä jotain. Noh, eiköhän joskus vielä sada. Onhan se pakko.
Minulla oli tämä sama ongelma, päädyin loppujen lopuksi vaihtamaan koko auton.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jumalauta nyt olen nähnyt kaiken. Taikka tässä tapauksesa kuullut kaiken. Nuori pariskunta harrastamassa seksiä Ala-Tikkurilan McDonaldsin vessassa. Ei siinä mitään jos kiihko pääsee noin yllättää. Kyllä oli muuten niin nolon näköistä porukkaa kuin valuivat yksitellen vessasta ulos.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tiiättekö, mä nään melko usein sellaisen pahan unen että modesedät ovat langettaneet minulle pelikiellon tänne, viime yönä just viimeksi. Siihen nähden miten usein tämä paha uni toistuu, se että olen tasan kerran (neljä vuotta sitten) istunut viikon jäähyllä ja syyllistynyt rikepisteeseenkin vain kolmesti, niin Uotisen Jorman sanoin ei huano! Ehkäpä tämä alitajuinen pelkoni pelikiellosta jatkoaikaan on irrealistinen.
 
Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tiiättekö, mä nään melko usein sellaisen pahan unen että modesedät ovat langettaneet minulle pelikiellon tänne, viime yönä just viimeksi. Siihen nähden miten usein tämä paha uni toistuu, se että olen tasan kerran (neljä vuotta sitten) istunut penaltia ja syylistynyt rikepisteeseenkin vain kolmesti, niin Uotisen Jorman sanoin ei huano! Ehkäpä tämä alitajuinen pelkoni pelikiellosta jatkoaikaan on irrealistinen.
Enneuni? No joo hyvää kirjottelua sulta niin ei pitäis olla pelkoa peli- tai porttikiellosta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tiiättekö, mä nään melko usein sellaisen pahan unen että modesedät ovat langettaneet minulle pelikiellon tänne, viime yönä just viimeksi. Siihen nähden miten usein tämä paha uni toistuu, se että olen tasan kerran (neljä vuotta sitten) istunut viikon jäähyllä ja syyllistynyt rikepisteeseenkin vain kolmesti, niin Uotisen Jorman sanoin ei huano! Ehkäpä tämä alitajuinen pelkoni pelikiellosta jatkoaikaan on irrealistinen.
Olisin huolistunut ihan siitä, että näet jostain fukin foorumista unta!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös