Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 374 946
  • 66 963

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Oululaisena on sanottava, että on siellä Helsingissäkin mukava käydä parin päivän reissuja silloin tällöin. Kaupungissa ei mitään muuta vikaa ole kuin turhan paljon asukkaita, että viihtysin pidempään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuvassa pupunen... Meillä pihassa.
Riistakamera kuvasi (ks. liite).
 

Liitteet

  • 2024-05-05_00_38_51~2.jpeg
    2024-05-05_00_38_51~2.jpeg
    69,3 KB · kertaa luettu: 55

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Anteeki monologista, mtuta tänään ne ei edes päässyt oikeuteen niin en kuullut tuota tittidii tjsp.
Sen takia kuuntelen erilaista didiitä!!



P.S. En tiedä mitä yläkerrassa tehdään, mutta alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään sieltä kuuluva meteli, ihanku joku esine tippuisi koko ajan lattiaan tai sit tiputetaan, suomeksi: menen pia sinne hokimailan kanssa ja lupaan lämiä heidän ovea kohti koko fukin yön!! Mutta, en enää mielellään mene oven taakse kun kerran menin vahingossa väärän oven taakse ja herätin nuoren pariskunnan, oi sitä häpeän määrää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No tulipahan käytyä siinä itsepalvelu-terveystarkastuksessa, tai siis siinä kapselissa vai mikä koppi se onkaan. Rasvaprosentti 25.
Ei edes alv:n verran.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viisujen mielenkiinto ainakin omalta osaltani on ollut jo useamman vuoden ajan syvässä laskusuhdanteessa, vaikka toki viime vuonna tulikin seurattua Käärijän vuoksi kisoja. Nyt ei vaan jaksa yhtään kiinnostua noista kekkereistä, koska Suomen kappale ei iske ollenkaan, muista maista puhumattakaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Viisujen mielenkiinto ainakin omalta osaltani on ollut jo useamman vuoden ajan syvässä laskusuhdanteessa, vaikka toki viime vuonna tulikin seurattua Käärijän vuoksi kisoja. Nyt ei vaan jaksa yhtään kiinnostua noista kekkereistä, koska Suomen kappale ei iske ollenkaan, muista maista puhumattakaan.
Katsele mieluummin visoja!! Niissä ei ole laskusuhdannetta.
Kymppitonnia, Ruutuysiä to name a few!!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viisujen mielenkiinto ainakin omalta osaltani on ollut jo useamman vuoden ajan syvässä laskusuhdanteessa, vaikka toki viime vuonna tulikin seurattua Käärijän vuoksi kisoja. Nyt ei vaan jaksa yhtään kiinnostua noista kekkereistä, koska Suomen kappale ei iske ollenkaan, muista maista puhumattakaan.
Siellä mennään jatkuvasti enemmän nykyaikaisemman musiikin suuntaan. Jos nykymusiikki nappaa, niin viisutkin todennäköisesti maistuu, mutta jos ei, niin sitten ei.

Omalla kohdalla kiinnostus on jyrkässä nousussa.
 

Šatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse en ole koskaan tykännyt viisuista. Tosi harvoin siellä on sellasta musiikkia mitä kuuntelisin itse.

Asia mikä mun piti alunperin kirjoittaa ennen kuin huomasin keskustelun viisuista:
Join just elämäni parhaimman lasillisen vettä aisaatana!!
 

Glove

Jäsen
Itse en ole koskaan tykännyt viisuista. Tosi harvoin siellä on sellasta musiikkia mitä kuuntelisin itse.

Asia mikä mun piti alunperin kirjoittaa ennen kuin huomasin keskustelun viisuista:
Join just elämäni parhaimman lasillisen vettä aisaatana!!
Minäkään en tykkää viisuista, katsoin viimeksi 2007 ihan sen takia kun ne oli Suomessa. Vesilasini taas on tyhjä, kenties minun pitäisi täyttää se?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jääkiekkomaailman muovisin logo.
 

Liitteet

  • 9913D8AB-C05B-47D6-9053-599F66F75B64.jpeg
    9913D8AB-C05B-47D6-9053-599F66F75B64.jpeg
    29,4 KB · kertaa luettu: 54

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jääkiekkomaailman muovisin logo.
Mahtuuhan maailmaan mielipiteitä. Omasta mielestä tämä uusvanha K-Espoon logo on todella hieno, itse asiassa tykkään siitä koko ajan enemmän ja enemmän. Korostaa tyylikkäällä tavalla Espoon vaakunaa ja sen sinikeltaisia värejä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäisen kerran ainakin pariin viikkoon tuli nukuttua yli kahdeksan ja puoli tuntia. Koulusta päästyäni eli siinä puoli yhdeksän aikaan illalla saavuin kotiin ja suunnilleen vartissa olin sammunut, koska olin ollut hereillä aamukolmesta alkaen. Noh...tuli sitten nukuttua enemmän tai vähemmän levollisesti lähes koko yön ajan ja nyt on todella freesi ja hyvä olo aloittaa tämä päivä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pitänee koputtaa puuta ja toivoa, että nämä nuhan ensioireet, jotka tunnen, ovat vain ohimenevää sorttia. En nimittäin todellakaan haluaisi missata yhtään oppituntia tulevalla viikolla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onhan noita kristittyjen kalamerkkejä välillä nähnyt auton perässä. Tänään näin sitten ensimmäisen darwin-merkin (ks liite). Ihan oivaltava vastaveto tms. mielestäni...
 

Liitteet

  • IMG_20240509_103801_HDR~2.jpg
    IMG_20240509_103801_HDR~2.jpg
    73,6 KB · kertaa luettu: 76

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaksi hyvin nukuttua yötä takana ja toivottavasti sama trendi jatkuu mahdollisimman pitkään. Tässä välissä oli liki puolentoista kuukauden ajanjakso, jolloin tuli nukuttua suunnilleen viisi tuntia yössä ja nekin pätkinä, kun aivan liian monet asiat sekoittivat päätä erityisesti aamuyön pitkinä tunteina. Itsetutkiskelu sekä hyvin päättynyt keskiviikko saivat vihdoin tuon padon avautumaan ja nyt tuntuu olo kerrassaan freesiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös