Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 013
  • 66 863
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huomenna faijan kaa kattomaan divarisalibandya! Kyseessä siis kärkikamppailu M-Team - LNM. Mähän pelasin junnuna itsekin M-Teamissa, mutta tämä on eka kerta kun meen kattomaan edustuksen peliä livenä :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikinä en ole pelannut mitään nettipelejä. Eikö Facebookissakin ole jossain jotain. Mutta nyt oon näpytellyt tota KFC:n peliä. Viisi palkintoa jo tullut. Pienet ranskalaiset ja sellaista pientä.
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Huomenna faijan kaa kattomaan divarisalibandya! Kyseessä siis kärkikamppailu M-Team - LNM. Mähän pelasin junnuna itsekin M-Teamissa, mutta tämä on eka kerta kun meen kattomaan edustuksen peliä livenä :)
Missä M-Team pelaa ottelunsa? Höntsyjö on tullut pelattua itse Rusalla ja taitavat treenailla siellä. Rusalla sauna lämmitetään niin kuumaksi, että lauteet polttavat perseen karrelle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Missä M-Team pelaa ottelunsa? Höntsyjö on tullut pelattua itse Rusalla ja taitavat treenailla siellä. Rusalla sauna lämmitetään niin kuumaksi, että lauteet polttavat perseen karrelle.
Samaisella Rusan Arena Centerin siellä päädymmäisellä kentällä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rekisteröin koirani koirarekisteriin. En kyllä tiedä edelleenkään miksi tuo piti tehdä, mutta 10€ sai tästäkin maksaa. Suomi nousuun jne.
Samaa kuin Veikkauskortti. Pystytään kontrolloimaan koirakakit paremmin.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Rusalla sauna lämmitetään niin kuumaksi, että lauteet polttavat perseen karrelle.
Fake news! Viime talvena kiukaat säädettiin niin pienelle, että riehumalla / marssilauluja laulamalla piti ottaa hiki lauteilla. Nyt on säädetty pikkuisen takaisin, aivan hyvät löylyt siellä.

Toki aikaisemmin oli jotain 140 c, pihka vaan paneleista tippui.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen ylityötunti tuli koettua ja työskenneltyä. Hiukkasen ramaisee, koska olen ollut hereillä suunnilleen kolmesta lähtien, mutta koska ajatus kotona nyhjäämisestä perjantai-iltana ei juurikaan houkuttanut, päätin tarttua tarjoukseen. Jokainen ylimääräinen sentti tulee tarpeeseen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eilen Amorphiksen keikalla kultsalla ja tänään vietetään tyttäreni 18v juhlia tehden erittäin herkullisen 3-lajin illallisen (tosin kohtuu ajoissa, koska vävypojalla kiekkopeli illalla). Huomenna olisi sitten kolmas näyttö asunnolle ja toivottavasti nyt tärppäisi.
Hyvää viikonloppua sinullekin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Heitin tänään hakureeneissä palloa melkein täysillä tehoilla. Hyvä päivä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Työkeikkaa vielä neljä päivää jäljellä ja juuri nyt näyttää siltä, että olen sairastunut flunssaan. Perkele. Olisin toivonut voivani päästä pälkähästä niin, että olisin sairastanut taudin vasta työkeikan jälkeen joululomalla.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Vittu että vihaan nykyajan digilaitteita yli kaiken. Tökkää vaan se äänikortti sinne ja sitten äänitellään. Paskat, aina säätämistä ja nakkaan nuo laitteet mereen.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Vittu että vihaan nykyajan digilaitteita yli kaiken. Tökkää vaan se äänikortti sinne ja sitten äänitellään. Paskat, aina säätämistä ja nakkaan nuo laitteet mereen.
Kiitos paska mikki paskana 2018-2023. Mitäpä tuota mikkiä testaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös