Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 396 140
  • 67 048

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Katon taas Titii.
En muuten kannata uusien käyttäjien tekevän tämmösiä on-linereita!!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach"
Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...

Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvelllä.
Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.
Nimim. Kokemusta on...

Edit. Sex on the Beach- on jokin drinkki. Ehkä puhuttiin siitä. No joo...
 
Viimeksi muokattu:

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.

Edit. Nastat voitto 7-6.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.
Kumpi vie pisteet joa avoautossa on nastarenkaat alla?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...


Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.
Nimim. Kokemusta on...

Edit. Sex on the Beach- on jokin drinkki. Ehkä puhuttiin siitä. No joo...
Juu meni näin kauan kun en ole mikään naisten mies vaan enemmän parantumaton romantikko, joka aina odotellut sitä oikeaa. No on se oikea silti jo pari kertaa löytynyt. Toivottavasti ei tarvitse kolmatta kertaa etsiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkkäristä hain ilmaisen Big Macin kun kännyn sovelluksessa jakavat 10000. Piti vaan löytää netistä sivu, jossa on sellainen valikkokuva, kolme viivaa niin kuin hampurilainen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan tää nyt kun nuoriso valtasi mökin, niin piti tulla jo himaan.

Kävin kaupassa, tuolla on ihmisiä. Melkein pelotti.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onhan tää nyt kun nuoriso valtasi mökin, niin piti tulla jo himaan.

Kävin kaupassa, tuolla on ihmisiä. Melkein pelotti.
Tänne tullessa poikkesimme Vuoksenniskan Lidlissä Imatralla. Rouva kävi kaupassa ja oli siellä ihmetellyt myyjälle että missä kaikki ihmiset ovat.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänne tullessa poikkesimme Vuoksenniskan Lidlissä Imatralla. Rouva kävi kaupassa ja oli siellä ihmetellyt myyjälle että missä kaikki ihmiset ovat.
Muistaakseni Imatralla ja varsinkin Vuoksenniskalla on aina ollut hiljaista. Oli sitten kesä, talvi, aamupäivä tai iltapäivä, niin rauhallista siellä on ollut aina.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tjaahas. Huomenna mulla alkaa neljän päivän työputki, joka saattaa olla minun määräaikaisen sopparin viimeinen laatuaan.

Jännittää kysyä, olisiko tällä kuukauden mittaisella tryoutilla voitu lunastaa pysyvä pelipaikka joukkueesta. Yhteispeli joukkuekavereiden kesken ainakin luistaa tosi mukavasti, mutta koska päävalmentajan paikalla aloittaa kesäkuussa täysin uusi henkilö, niin on vielä mahdoton tietää onko minulle tilaa hänen kaavailemassaan tulevan kauden rosterissa.

Noh kaipa se on pakko kysellä apukoutsilta ens viikolla jatkosuunnitelmista, nyt kun tryout-jaksoani on jäljellä enää kaksi viikkoa. Kävi miten kävi niin tässä on tarttunut ensin training campin ja nyttemmin tän tryout-sopparin kautta arvokasta kokemusta pääsarjatason peleistä, joten vaikka uusi päävalkku ei pitäisi minua joukkueessa, uskon että asemani pelaajamarkkinoilla ovat nyt paljon paremmat kuin puolisen vuotta sitten!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tjaahas. Huomenna mulla alkaa neljän päivän työputki, joka saattaa olla minun määräaikaisen sopparin viimeinen laatuaan.

Jännittää kysyä, olisiko tällä kuukauden mittaisella tryoutilla voitu lunastaa pysyvä pelipaikka joukkueesta. Yhteispeli joukkuekavereiden kesken ainakin luistaa tosi mukavasti, mutta koska päävalmentajan paikalla aloittaa kesäkuussa täysin uusi henkilö, niin on vielä mahdoton tietää onko minulle tilaa hänen kaavailemassaan tulevan kauden rosrerissa.

Noh kaipa se on pakko kysellä apukoutsilta ens viikolla jatkosuunnitelmista, nyt kun tryout-jaksoani on jäljellä enää kaksi viikkoa. Kävi miten kävi niin tässä on tarttunut ensin training campin ja nyttemmin tän tryout-sopparin kautta arvokasta kokemusta pääsarjatason peleistä, joten vaikka uusi päävalkku ei pitäisi minua joukkueessa, uskon että näkymäni pelaajamarkkinoilla ovat nyt paljon paremmat kuin puolisen vuotta sitten!
Toivotaan parasta!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Anoppi haudattu tänään. Leikkimielinen esisuunnitelma konjakkia hänen muistolleen check.

Miksi tämä tuntui ahdistavammalta kuin oman mummon kuolema, jo odotettu eri sairauksien jälkeen kuin anopin yhtäkkinen menestys.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Anoppi haudattu tänään. Leikkimielinen esisuunnitelma konjakkia hänen muistolleen check.

Miksi tämä tuntui ahdistavammalta kuin oman mummon kuolema, jo odotettu eri sairauksien jälkeen kuin anopin yhtäkkinen menestys.
Osanottoni. En ole ikinä anoppiani haudannut (edellinen vielä elossa ja nykyinen kuoli jo yli 20v sitten). Mutta ex anopin silloisen miehen olen kantanut hautaan ja se oli jostain syystä kovempi paikka kuin oman ukin tai mummon kuolema.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ihan kiva tsekkailla kun pari tankkiveljeä matkaa Normandiaan ja joku punkkarikin sai livestriimin kuntoon!



Tällä hetkellä tylsää, mutta jonkin ajan päästä (siis päivissä jonkin) he seilaa kanaalin läpi päästessään Atlantille.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Muistaakseni Imatralla ja varsinkin Vuoksenniskalla on aina ollut hiljaista. Oli sitten kesä, talvi, aamupäivä tai iltapäivä, niin rauhallista siellä on ollut aina.
Vuoksenniskahan näyttää lähinnä siltä, että 2000 luku ei ole ihan vielä kerennyt tuonne. Melko kuolluthan Imatrakin on, erityisesti nyt kun itäraja on suljettuna. On sieläkin kuitenkin joskus menoa ja pörinää. Imatran ajojen aikaan ainakin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Yhdellä kirpputorilla oli myynnissä hintalapun mukaan Venomin At War With Santana kuvaälppäri, 25€. En black metalin esi-isien tiennyt tämmöistä lättyä tehneen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Seuraava kämppä, johon muutan, on paras olla sellainen, jonka seinänaapurissa ei asusta kahta kimeä-äänistä piskiä, joilla on tapana yksin ollessaan vinkua ja räksyttää useamman minuutin putkeen. Oikeastaan ainoa hyvä puoli noissa piskeissä on se, että ne nukkuvat öisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös