Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 402
  • 66 859

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kellojen siirto taas edessä, ei itelle mitään isoa haittaa aiheuta, mutta ymärrän jos joku kokee häiritseväksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kellojen siirto taas edessä, ei itelle mitään isoa haittaa aiheuta, mutta ymärrän jos joku kokee häiritseväksi.
Pelkkää schaissee sanois sakemanni. En ymmärrä tätä. Ei vaikuta itseen yövuorotkaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pitänee jatkossa käydä hieman useammin parturissa, koska tämä nykyinen kuontalo on sen verran häiritsevän pituinen. Olen ottanut tavaksi käydä kerran vuodessa leikkauttamassa tukan, mutta nyt edellisestä kerrasta on vierähtänyt ainakin 14 kuukautta ja se näkyy selvästi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli lintujen ruokintapaikalla peipponen.
Kyllähän te tiedätte sen lorun...
Kuu kiurusta kesään
Puoli kuuta peipposesta
Västäräkistä vähäsen
Pääskysestä ei päivääkään.

Kohta on kesä...
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tänään oli lintujen ruokintapaikalla peipponen.
Kyllähän te tiedätte sen lorun...
Joo, just tossa paskasäässä mietin, että västäräkkiä ei ole vielä näkynyt. Enkä suosittele niille muuttoa ihan vielä muutamaan päivään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi peipponen, ei ole vissiin sääennustetta muistanut vilkaista.
Voi paska, miten tuo peipponen meni pääskysen tilalle kohdassa "ei päivääkään". Luulen etten voi syyttää "automaattista oikolukua" vaan ajattelin sitä peipposta jonka näin ruokintapaikalla ja siirsin sen sanaan pääskynen tilalle joka alkaa samalla kirjaimella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voikohan inkivääriä syödä liikaa? Ei kait, mutta jotain tossa koitin googletella. Muutaman päivän ajan on mennyt 200g päivässä. Valkosipulia kanssa kivat määrät. Pientä flunssaista oloa kun on havaittavissa. Pakko vetää buranan voimalla pari työpäivää kun vasta vedin kalenterista kolme viikkoa vessanpöntöstä alas.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huomenna on jo työharjoitteluni viimeinen päivä. Pomoni lupasi että aamulla keskustelemme miten tästä eteenpäin. Saan siis elää jännityksessä loppuun asti... Tosin kai se lienee hyvä merkki että asiasta keskustelemiselle täytyy varata erikseen aikaa? Noh huomennahan se selviää, kuinka miehen käy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna on jo työharjoitteluni viimeinen päivä. Pomoni lupasi että aamulla keskustelemme miten tästä eteenpäin. Saan siis elää jännityksessä loppuun asti... Tosin kai se lienee hyvä merkki että asiasta keskustelemiselle täytyy varata erikseen aikaa? Noh huomennahan se selviää, kuinka miehen käy.

Nuo on kyllä jännittäviä hetkiä kun sovitaan työsuhteen tai muun vastaavan jatkosta. Aika viime tinkaan on sinulla jätetty keskustelu työharjoittelun jatkosta. Ainahan sitä varmasti tietenkin toivoo että tulisi jotain jatkoa, ainakin jos on pitänyt työharjoittelupaikasta. Ja olisiko nyt kyse sitten oikein palkkasuhteesta.

Muistan kun edellisessä työkokeilupaikassani ensin työkokeilua kolme kertaa jatkettiin, sitten solmittiin oikein palkkatuen avulla työsopimus ja sitten taidettiin vielä sopia palkallinen työsuhde, ilman siis palkkatukia. Aina sitä hermoili tuleeko jatkoa vai ei. Lopultahan työt tuolla sitten loppui ikävällä tavalla kun sairastuin mutta pystyn ajattelemaan tuota mestaa silti ainakin itse, kun paljon hyviäkin hetkiä oli.

Minulla tällä hetkellä sellainen tilanne että uutta työkokeilun alkua vähän venytetään eteenpäin. Kuntoutuspolin ja työeläkeyhtiön näkemykset työkokeilun vähimmäismäärästä ovat ristiriitaiset vielä kun kuntoutuspoli on sitä mieltä että alkuun vain päivä viikossa olisi hyvä määrä työkokeilua ja työeläkeyhtiön vähimmäisvaatimus on että vähintäänkin työkokeilua olisi heti alussakin 20 tuntia viikossa. On sitten päätetty että työkokeilun alkua vähän venytetään, syksymmälle, jos sitten pystyisin tekemään jo sen 20 tuntia viikossa tuota työkokeilua.

Kyllähän tässä itse jo työelämään kaipaa takaisin. Mutta täytyy nyt vielä malttaa mielensä. Klubitalolla käyn tällä hetkellä kolmena päivänä viikossa. Joskus tulee miettineeksi ikään kuin se olisi työtä mutta eihän se ole. En saa sieltä mitään korvaustakaan. Vaikka pitkiä päiviä sielläkin yleensä olen, sellaisia yli kuuden tunnin päiviä. Päivien sisältö ei kyllä ole niin työtäytteisiä kuin töissä vaan pieniä tehtäviä ja paljon lepoa
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kait sulla on joku laskuerittely nähtävissä, sieltähän sen näkee mistä lasku on muodostunut.

Maksuerittelyä tuli kateltua ja siellähän oli 50e sopimuksen irtisanomismaksu kotini nettiin. Alkuperäinen soppari olisi loppunut 18.3 ja olen "irtisanonut" sen 8.3.

Telian hessuhan soitti mulle helmikuun lopulla ja kyseli, että jatketaanko tuota sopparia taas parilla vuodella. Postissa tuli uusi digiboksi nopeasti, ja otin sen tietysti käyttöön, koska se vanha netti ei enää toiminutkaan.

Pitänee huomenna tai torstaina käydä kyselemässä Telialta, että mitähän nyt taas... Telian myyjät ovat mulle sanoneet, että nuo puhelin-hessut vetelee ihan omista naruistaan ja he joutavat niitä taas korjailemaan, kun laskut saapuvat asiakkaiden kotiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on taas innovatiivisyys kukkinut... ;-)

 

Glove

Jäsen
Voikohan inkivääriä syödä liikaa? Ei kait, mutta jotain tossa koitin googletella. Muutaman päivän ajan on mennyt 200g päivässä. Valkosipulia kanssa kivat määrät. Pientä flunssaista oloa kun on havaittavissa. Pakko vetää buranan voimalla pari työpäivää kun vasta vedin kalenterista kolme viikkoa vessanpöntöstä alas.
Ainakaan google ei tunne termiä "inkiväärimyrkytys."
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona toipumassa biologian kokeesta. Kuten osasin arvata, oli tämäkin koe perhanan vaikea, sillä opettaja - joka myös opettaa maantietoa - osaa tehdä hankalia kokeita. Odotusarvot ovat tämän kokeen osalta aavistuksen optimistisemmat kuin maantiedon kokeessa, jonka suoritin helvetinmoisessa univelassa ja pää täysin tyhjänä ajatuksista. Kaukana ovat ne ajat, jolloin vetelin kiitettäviä numeroita biologiasta.
Perjantaina on edessä vielä englannin koe, johon suhtaudun huomattavasti rennommin kuin biologiaan. Odotusarvot tuosta kokeesta ovat korkeammat kuin tästä kokeesta. Ensi viikolla vielä kaksi päivää tätä periodia ja sitten alkaakin jo viimeinen periodi, jonka kruununa on ehdottomasti äidinkieli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka mä välillä kirjoitankin Googleen että Trans, niin se ei tarkoita sitä. Vaan että haluan kääntää jonkun sanan tai lauseen toiselle kielelle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikka mä välillä kirjoitankin Googleen että Trans, niin se ei tarkoita sitä. Vaan että haluan kääntää jonkun sanan tai lauseen toiselle kielelle.
Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.
Tera oli hottis siihen asti kunnes tajusin, että seukkaa Evan Seinfeldin kanssa. Emmä halua mun fanittaman bändin solistin vaimoa unelmoida.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.
Stormy Daniels on kirjoittanut mulle henkilökohtaisesti To Pete, ja sitten jotain ihanaa ja rakkautta paljon tms. mitä seksikästä se siihen keksikään ja sitten allekirjoitus. Siis sama muija mikä on Amerikan presidentin kanssa mahdollisesti ööö you know. Joo ei mulle mitkään pikkuvaltioiden presidenttien tai kuninkaiden muijat kelpaa. Joku raja jossain. Ehkä joku tytär tai siis prinsessa voi hätätapauksessa mennä, kerraksi välttää.

Tietty siinä seksimessujen jonossa saattoi sadat ja taas sadat muutkin saada saman lemmenlorun siihen seinäkalenteriin, mutta en mä kateellinen ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tera oli hottis siihen asti kunnes tajusin, että seukkaa Evan Seinfeldin kanssa. Emmä halua mun fanittaman bändin solistin vaimoa unelmoida.
Mutta mieti. Mä oon ollut jostain 13-vuotiaasta asti kova Rolling Stones fani, eli siis lähes 30 vuotta, ja kerran joskus viitisen vuotta sitten mä tapailin pari kertaa (en kyllä siinä mielessä silleen) vanhempaa rouvaa, joka näytti ihan Keith Richardsilta. Se hattu, kasvonpiirteet, pikku rypyt, hymy jne. Oujee. Oujee.

I'm a rooooolling stone!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös